Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - acord-cadru de lucrari privind executia de lucrari instalatii curenti slabi din cadrul obiectivului de investitii ?sediu Unitate Speciala de Aviatie Bucuresti?


Anunt de participare numarul 146527/12.09.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor Unitatea Militara 0970 Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector 1, Calea Ion Zavoi nr. 16 (fosta Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 8, 5), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Andrei, Tel. +40 213193191, Email: [email protected], Fax: +40 213193193, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord-cadru de lucrari privind executia de lucrari instalatii curenti slabi din cadrul obiectivului de investitii?sediuUnitate Speciala de Aviatie Bucuresti?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Bucuresti, Calea Ion Zavoi nr.22-26, sector 1,
(latura de nord a Aeroportului International ?Aurel Vlaicu? Bucuresti ?Baneasa, 1km est de D.N. 1)
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 229, 504.1RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Cant. de lucr. desi sunt determinate, ele sunt clasif. Secret de serviciu; Calendar.: - decembrie 2013- decembrie 2017, frecventa: semestrial, primul ctr. subs. se estimeaza a fi incheiat in luna decembrie 2013; urmatoarele ctr. subs. vor fi incheiate functie, de stadiul lucrarilor si asig. surselor de finan; .val. max. estimata a acordului cadru.va fi de 1.229.504, 10 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru privind executia de lucrari instalatii curenti slabi din cadrul obiectivului de investitii?sediuUnitate Speciala de Aviatie Bucuresti?, constand in: - Utilaje si echipamente tehnologice- Instalatii Curenti slabi sistem Control acces, Retele curenti slabi in incinta, sistem voce-date,
- Instalatii Curenti slabi semnalizare incendiu
- Sistem de supraveghere perimetrala
Procentul cheltuielilor diverse si neprevazute 10% iar suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este in cuantum de 111.773, 10 lei
Lucrarile aferente curentilor slabi care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sunt in valoare minima estimata de 237.876, 00 lei fara T.V.A. iar valoarea maxima estimata va fi de 1.229.504, 10 lei fara T.V.A. (valoare estimata care include si lucrarile diverse si neprevazute in procent de 10% din valoarea de 1.117.731, 00 lei);Lucrarile aferente curentilor slabi care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent vor fi in valoare minima estimata de 237.876, 00 lei fara T.V.A., iar valoarea maxima estimata va fi de 486.896, 00 lei fara T.V.A, in baza fondurilor financiare alocate autoritatii contractante in acest scop, care fac obiectul prezentei procedurii de achizitie
Frecventa ctr. subs: Semestrial
Cantitatile de lucrari desi sunt determinate ele fac parte dintr-un proiect clasificat la nivel de Secret de Serviciu. Pentru informarea cat mai corecta, in aceasta etapa, autoritatea contractanta poate publica doar valorile minime si maxime ale acordului cadru si ale celui mai mare contract subsecvent.Ofertanti calificati in etapa a II-a, care in prealabil au obtinut avizul de securitate industriala, vor avea acces la aceste cantitati.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45315600-4 - Instalatii de joasa tensiune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
contracte subsecvente privind executia de lucrari instalatii curenti slabi din cadrul obiectivului de investitii?sediuUnitate Speciala de Aviatie Bucuresti?, constand in: - Utilaje si echipamente tehnologice- Instalatii Curenti slabi sistem Control acces, Retele curenti slabi in incinta, sistem voce-date,
- Instalatii Curenti slabi semnalizare incendiu
- Sistem de supraveghere perimetrala
1. Acordul cadru se va incheia pe o perioada de 48 luni in urma aplicarii prezentei proceduri de licitatie restransa in conformitate cu prevederile art. 20, alin. (1)din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
2.In baza prevederilor art. 161 din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, prezenta procedura de licitatie restransa se va incheia printr-o etapa finala de licitatie electronica (detalii la Cap. IV.2.2);
3. Acordul cadru se va incheia cu un operator economic, in conformitate cu prevederile art. 147 din ordonanta mai sus mentionata, atribuind ulterior ofertantului castigator, contracte subsecvente de lucrari mentionate in caietul de sarcini, dupa o prealabila etapa de consultare si completare a ofertei acestuia;4. Acordul cadru nu reprezinta baza legala pentru angajarea fondurilor publice. In baza acordului cadru se atribuie contracte subsecvente care constituie temei legal pentru plata.
5. Contractele subsecvente de lucrari ce vor fi atribuite ulterior in baza acordului cadru, vor fi conditionate de existenta creditelor bugetare alocate cu aceasta destinatie.6.Calendarul estimativ alaplicarii procedurii aferente incheierii acordului-cadru: 17.12.2013 ? 16.12.2017.
7.Calendarul estimativ de atribuire a contractelorsubsecvente: - decembrie 2013- decembrie 2017, cu urmatoarele precizari:
- primul contract subsecvent se estimeaza a fi incheiat in luna decembrie 2013;
- FRECVENTA: SEMESTRIAL.
8. Lucrarile aferente curentilor slabi care ar putea fi achizitionate pe durata acordului cadru sunt in valoare minima estimata de 237.876, 00 lei fara T.V.A. iar valoarea maxima estimata va fi de 1.229.504, 10 lei fara T.V.A. (valoare estimata care include si lucrarile diverse si neprevazute in procent de 10% din valoarea de 1.117.731, 00 lei);
9. Lucrarile aferente curentilor slabi care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent vor fi in valoare minima estimata de 237.876, 00 lei fara T.V.A., iar valoarea maxima estimata va fi de 486.896, 00 lei fara T.V.A, in baza fondurilor financiare alocate autoritatii contractante in acest scop, care fac obiectul prezentei procedurii de achizitie.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 229, 504.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Ofertantii trebuie sa constituie gar. de part. prin SGB sau printr-un instr. de gar. emis de o soc. de asig. in cuantum de 11.178, 00 lei sau in alta moneda convertibila, in cuantum echivalent ce va fi valabila 90 de zile de la data limita de dep. a doc. de calific. Pt.calcul GP in alta moneda convertibila se va folosi cursul de schimb valutar resp. comunicat de BNR din data anterioara datei limita de dep. a of. cu 7 zile.Constituirea gar. de particip. prin dep. de numerar la casieria unitatii nu este acceptata, in schimb ea poate fi constituita prin virament bancar (OP), numai in lei, cu conditia confarmarii acestuia de catre banca emitenta, pana la data limita stabilita pentru deschiderea ofertelor.Pentru viramentul in lei, autoritatea contractanta pune la dispozitia ofertantilor contul acesteia deschis la Trezoreria Statului, sector 1, in contul U.M. 0970 Bucuresti, numarul RO31TREZ7015005XXX000126.Ofertantii din categoria IMM, asa cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/2004, precum si asocierea formata exclusiv din operatorii economici din categoria IMM benef. de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din legea mentionata. Ofertantul precum si fiecare din membrii grupului in asociere vor atasa la oferta declaratia pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal (sau de alta persoana autorizata sa reprezinte operatorul economic), conform modelului prevazut in Anexa nr. 1 (si dupa caz Anexa nr. 2) la Legea 346/2004.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori.In cazul in care un ofertant depune contestatie adresata CNSC si aceasta i se respinge sau in cazul in carecontestatarul renunta la contestatie in conformitate cu prevederile art. 278^1, alin. (1), lit. a)si alin. (2) din O.U.G. nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, AC va retine acestuia din GP suma de 4.898, 00 lei. a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractelor subsecvente de lucrari este de 6% din valoarea de atribuire a fiecarui contract subsecvent al acordului-cadru fara TVA.b) Pentru calcul garantiei de buna executie a contractelor subsecvente de lucrari in alta moneda convertibila se va folosi cursul de schimb valutar respectiv comunicat de Banca Nationala a Romaniei, valabil la data de semnarii contractului subsecvent de lucrari.c) Mod de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: -Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
- La data negocierii si semnarii contractului, autoritatea contractantapoate accepta functie de solicitarile ofertantului semnatar al contractului orice alta forma de constituire a garantiei de buna executie prevazute la art. 90 din H.G. nr. 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.d) Garantia de buna executie se va elibera/returnain conformitate cu prevederile art. 92, alin. (4) din H.G. nr. 925 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in cuantumurile stabilite, astfel: a) 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului-verbal de receptie finala.Procesele-verbale de receptie finala pot fi intocmite si pentru parti din lucrare, daca acestea sunt distincte din punct de vedere fizic si functional.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fondurile financiare si creditele de angajament necesare derularii contractului se vor asigura de la bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: se va completa in conformitate cu Formularul 12 A din Sectiunea Formulare din prezenta documentatie? (in original);
Precizari:
a) Aceasta declaratie nu se solicita eventualilor subcontractanti;
b) In cazul depuneriiunei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei;
c) In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si /sau tehnico-profesional de catre tret/terti sustinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OuG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareCerinta obligatorie: se va completata in conformitate cu Formularul 12 B din Sectiunea Formularedin prezenta documentatie . ? (in original)Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat
Cerinta obligatorie: 1. certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, - astfel incat sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii SCADENTE in luna anterioara celei in care se depun ofertele / candidaturile;
2. certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, - astfel incat sa reiasa ca ofertantul / candidatul nu are datorii SCADENTE in luna anterioara celei in care se depun ofertele / candidaturile;
Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara celei pentru care se depun ofertele .Note:
- incadrarea in una sau mai mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 atrage excluderea ofertantului /candidatului din procedura pentru atribuirea contractului;
- in cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat, inclusiv liderul are obligatia depunerii formularelor 12A si 12B si a certificatelor constatatoare;
- in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe propria raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens;
- in cazul ofertantilor persoane juridice / fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in lima romana;
- cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti;
- in cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art. 181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat;
-in cazul depunerii de oferte sustinute de catre tert/terti sustinatori, fiecare are obligatia de a demonstra ca nu se afla in situatiile prevazute la art. 181, lit. A, c1 si d.
Fisa de informatii generale
Cerinta obligatorie: se va completa Formularul F 2 din Sectiunea Formulare din prezenta documentatie ? (in original);Certificatul de participare la licitatie cu oferta independent
Cerinta obligatorie: se va completa Formularul F 3 din Sectiunea Formulare din prezenta documentatie ? (in original);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OuG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, pentruevitarea conflictului de interese
Cerinta obligatorie: se va completata in conformitate cu Formularul F 11 din Sectiunea Formularedin prezenta documentatie . ? (in original);Mentionam faptul ca sunt implicate in organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire urmatoarele persoane din cadrul autoritatii contractante:
- Chirita Neculai
- Sterian Marius
- Ilie Laurentiu
- Dumitrescu Mariana- Andrei Bogdan
- Constantin Cristian
- Simion Purza
- Dobre Cristian
- Badescu Ciprian Certificat de inregistrareCerinta obligatorie: Se va prezenta Certificatul de inregistrare emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine ofertantul / Oficiul National al Registrului Comertului / Camera de Comert si Industrie. Acesta poate fi prezentat in original, copie legalizata sau fotocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila de catre ofertant.Certificat constatator
Cerinta obligatorie: Se va prezenta certificatul constatator in original (sau copie legalizata, sau fotocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila ofertantului), emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial de care apartine ofertantul / Oficiul National al Registrului Comertului. Documentul trebuie sa fie valabil cel putin pana la data limita de depunere a ofertelor, din care trebuie sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului.Autorizatie de functionare (pentru persoane fizice)
Cerinta obligatorie: Se va prezenta autorizatia de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. (in copie certificata cu stampila si semnatura ofertantului).
Licenta de functionare
Cerinta obligatorie: Se va prezenta licenta de functionare eliberata in conditiile Legii nr. 333 / 2003 si a H.G. nr. 301/2012 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor, in termen de valabilitate. (in copie certificata cu stampila si semnatura ofertantului).
Avizul/avizele de securitate industrial
Cerinta obligatorie: In conformitate cu prevederile Ordinului ministrului Administratiei si Internelor nr. 74 / 19.03.2010 pentru aprobarea Normelor de protectie a informatiilor clasificate secret de serviciu in domeniul activitatilor contractuale desfasurate in cadrul Ministerului Administratiei si Internelor, publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 193 / 26.03.2010, ofertantul si subcontractantii acestuia (in cazul in care exista, care vor fi implicati) vor prezenta in cadrul documentelor de calificare a ofertei avizul/avizele de securitate industriala emis/emise de catre Departamentul de Informatii si Protectie Interna din cadrul Ministerului Afacerilor Interne, (mentionat in prezenta documentatie de atribuire).
Pentru obtinerea avizului/avizelor de securitate industriala, ofertantul va adresa in timp util, cu minim 33 de zile inainte de data stabilita pentru sedinta de deschidere a plicurilor cu documentele de calificare aferente etapei I, o solicitare scrisa autoritatii contractante transmisa prin posta sau prin reprezentant, respectand prevederile art. 11 al O.M.A.I. nr. 74/2010, la care va anexa:
a) actul de infiintare, in copie legalizata;
b) certificatul de inregistrare si certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in copie legalizata;
c) certificatul de atestare, cazierul fiscal si certificatul pentru inregistrare in scopuri de TVA;
d) actele de identitate ale persoanelor care necesita acces la informatii clasificate secret de serviciu, in copie;
e) declaratie prin care operatorul economic isi exprima acordul in privinta nemotivarii deciziei de neacordare a avizului de securitate industriala.In conformitate cu prevederile art. 18, alin. (4) al O.M.A.I. nr. 74/2010, in cuprinsul adresei se includ si mentiunile privind avizarea reprezentatilor desemnati de operatorul economic sa participe la procedura de atribuire, in vederea eliberarii autorizatiei pentru acces la informatii clasificate secret de serviciu si se vor anexa documentele in copie prevazute la art. 11, lit. d) al O.M.A.I. nr. 74 / 2010.Solicitarea autoritatii contractante are la baza faptul ca documentele din cadrul proiectului de executie aferent acestei proceduri de achizitie publice sunt clasificate ?Secret de serviciu?, sens in care in conformitate cu prevederile art. 2, alin. (3) din O.M.A.I. nr. 74 / 2010, la incheierea acestui contract se va avea in vedere introducerea unei clauze de reziliere aferenta situatiei in care se retrage avizul de securitate industriala .
Certificat/certificate de autorizare emise de catre Autoritatea Aeronautica Civila RomanaCerinta obligatorie: Avand in vedere specificul activitatii desfasurate de autoritatea contractanta, respectiv aviatie, ofertantul va prezenta in cadrul documentelor de calificare a ofertei certificat/certificate de autorizare emise de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor / candidaturilor, pentru toate tipurile de lucrari aferente infrastructurii de aviatie ce urmeaza a fi executate (conform prevederilor H.G. nr. 405 / 1993 privind infiintarea A.A.C.R.publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 207 / 27.08.1993, cu modificarile si completarile ulterioare si a reglementarii interne RACR-AD-AACDA, emise de aceasta autoritate, privind autorizarea agentilor aeronautici aeroportuari, editia 1/2006). Detalii suplimentare pe pagina web a A.A.C.R. la adresa www. caa.ro.
Astfel, executia lucrarilor din prezenta procedura se va realiza de agenti economici autorizati de aceasta institutie care detin Certificat de autorizare (cod AAC) pentru toate sistemele, astfel:
- sistem voce ? date;
- sistem detectie si semnalizare incendiu;
- sistem de control acces;
- sistem de supraveghere perimetrala;
- racord Tc exterior si retele curenti slabi in incinta.
In cazul in care oferta este depusa de catre o asociere formata dintr-un grup de operatori economici, acestia au obligatia sa detina certificat/certificatede autorizare emise de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana, in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor (mentionat in prezenta documentatie de atribuire) pentru toate tipurile de lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri de achizitii, pentru partea din contract pe care o realizeaza..Cerinta obligatorie: se va/vor depune certificat/certificate de autorizare emise de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana, anterior mentionate (in original sau copie legalizata).
Note:
- Tertul nu poate sustine, prin prezentarea unei astfel de autorizatii, un operator economic ofertant / candidat, din considerentul c[ acest gen de autorizare se poate utiliza numai in numa propriu, nefiind o resursa transferabila;
- In cazul depunerii unei oferte in asociere/subcontractare fiecare asociat/subcontractant are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei pentru partea din contract pe care o realizeaza;
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Situatii financiare incheiate la 31.12.2012 (bilant, contul de profit si pierdere, date informative)
Informatii privind media cifrei de afaceri globala pe ultimi 3 ani mai mare sau egala cu 973.792, 00 lei .
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Copie a bilantului cu viza organului de administrare fiscala; autoritatea contractanta accepta si orice alte documente prin care operatorul economic isi poate prezenta o situatie fidela a situatiei economice si financiare- se va completa si depune in original, Formularul F 5, din Sectiunea Formulare - a prezentei documentatii. Pentru calculul nivelului impus pentru media cifra de afaceri globala pe ultimi 3 ani. Pentru operatori economici care incheie situatiile financiare anuale si in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu annual lei/valuta comunicat de BNR
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani
b) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune/ resurse tehnice pentru asigurarea calitatii.
c) declaratie pe proprie raspundere cuprinzand informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.
d) declaratie pe proprie raspundere cuprinzand efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani
e) declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului
f) declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite
Documente constatoare privind respectarea standardelor de asigurare a calitatii pentru cel putin domeniul de activitate ce face obiectul contractului, conform ISO 9001:2008.
Modalitatea de indeplinire:
Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de calitate respective ISO 9001 sau echivalente in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Operatori economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea standardelor specificate sau daca nu urmeaza aceleeasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizandu-se daca au fost executate, in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Cerinte obligatorii: - se va completa si depune, in original, Formularul 12 F din Sectiunea Formulare: - Aceasta lista poate fi insotita de cel putin un document / contract/ process-verbal prin care sa se confirme executarea unor lucrari similare celor mentionate la pct. II.1.5., indiferent de valoare;Declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii;Cerinta obligatorie: se va completa si depune, in original, Formularul F 6 din Sectiunea Formulare - a prezentei documentatii.Declaratia va cuprinde informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica si va fi insotita de copii ale diplomelor si actelor care sa ateste calificarea profesionala si studiile efectuateCerinta obligatorie: se va completa si depune, declaratia sus-mentionata.Declaratia va cuprinde informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Cerinta obligatorie: se va completa si depune, declaratia sus-mentionata.Declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului pe care ofertantul le va aplica in timpul executarii lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.;Cerinta obligatorie: se va completa si depune, declaratia sus-mentionata.Declaratie pe propria raspundere privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite pentru indeplinirea contractului.Din aceasta declaratie va rezulta clar angajamentul ferm al ofertantului referitor la faptul ca dotarile tehnice anterior mentionate ii permit acestuia sa execute integral lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.Cerinta obligatorie: se va completa si depune declaratia sus-mentionata.Certificat/e emise de organisme independente care atesta respectarea standardelor de calitate respective ISO 9001 sau echivalente in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" , in termen de valabilitate la data limita a depunerii ofertelor.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea standardelor specificate sau daca nu urmeaza aceleeasi metode din standard, dovezile trebuie sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
Autoritatea contractanta nu limiteaza numarul participantilor la licitatia restransa. Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati / preselectati.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Conform prevederilor art. 42 din H.G. nr. 1660 / 2006, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 978 / 07.12.2006, cu modificarile si completarile ulterioare la etapa finala de licitatie electronica au dreptul sa participe doar operatorii economici inregistrati in SEAP si carora le vor fi transmise invitatii de participare la aceasta faza (prin intermediul SEAP), conform prevederilor art. 165 alin. (2) din O.u.G. nr. 34 / 2006, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, partea I, nr. 418 / 15.05.2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Licitatia electronica va incepe dupa cel putin doua zile lucratoare de la data la care a fost transmisa invitatia si va fi organizata intr-o runda cu durata de o zi.Informatii aditionale despre licitatia electronica: - Elementul ofertei care va face obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul / total lucrari;
- Informatii care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor: clasamentul, pretul;
- Pasul de licitare este de 0, 1% din valoarea ofertei depuse;NOTA: dupa finalizarea rundei de licitatie electronica, in maxim 72 de ore, operatorul economic situat pe primul loc are obligatia de a transmite autoritatii contractantenoua oferta financiara, in plic sigilat direct la sediul autoritatii contractante, prin reprezentant sau transmisa prin posta. In cazul nemodificarii pretului acesteia nu este necesara prezentarea unei noi oferte financiare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.10.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
01.11.2013 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 01.11.2013 09:30
Locul: La sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si persoanele imputernicite sa angajeze candidatul in procedura pentru incheierea acordului cadru.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Autoritatea contractanta nu limiteaza numarul participantilor la licitatia restransa. Toti candidatii care indeplinesc criteriile de calificare vor fi selectati / preselectati.In conformitate cu Manualul Operational pentru atribuirea contractelor de achizitie al ANRMAP, in cazul in care doua sau mai multe oferte ocupa primul loc cu accelasi pret, modalitatea de departajare este urmatoarea: "Ofertantiilor care au prezentat acelasi pret li se va solicita transmiterea unei noi propuneri financiare in plic inchis. Contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua Popunere financiara are pretul cel mai scazut. Oferta cu pretul cel mai scazut va fi desemnata castigatoare"Referitor la cantitatile de lucrari sunt determinate si definite in proiectul elaborate - facem precizarea ca intregul Proiect Tehnic, inclusiv cantitatile de lucrari au fost clasificate la nivel "Secret de Serviciu"iar in aceasta etapa autoritatea contractanta pentru informarea cat mai corecta a potentialilor ofertanti/candidati nu poate publica decat estimari ale valorilor minime si maxime pentru acord cadru si contracte subsecvente, urmand ca in etapa a II-a a licitatiei restranse, candidatii care au obtinut in prealabil avizul de securitate industriala sa poata avea acces la aceste cantitati de lucrari.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal, conform prevederilor cap. IX din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al U.M. 0970
Adresa postala: Calea Ion Zavoi, nr. 16, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. +40 213193191, Email: [email protected], Fax: +40 213193193
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.09.2013 16:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer