Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de prestare a serviciului de paza si interventie la obiective militare.


Anunt de participare numarul 82628/18.07.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
U.M.01545
Adresa postala: Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 507005, Romania, Punct(e) de contact: Claudia DOLHA, Tel.0268284687, Email: [email protected], Fax: 0268284528, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de prestare a serviciului de paza si interventie la obiective militare.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01545 judetul Brasov.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 42 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 081, 690.51RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In interiorul termenului de valabilitate a acordului cadru se vor atribui contracte subsecvente , durata lor fiind stabilita functie de creditele bugetare repartizate cu aceasta destinatie.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia serviciului de paza si interventie la obiective militare este reglementata de Ordinul ministrului apararii nationale M 47/2008.
Durata estimata a primului contract subsecvent este de 1 (un) an, incepand cu data de 01.01.2010 si pana la 31.12.2010, in conditiile asigurarii fondurilor bugetare necesare.
Autoritatea contractanta are dreptul de a prelungi, cu maxim 4 (patru) luni, durata contractelor subsecvente, in baza art. 6 alin. 3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cantitate maxima totala: 107268 ore post.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 081, 690.51RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
42 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare pentru etapa a II a in cuantum de 3000 lei ce se va constitui prin scrisoare de garantie bancara. Garantie de buna executie pentru contractele subsecvente de maxim 10%.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere prin contract incheiat in forma autentica.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractele subsecvente ce se atribuie in baza acordului cadru sunt clasificate SECRET DE SERVICIU.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
SITUATIA PERSONALA A CANDIDATULUI
1. Declaratie privind eligibilitatea;
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
3. Declaratie privind neincadrarea in art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarie si completarile ulterioare;
4. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale;
5. Certificat de atestare fiscala;
6. Declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa faptul ca nu i s-a reziliat niciun contract de paza a unor obiective militare, incheiat in ultimii 5 (cinci) ani, din motive imputabile acestuia.CAPACITATEA DE EXERCITARE A ACTIVITATII PROFESIONALE
1. Certificat constatator emis de ORC (obiectul principal de activitate trebuie sa fie prestarea serviciilor de paza);
2. Licenta eliberata de IGPR;
3. Licenta de utilizare a frecventelor radio, eliberata de IGCTI;
4. Chestionarul de securitate si angajamentul completate in vederea obtinerii avizului de securitate;
5. Notificarea prin care se atesta ca este avizat pentru relatii contractuale cu o alta autoritate contractanta din MAPN (daca detine);
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Fisa de informatii generale cuprinde tabelul cu cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani
2. Copii ale bilanturilor contabile aferente anilor 2006, 2007, 2008, vizate si intergistrate de organele competente sau Scrisoare/scrisori de bonitate din partea unei/unor banci sau societati recunoscute de audit financiar si contabil prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri medie pe ultimii 3(trei) ani. Daca, din motive obiective, justificate corespunzator, nu se prezinta documentele solicitate, se vor prezenta orice alte documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 (trei) ani trebuie sa fie de cel putin 620046 lei.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1. Lista contractelor de prestari servicii de paza, completata numai cu contractele care indeplinesc conditiile minime impuse, insotita obligatoriu de:
a) copii a cel putin 2(doua) contracte mentionate in lista sau, daca exista motive obiective de neprezentare a lor, o declaratie pe proprie raspundere privind derularea acestor contracte si motivarea cauzei de neprezentare;
b) cel putin 2 (doua) certificate/adeverinte/documente/recomandari sau similar emise de beneficiari, din care sa rezulte indelinirea in bune conditii a obligatiilor contractuale asumate de prestator, sau, in cazul imposibilitatii obiective de obtinere a acestor documente, o declaratie a operatorului economic privind derularea acestor contracte.
2. Declaratie privind asigurarea resurselor tehnice si umane, la care se anexeaza, in mod obligatoriu, documente prin care se face dovada detinerii resurselor tehnice(facturi, chitante, contracte de vanzare-cumparare, leasing, inchiriere sau orice alte documente referitoare la detinerea lor)si umane (tabel cu numele si prenumele, numarul avizului de port-arma si data eliberarii avizului).
3. Certificat de asigurare a calitatii (standard solicitat: SR EN ISO9001 :2001, ISO 9001:2000 sau echivalent).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Demonstrarea unei experiente similare, prin finalizarea in ultimii 3 (trei) ani sau derularea in curs, a cel putin 2 (doua) contracte de servicii de paza, fiecare cu o durata de minim 1 (un an) si o valoare cumulata a acestor contracte de cel putin 155012 lei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 5 ; numar maxim: 20
Cuantumul prestarilor de servicii similare - 70 puncte.Cuantumul cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani - 30 puncte.Punctaj minim: 100 puncte.Conditiile sunt cumulative si obligatorii.
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Fiecare contract subsecvent va avea 1(una) runda de licitatie electronica.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.08.2009 09:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.08.2009 09:30
Locul: Sediul autoritatii contractante: Unitatea Militara 01545 din judetul Brasov.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Nu este obiligatorie prezenta candidatilor. Operatorii economici care vor dori sa asiste la sedinta de deschidere vor avea asupra lor actul de identitate si o imputernicire.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
1. Lipsa a mai mult de 3 (trei) documente de calificare si/sau selectie duce la respingerea candidaturii.2. Autoritatea contractanta finalizeaza etapa de selectare dupa primirea avizului de securitate de la structura abilitata a MAPN. Termenul de eliberare a avizului de securitate este de pana la 30 de zile lucratoare de la data transmiterii solicitarii de avizare. In acest sens, operatorii economici interesati, vor depune Chestionarul de securitate, la sediul autoritatii contractante pana la data de 03.08.2009.3. Candidatii care nu obtin Aviz de securitate nu vor fi selectati la etapa a doua.4. Notificarea candidatilor privind rezultatul etapei de selectie, va fi transmisa concomitent tuturor candidatilor, cel mai tarziu la 1(una) zi lucratoare de la primirea Avizelor de securitate.5. Pentru etapa a doua vor fi transmise invitatii de participare si se va pune la dispozitie Documentatia de atribuire numai candidatilor selectati, in vederea elaborarii ofertei.6. Contractele subsecvente acordului cadru nu pot fi subcontractate.7. Derularea contractelor subsecvente incepe numai dupa avizarea anexei de securitate de catre structura abilitata a MAPN si dupa eliberarea avizelor de acces la informatii secrete de serviciu pentru personalul operatorului economic castigator.8. Retragerea avizului de securitate operatorului economic pe durata derularii contractului sau refuzul structurii de securitate a MAPN de a innoi avizul de securitate, impune rezilierea de drept a acestora fara alta formalitate prealabila.9. Primul contract subsecvent se va atribui in urma finalizarii etapei finale de licitatie electronica, operatorului economic clasat pe locul I. Celelalte contracte subsecvente se vor atribui prin reluarea competitiei intre operatorii economici semnatari ai acordului cadru. Reluarea competitiei va consta intr-o runda de licitatie electronica.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Fax: 0213104641, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
CURTEA DE APEL
Adresa postala: B-dul Eroilor nr.5, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500007, Romania, Tel.0268413741, Fax: 0268475146
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul achizitii publice al U.M. 01545 judetul Brasov
Adresa postala: judetul Brasov, Localitatea: Brasov, Cod postal: 507005, Romania, Tel.0268284687, Email: [email protected], Fax: 0268284528
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
17.07.2009 11:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer