Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de lucrari privind executia ?SEDIU UNITATE SPECIALA DE AVIATIE BUCURESTI?


Anunt de participare numarul 107453/10.09.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor Unitatea Militara 0970 Bucuresti
Adresa postala:  Bucuresti, sector1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 8, 5, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013696, Romania, Punct(e) de contact:  Bogdan Andrei, Tel. 021.319.31.91, Email:  [email protected], Fax:  021.319.31.93, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de lucrari privind executia ?SEDIU UNITATE SPECIALA DE AVIATIE BUCURESTI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Calea Ion Zavoi nr. 22-26 (latura de nord a Aeroportului International ?Aurel Vlaicu? Bucuresti-Baneasa, aproximativ 1 km est de la Soseaua Bucuresti-Ploiesti km 8, 5).
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 121, 000 si 22, 417, 500RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: functie de fondurile financiare alocate autoritatii contractante pentru executarea lucrarilor. Valoarea minima estimata a acordului cadru 121.000 leii
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari sediu Unitate Speciala de Aviatie Bucuresti conform cantitatilor de lucrari prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45213332-9-Lucrari de constructii de turnuri de control aeroportuare (Rev.2)
45213351-8-Lucrari de constructii de hangare de intretinere (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45251200-3-Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari sediu Unitate Speciala de Aviatie Bucuresti conform cantitatilor de lucrari prevazute in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 121, 000 si 22, 417, 500RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Orice instrument de garantare emis de o soc de asig sau de o banca in cuantum de 149.450, 00 lei sau echivalent.Garantie de buna executie in cuantum de 6% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata inainte de semnarea acordului-cadru.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Certificat/certificate de autorizare emise de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana;Avizul/avizele de securitate industriala
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 24/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;
Fisa de informatii generale.
Certificat de inregistrare; Certificat constatator; Autorizatie de functionare (pentru persoane fizice)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-financiara
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima a cifrei de afaceri medie in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitatedin cel multultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 14.945.000 lei, echivalentul a 3.508.463 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;
b) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune/ resurse tehnice pentru asigurarea calitatii;
c) declaratie pe proprie raspundere cuprinzand informatii referitoare la personalul implicat in realizarea contractului;
d) declaratie pe proprie raspundere cuprinzand efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;
e) declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca, sanatate si securitate in munca ;
f) declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului ;
g) declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se solicita prezentarea a minim un contract care are ca obiect lucrari similare privind infrastructura de aviatie, indiferent de valoare, respectiv hangare, turn control, piste, samd.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va fi organizata o singura runda cu durata de o zi: Obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul / total lucrari;Informatii care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor: clasamentul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2010/S20-027912 din 29.01.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.10.2010 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.10.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.10.2010 09:30
Locul: Calea Ion Zavoi, nr. 16, (fosta Bucuresti-Ploiesti km 8, 5) sector1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens si o copie dupa actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala:  Splaiul Independenteinr. 5, sector 4 Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email:  [email protected], Fax:  021.319.51.76, Adresa internet (URL):  www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OuG 34 / 2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform prevederilor cap. IX din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al unitati
Adresa postala:  Calea Ion Zavoi nr. 16, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  013696, Romania, Tel. 0213193191, Email:  [email protected], Fax:  0213193193
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
07.09.2010 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer