Licitatie Publica - ACORD CADRU DE FURNIZATE PIESE AUTO PENTRU AUTOBUZE MARCA UDM
Anunt de participare (utilitati) numarul 146704/20.09.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
REGIA AUTONOMA DE TRANSPORT CRAIOVA
Adresa postala: Strada Calea Severinului nr.23, Localitatea: Craiova, Cod postal: 200769, Romania, Punct(e) de contact: IULIANA IOVAN, Tel. +40 251485856/ +40 251506076/+40 251485041, Email: [email protected], Fax: +40 251506077/ +40 251485041, Adresa internet (URL): www.rat-craiova.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
REGIE AUTONOMA DE TRANSPORT
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
ACORD CADRU DE FURNIZATE PIESE AUTO PENTRU AUTOBUZE MARCA UDM
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: Craiova, Calea Severinului nr.23, cod 200769, judetul Dolj, Romania
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000 si 190, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract la 6 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD CADRU DE FURNIZATE PIESE AUTO PENTRU AUTOBUZE MARCA UDM. PRODUSELE SI CANTITATILE ESTIMATE ALE ACORDULUI CADRU SUNT MENTIONATE IN ANEXA 1 LA CAIETUL DE SARCINI.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34300000-0 - Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
a ) Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru : conform cantitatilor precizate in ANEXA 1 la caietul de sarcini .Cantitatea estimata minima si maxima care ar putea face obiectul unui contract subsecvent : conform cantitatilor precizate in caietul de sarcini ? ANEXA 2.Valoarea celui mai mare contract subsecvent va fi de 102, 000.00lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 30, 000 si 190, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum GP = 3, 400.00 RON Perioada minima de valabilitate GP :120 zile de la data limita de primire a ofertelor. Modul de constituire GP - in conf. cu prevederile art. 86 alin (1) si (5) din HG nr.925/2006 , (Form nr. 8, Cont IBAN RO97 BRDE 170 S V039 2972 1700 , deschis la banca BRD -GSG ? Craiova). GP se retine in conf. cu prev. art 87 din HG nr.925/2006 si art 278^1 din OUG nr. 34/2006 . Echivalenta GP depusa in alta moneda decat LEI, se face la cursul BNR lei/alta valuta, din data anterioara cu 5 zile, datei limita de depunere a ofertelor . G B exec. este de 5 % din valoarea fiecarui contract de furnizare fara TVA. Modul de constituire GB exe.- in conf cu prev. art. 89 alin (2) din HG nr.925/2006( Form.nr. 12). Forma de constituire conform prev. art 90 alin (1)-(3) din HG nr. 925/2006 modif.prin HG 1045/2011 . GB exec va fi retinuta /restituita in cond. la art 91 si art.92 din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
ALTE SURSE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Orice persoana juridica, romana sau straina, are dreptul de a participa la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica. Documentele solicitate care reprezinta cerinte de calificaretrebuiesc indeplinite de fiecare ofertant in parte. In situatia in care ofertantului ii lipsesc unele dintre documentele solicitate sau ofertantul depune initial o declaratie pe propria raspundereconform art. 11 (4) din HG nr. 925/2006 , autoritatea contractanta are dreptul de a solicita clarificari si dupa cazcompletari ale documentelor prezentate de ofertanti, ofertantiiavand obilgatiasa prezinte/completeze documentele lipsa- dupa caz , atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sensin termenulprevazut in respectiva solicitare cu respectarea prevederilor art 11 (5) din HG nr. 925/2006.In cazul asocierii mai multor persoane juridice sau fizice, cerintele privind situatia personala si inregistrarea trebuie sa fie indeplinite de catre fiecare asociat in parte, iar celelalte cerinte privind situatia economico-financiara si capacitatea tehnica si profesionala trebuie sa fie indeplinite prin cumul de grupul de asociati.In situatia in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionalainvocand si sustinerea acordata in conformitate cu prevederile art 186 (1) sau art 190 (2)din OUG nr. 34/2006 , persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia cere determina excluderea din procedura de atribuire , conform prevederilor art 69^1, art 180 si ale art 181 lit a), c^1), si d) din OUG nr. 34/2006.Sesolicita in forma originala documentele emise/intocmite de ofertant, acte emise de societati de asigurari, societati bancare sau alte institutii financiare acreditate, acte ce nu pot fi emise, si, implicit, folosite decat in scopul demonstrarii anumitor cerinte legate de procedura de atribuire pentru care au fost solicitate.
Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitateaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 1Declaratie pe propria raspundere completata in conformitatea cu prevederile art.180 din OUG nr.34/2006-Formularul nr 1 (Declaratie privind eligibilitatea) ;Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 2Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006- Formularul nr.2Certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor de plata bugetare aferente bugetului de stat, bugetul asigurarilor sociale(eliberat de ANAF) si bugetul local (eliberat de Primarie), certificate care sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei avanda data limita de depunere a ofertelor (data precizata in anuntul de participare) si din care sa rezulte ca nu exista datorii scadente .Operatorii economici pot depune documente in oricare dintre formele: - original; - copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Obligatiile de plata a impozitelor taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, daca sunt aprobate de catre organele competente in domeniu.Cerinta nr. 3Declaratie privind calitatea de participant la procedura .Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr.3Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formularul nr. 3Cerinta nr. 4Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurentaModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 4Certificat de participare la procedura conform Ordinului ANRMAP nr.314/2010( Declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta)- Formularului nr.4 .Cerinta nr. 5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiile art.69^1 din OUG nr.34/2006, Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr.5Declaratie pe propria raspundere ca ofertantul/ofertantii nu se afla in una din situatiile art.69^1 din OUG nr.34/2006 -Formularului nr.5 .Persoanele care detin functii de decizie, aproba /semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de artibuire, in cadrul autoritatii contractante sunt : Radu Cosmin Preda - Director GeneralMarcel Tanasescu - Director Tehnic- ExploatareCojman Ema Ilona - Director EconomicMarius Buzila ? Sef Serviciu TehnicIon Saptelei - Sef Sectie AutoCristian Nicorescu ?Sef Sectie TramvaiLaura Bodo - Asistent ManagerJeana Paun ? Sef Serviciu Financiar -ContabilitateTica Cristiana - Consiliet JuridicIuliana Iovan- Sef Birou AchizitiiFormularul va fi depus si de catre subcontractant , tertul susutinator ( cf ordinului ANRMAP nr. 170/2012)- dupa caz. Operatorii economici pot depune documente in oricare dintre formele: - original;
- copie legalizata;
- copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Comisia de evaluare va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original/copie legalizataCerinta nr. 1Certificat constatator ORCModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii.Cerinta nr. 1Certificat constatator emis de Oficiul Registrului comertului/echivalent care va contine informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, in original /copie legalizata / copie lizibila conform cu originalul cu semnatura si stampila ofertantuluiPentru persoanele juridice/fizice straine ?documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare ori apartenentadin punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul/candidatul este rezident, fiind traduse in limba romana- traducere autorizata si legalizata. Ofertantul clasat pe primul loc , va prezenta certificatul pentru conformitate, in original sau copie legalizata, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Bilant contabil aferent anului 2012 / extras de bilant, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal .
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Cerinta nr. 1 Bilant contabil aferent anului 2012 / extras de bilant, vizat si inregistrat de organele competente, copie lizibila semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal .
Cerinta nr. 2 Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani .
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Cerinta nr. 2 Declaratie privind media cifrei de afaceri globale pe ultimi 3 ani : Formularului nr.6 Pentru echivalenta se va avea in vedere cursul mediu anual lei/ valuta comunicat de BNR .
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1 Informatii privind experienta similara Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare , efectuate in ultimii trei(3) ani - calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor . Declaratia va fi insotita de cel putin un cetificat/document emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar aferente livrarilor precizate in lista.
Modalitatea de indeplinire
Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii. Cerinta nr. 1 Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare, efectuate in ultimii trei(3) ani- calculati prin raportare la data limita de depunere a ofertelor , continand valori, perioade de livrare, beneficiari autoritati contractante sau clienti privati- Formularul nr.7. Declaratia va fi insotita de cel putin un cetificat/document sa emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar aferente livrarilor precizate in lista.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
NUMARUL DE RUNDE ELECTRONICE: 1 RUNDA. DURATA RUNDEI: 1 ZI. In faza finala a licitatiei electronice vor participa doar operatorii economici inregistrati in SEAP si doar ofertele declarate admisibile in prima etapa desfasurata la sediul autoritatii contractante, in conformitate cu art.165, alin.2 din OUG 34/2006. Elementul ofertei care face obiectul procesului repetitiv de ofertare este pretul, in baza criteriului de atribuire ?pretul cel mai scazut?. Operatorii economici pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie si pot vedea cea mai buna oferta. Daca doua sau mai multe oferte clasate pe primul loc prezinta acelasi pret (preturi egale) in urma desfasurarii licitatiei electronice, se va solicita o noua oferta de pret ce va fi transmisa in plic inchis. Ofertantul declarat castigator are obligatia de a depune la autoritatea contractanta noua oferta financiara.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de entitatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.10.2013 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
11.10.2013 09:00
IV.3.5) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.6) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.7) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 11.10.2013 12:00
Locul: Strada Calea Severinului nr.23 , Localitatea: Craiova , Cod postal: 200769 , Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE IMPUTERNICITE ALE OFERTANTILOR
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Documentatia se obtine din SEAP/de la sediul autoritatii contractante/e-mail in urma transmniterii unei solicitari in scris in acest sens.Solicitarea de clarificari si raspunsul la solicitarile de clarificari se fac in limba romana.Documentele de calificare, inclusiv documentele eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul/ofertantii sunt rezidenti, vor fi prezentate in original si traducere autorizata in limba romana. In cazul in care dupa finalizarea rundei de licitatie electronica, cel mai mic pret a fost oferit de doi sau mai multi ofertanti, autoritatea contractanta va solicita acestora o noua propunere financiara in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Procedeul se va repeta pana la identificarea ofertei cu pretul cel mai scazut Autoritatea contractante mentioneze faptul ca pentru vizualizarea documentatiei de atribuire incarcate in SEAP operatorii economici trebuie sa aiba un program necesar vizualizarii fisierelor semnate electronic (acest program fiind disponibil gratuit pe site-urile furnizorilor de semnatura electronica).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006 - 5 zile
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic-Regia Autonoma de Transport
Adresa postala: Str. Calea Severinului nr.23 , ,Localitatea: Craiova, Cod postal: 200679, Romania, Tel. +40 251485041, Fax: +40 251506077
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
19.09.2013 12:20