Licitatie Publica - Acord-cadru de lucrari privind executia ?SEDIU UNITATE SPECIALA DE AVIATIE BUCURESTI?
Anunt de participare numarul 118570/04.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Administratiei si Internelor Unitatea Militara 0970 Bucuresti
Adresa postala: Bucuresti, sector1, Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 8, 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Andrei, Tel. 021.319.31.91, Email: [email protected], Fax: 021.319.31.93, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de lucrari privind executia ?SEDIU UNITATE SPECIALA DE AVIATIE BUCURESTI?
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Lucrari
Executarea
Locul principal de executare: Calea Ion Zavoi nr. 22-26 (latura de nord a Aeroportului International ?Aurel Vlaicu? Bucuresti-Baneasa, aproximativ 1 km est de la Soseaua Bucuresti-Ploiesti km 8, 5).
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 121, 000 si 16, 538, 878RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: functie de fondurile financiare alocate autoritatii contractante pentru executarea lucrarilor. Valoarea minima estimata a unui contract 121.000 lei (fara TVA), valoarea maxima 8.467.741, 93 lei (fara TVA)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Executie lucrari sediu Unitate Speciala de Aviatie Bucuresti conform cantitatilor de lucrari prevazute in caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
45213332-9-Lucrari de constructii de turnuri de control aeroportuare (Rev.2)
45213351-8-Lucrari de constructii de hangare de intretinere (Rev.2)
45233120-6-Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
45251200-3-Lucrari de constructii de centrale termice (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Executie lucrari sediu Unitate Speciala de Aviatie Bucuresti conform cantitatilor de lucrari prevazute in caietul de sarcini.
Valoarea estimata fara TVA: intre 121, 000 si 16, 538, 878RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Orice instrument de garantare emis de o soc de asig sau de o banca in cuantum de 165.388, 00 lei sau echivalent.Garantie de buna executie in cuantum de 6% din valoarea fara TVA a contractului.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Credite de angajamentconform anexei 3 la Legea nr. 286/2010 privind bugetul de stat pe anul 2011.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Certificat/certificate de autorizare emise de catre Autoritatea Aeronautica Civila Romana; Agentii economici straini sau romani care prezinta oferte au obligatia respectarii OuG nr. 189 / 2002 privind operatiuniile compensatorii (offset).
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea ;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat;Fisa de informatii generale.Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta
Certificat de inregistrare; Certificat constatator; Autorizatie de functionare (pentru persoane fizice)
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Declaratie privind cifra de afaceri medie in ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
valoarea minima a cifrei de afaceri medie in domeniul de activitate aferent obiectului contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza activitate din cel mult ultimii 3 ani nu trebuie sa fie mai mica de 8.467.741, 93 lei, echivalentul a 2.031.461, 73 Euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani;b) declaratie pe proprie raspundere referitoare la personalul/ organismul tehnic de specialitate de care dispune/ resurse tehnice pentru asigurarea calitatii;c) declaratie pe proprie raspundere cuprinzand informatii referitoare la personalul implicat in realizarea contractului;d) declaratie pe proprie raspundere cuprinzand efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani;e) declaratie pe propria raspundere privind respectarea conditiilor de munca, sanatate si securitate in munca ;f) declaratie pe propria raspundere privind masurile de protectia mediului ;g) declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice folosite;
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- se solicita prezentarea a minim un contract care are ca obiect lucrari similare privind infrastructura de aviatie, indiferent de valoare, respectiv hangare, turn control, piste, samd.- nu se impun cerinte minime referitoare la personal, utilaje, dotari necesare indeplinirii acordului cadru.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Va fi organizata o singura runda cu durata de o zi: Obiectul procesului repetitiv de ofertare: pretul / total lucrari; Informatii care urmeaza a fi puse la dispozitia ofertantilor: clasamentul.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.05.2011 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.05.2011 09:30
Locul: Calea Ion Zavoi, nr. 16, (fosta Bucuresti-Ploiesti km 8, 5) sector1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii autorizati ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens si o copie dupa actul de identitate.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Fondurile financiare necesare derularii acordului-cadru se vor asigura de la bugetul de stat. Intrucat Ministerul Administratiei si Internelor are posibilitatea de a realiza actiuni multianuale prin utilizarea creditelor de angajamentaprobate prin anexa 3 la Legea nr. 286/2010 privind bugetul de stat pe anul 2011, autoritatea contractanta are alocate in prezent credite de angajament in suma de 10.500 mii lei in anul 2011, cu plata lucrarilor contractate in anul 2012. Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a majora sau diminua corespunzator suma de 10.500 mii lei, anterior mentionata, functie de alocatiile bugetare suplimentare sau de aparitia unor cheltuieli urgente legate de derularea investitiei.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: 021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti ? Sectia Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel. 021.319.51.80, Email: [email protected], Fax: 021.319.51.76, Adresa internet (URL): www.just.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
5 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OuG 34 / 2006 despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal conform prevederilor cap. IX din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al unitati
Adresa postala: Calea Ion Zavoi nr. 16 (fosta Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 8, 5), Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013696, Romania, Tel. 0213193191, Email: [email protected], Fax: 0213193193
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
30.03.2011 16:36