Licitatie Publica - Acord-cadru de lucrari de reparatii constructii si instalatii in regim de avarie la obiective de invatamant din patrimoniul Municipiului Timisoara
Anunt de intentie numarul 21124/29.02.2012
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
Municipiul Timisoara
Adresa postala: Bv. C.D.Loga nr.1, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300030, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Achizitii Publice, Tel. +4 0256408367, In atentia: Ec. Maria Mezei, Email: [email protected], Fax: +4 0256408477/+4 0256204177, Adresa internet (URL): www.primariatm.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord-cadru de lucrari de reparatii constructii si instalatii in regim de avarie la obiective de invatamant din patrimoniul Municipiului Timisoara
II.2) Tipul de contract si locul executarii lucrarilor
Lucrari
Locul principal sau locul de executare a lucrarilor: Obiective de invatamant din patrimoniul Municipiului Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.3) Prezentul anunt implica incheierea unui acord-cadru
Da
II.4) Descrierea succinta a naturii si domeniului lucrarilor
Se vor executa lucrari de: ?Reparatii constructii si instalatii in regim de avarie la obiective de invatamant din patrimoniul municipiului Timisoara?, in conformitate cu cerintele impuse prin Caietul de sarcini nr. 70/2012.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 800, 000RON
Impartire in loturi
Nu
II.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.6) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire si durata contractului
Durata: 24 luni incepand de la data adjudecarii contractului
II.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.8) Informatii suplimentare
In baza acordului-cadru, se vor incheia 2 contr. subsecvente, in principiu unul la 12 luni. Contractul se considera finalizat la epuizarea valorii contractului sau la expirarea duratei acestuia.
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Garantia de participare in suma fixa de pana la 2% din valoarea estimata, valabilitate 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor; garantie de buna executie de max.10% din pretul contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Procedura aplicata-cerere de oferte cu faza finala de licitatie electronica, criteriul de atribuire-pretul cel mai scazut.Valoarea estimata a contractelor de executie a lucrarilor de reparatii, care urmeaza a fi atribuite in urmatoarele 12 luni, este mai mare decat echivalentul in lei a 4.850.000 euro
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
29.02.2012 09:48