Licitatie Publica - Acord-cadru de prestare a serviciului de paza si interventie la obiective militare
Anunt de participare numarul 79477/06.06.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01408
Adresa postala: B-dul REPUBLICII nr. 41, Localitatea: Roman, Cod postal: 611127, Romania, Punct(e) de contact: DURAC FLORICEL, Tel.0233743386, Email: [email protected], Fax: 0233743386, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de prestare a serviciului de paza si interventie la obiective militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: 1. Roman, B.dul. Republicii Nr. 41, jud Neamt
si
2. Vaslui, str.Maresal Constantin Prezan, nr. 23, jud. Vaslui
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 296, 228.57 si 2, 828, 692.42RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In interiorul termenului de valabilitate a acordului-cadru se vor atribui contracte subsecvente, durata lor fiind stabilita functie de creditele bugetare repartizate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciului de paza si interventie la obiective militare este reglementata de Ordinul ministrului apararii M 47/2008.Procedura de achizitie se desfasoara in vederea incheierii acordului-cadru de prestare a serviciului de paza si interventie la obiective militare din locatia Roman si locatia Vaslui.Durata estimata a primului contract subsecvent de achizitie publica: 5 (cinci) luni de la 01.08.2009 la 31.12.2009, in conditiile asigurarii fondurilor bugetare necesare.Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi , cu maxim 4 luni, durata contractelor subsecvente a caror durata normala de indeplinire va expira la 31 decembrie, in baza art. 6 alin 3 din H.G. nr. 925/2006 cu nodificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru toate loturile
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimata a acordului-cadru:
1 - asigurarea pazei si interventiei la obiectivul militar din locatia ROMAN, prin prisma incheierii unui acord-cadru: cantitate minima: 18.360 ore/ serviciu cantitate maxima: 175.320 ore/ serviciu
2 - asigurarea pazei si interventiei la obiectivul militar din locatia VASLUI, prin prisma incheierii unui acord-cadru: cantitate minima: 11.016 ore/ serviciu cantitate maxima: 105.192 ore/ serviciu
Valoarea estimata fara TVA: intre 296, 228.57 si 2, 828, 692.42RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare pentru etapa a II-a a procedurii.Garantie de buna executie pentru ofertantul castigator.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere legalizata prin act autentic inainte de semnarea acordului-cadru
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractele subsecvente ce se atribuie in baza acordului cadru sunt clasificateSECRET DE SERVICIU.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
I) Situatia personala a candidatului: Declaratie privind eligibilitatea(formular 1);Declaratia privind calitatea de participant la procedura(formular 2);Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006(formular 3);Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat(formulare tip);Certificat de atestare fiscala(formular tip);Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca nu i s-a reziliat niciun contract de paza a unor obiective militare, incheiat in ultimii 5 ani, din motive imputabile acestuia(formularul 4);II) Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale:
Certificat constatator emis de ORC(obiectul principal de activitate trebuie sa fie prestarea serviciilor de paza)- formular tip; Licenta eliberata de I.G.P.R.(formular tip); Licenta de utilizare a frecventelor radio eliberata de I.G.C.T.I.(formular tip); Chestionarul de securitate si angajamentul completate in vederea obtinerii avizului de securitate(formular 9); Notificarea prin care se atesta ca este avizat pentru relatii contractuale cu o alta autoritate contractanta din M.Ap.N (daca detine); Certificat de asigurare a calitatii(standard solicitat: SR EN ISO 9001 :2001, ISO 9001 :2000 sau echivalent) sau orice document ce atesta faptul ca operatorul economic se afla in curs de certificare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Fisa de informatii generale-cuprinde tabelul cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani(formularul 5);
2.copii ale bilanturilor contabile aferente anilor 2006, 2007 si 2008, vizate si inregistrate de organele competentesauScrisoare/scrisori de bonitate din partea unei/unor banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabil prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani.Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, nu se prezinta documentele solicitate, se vor prezenta orice alte documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani trebuie sa fie cel putin egala cu valoarea de 1.420.000 Lei, echivalentul a 343.983, 9151 Euro (curs eur :4, 1281 la data de 08.05.2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Listacontractelor de prestari servicii de paza(formularul 6), completata numai cu contractele care indeplinesc conditiile minime impuse, siinsotita obligatoriu de: a)copii a cel putin 2 contracte mentionate in lista, sau, daca exista motive obiectivede neprezentare a lor, o declaratie pe proprie raspundere privind derularea acestor contracte si motivarea cauzei de neprezentare ; b)cel putin 2 (doua) certificate /documente/ adeverinte/ recomandari sau similar emise de beneficiari, din care sa rezulte indeplinirea in bune conditii a obligatiilor contractuale asumate de prestator, sau, in cazul imposibilitatii obiective de obtinere a acestor documente, o declaratie a operatorului economic privind derularea acestor contracte.2.Declaratie privind asigurarea resurselor tehnice si umane(formularul 8), la care se anexeaza, in mod obligatoriu, documente prin care se face dovada detinerii resurselor tehnice (facturi, chitante, contracte de vanzare-cumparare, leasing, inchiriere sau orice alte documente referitoare la detinerea lor).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
I) Demonstrarea unei experiente similare, prin finalizarea in ultimii 3 ani sau derularea in curs, a cel putin 2 (doua) contracte de servicii de paza, fiecare cu o durata de minim 1 (un) an si o valoare cumulata a acestor contracte de cel putin 265.000 lei;II) Asigurarea resurselor tehnice si umane considerate strict necesare pentru indeplinirea serviciului(mijloace de aparare si de interventie la obiectiv, mijloace de comunicare, uniforma), enumerate in formularul nr.8 a Documentatiei pentru etapa de selectie a candidatilor - anexa la prezentul anunt.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 20
Cuantumul prestarilor de servicii similare-70 pct.Cuantumul cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani-30 pct.PUNCTAJ MINIM: 100 pct.Conditiile sunt cumulative si obligatorii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 22.06.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.06.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.06.2009 09:30
Locul: Sediul autoritatii contractante: UM 01408 Roman, B.dul Republicii nr 41, jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Nu este obligatorie prezenta candidatilor. Cei care se vor prezenta, vor avea asupra lor documente de identitate si o imputernicire(formularul 12)
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1)Lipsa a mai mult de 3 (trei) documente de calificare si/sau selectie duce la respingerea candidaturii.2)Autoritatea contractanta finalizeaza etapa de selectare a candidatilor dupa primirea avizului de securitate de la structura abilitata a M.Ap.N.. Termenul de eliberare a avizului de securitate este de pana la 30 de zile lucratoare de la data transmiterii solicitarii de avizare.Operatorul economic va fi acceptat la procedura de atribuire si pe baza notificarii pe care o detine, prin care se atesta ca este avizat pentru relatii contractuale cu o alta autoritate contractanta din M.Ap.N., urmand ca avizul de securitate pentru incheierea acordului cadru, sa se elibereze ulterior.3)Candidatii care nu obtin Avizul de securitate nu vor fi selectati pentru participarea la etapa a II-a a procedurii.4)Notificarea candidatilor privind rezultatul etapei de selectie, va fi transmisa concomitent tuturor candidatilor, cel mai tarziu la 1(una) zi lucratoare de la primirea avizelor de securitate.5)Pentru etapa a II-a a procedurii se vor transmite invitatii de participare si se va pune la dispozitie Documentatia de atribuire numai candidatilor selectati, in vederea elaborarii ofertei.6)Contractele subsecvente acordului-cadru nu pot fi subcontractate.7)Derularea primului contract subsecvent incepe numai dupa avizarea anexei de securitate de catre structura abilitata a M.Ap.N. si dupa eliberarea avizelor de acces la informatii secrete de serviciu pentru personalul operatorului economic castigator, de catre structura de securitate a autoritatii contractante delegate.8)Retragerea avizului de securitate operatorului economic pe durata derularii contractelor subsecvente sau refuzul structurii de securitate a M.Ap.N. de a innoi avizul de securitate, impune rezilierea de drept a acestora fara alta formalitate prealabila.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, Sect. 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www. cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul juridic al U.M.01408
Adresa postala: Bulevardul Republicii nr.41, Localitatea: Roman, Cod postal: 611127, Romania, Tel.0233/743386, Email: [email protected], Fax: 0233/743386
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.06.2009 09:43