Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE PRESTARE SERVICII DE EXPERTIZA TEHNICA, AUDIT ENERGETIC (ANTE), PROIECTARE (fazele SF+PT+PAC+CS+DE), VERIFICARE TEHNICA SI ASISTENTA TEHNICA PENTRU LUCRARILE DE REABILITARE TERMICA A UNUI NUMAR DE 273 BLOCURI DE LOCUINTE DIN SECTORUL 6 AL M


Anunt de participare numarul 123241/11.06.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA NATIONALAAPELE ROMANE- ADMINISTRATIA BAZINALA DE APA JIU
Adresa postala:  STR. NICOLAE ROMANESCU, NR. 54, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Punct(e) de contact:  IONUT MARIUS GRAURE, Tel. 0251.426655, Email:  [email protected], Fax:  0251.427597, Adresa internet (URL):  [email protected], Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Mediu
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Achizitie carburanti auto ( benzina si motorina )
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: la statiile furnizorului sau la depozitele beneficiarului pe raza judetelor Dolj, Gorj, Mehedinti si Hunedoara
Codul NUTS: RO411 - Dolj
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
achizitie carburanti auto ( benzina premium fara plumb euro 5 si motorina euro 5)
Contractul se incheie pana la 31.12.2011 cu posibilitatea prelungirii pana la 30.04.2012 in functie de posibilitatile financiare ale autoritatii contractante si de nivelul maxim al cantitatilor prevazute in Documentatia de atribuire a ofertei, conform art.6 alin.3 din HG 925 / 2006 cu modificarile si completarile ulterioare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
09132100-4 - Benzina fara plumb (Rev.2)
09134200-9-Motorina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOTUL I: Benzina Premium fara plumb EURO 5 livrata in sistem card : cantitate minima :35000 litricantitate maxima :55000 litri
Motorina EURO 5 livrata in sistem card :
cantitate minima :75000 litricantitate maxima :120000 litri
LOTUL II:
Motorina EURO 5 livrata in forma lichida de la depozitele furnizorului:
cantitate minima :50000 kg.cantitate maxima :80000 kg.
Valoarea estimata fara TVA: 712, 500RON
II.2.2) Optiuni
Da
cant.de prod.va putea fi supl. pana la niv.max.prev.pt.fiecare lot (art.6 alin.3 - H.G. 925/2006)
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
5 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantia de participare LOTUL I: 9500 lei; LOTUL II: 4000 lei, garantia de buna executie 5 % din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare : venituri proprii; termen de plata 30 zile
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declaratia privind eligibilitatea;declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;
certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice , eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatilor sale subordonate, care au calitatea de creditor bugetar ;
certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local); Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului include producerea sau comercializarea produsului care face obiectul achizitiei ; certificat de inregistrare;certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Persoane juridice /fizice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara din care ofertantul este rezident, cu respectarea prevederilor Legii nr. 571/2003
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
fisa de informatii generale privind cifra de afaceri;
bilant contabil la 31.12.2010
declaratia privind calitatea de participant la procedura
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
ofertantul trebuie sa fi realizat , in ultimii trei ani, o cifra de afaceri de cel putin - 950000 lei ? LOT I si 400000 lei ? LOT II
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
lista contractelor similare de furnizare produseefectuate in ultimii trei ani, certificat RAR pentru produsul / produsele ofertate,
Documente emise de organismele acreditate care confirma certificarea sistemului calitatii,
Documente emise de organismele acreditate care confirma certificarea sistemului de mediu, Declaratia care contine informatii privind dotarile specifice, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului,
Declaratie referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ofertant, in special pentru asigurarea controlului calitatii
Facilitati de plata alimentarii cu carburanti la statia furnizorului in sistem card,
Lista cu numarul si amplasamentul statiior de alimentare pe raza judetelor Dolj, Gorj, Mehedinti si Hunedoara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul sa fi indeplinit in ultimii trei ani cel putin un contract al carui obiect sa fi fost furnizarea de produse similare si care sa fi avut o valoare egala sau mai mare decat valoarea minima impusa de 450000 lei, ? LOT I si 200000 lei ? LOT II; Ofertantul trebuia sa aiba statii de alimentare in judetele Dolj, Gorj, Mehedinti si Hunedoara , dintre care una minim in Craiova, Dr. Tr. Severin, Tg. Jiu si Petrosani.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 11.07.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.07.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.07.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consilul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, nr. 6, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021.310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  021.310.46.42, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii contractante cansiderat nelegal - conf. art. 256^2 liera a) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Biroul Juridic si Contencios al Administratiei Bazinale de Apa Jiu
Adresa postala:  Str. Nicolae Romanescu, nr. 54, Localitatea:  Craiova, Cod postal:  200738, Romania, Tel. 0251.42.66.55, Email:  [email protected], Fax:  0251.42.75.97, Adresa internet (URL):  www.apejiu.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
03.06.2011 13:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer