Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de prestare servicii hranire personal in sistem cantina


Anunt de participare numarul 75834/17.04.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Unitatea Militara 02214
Adresa postala: sector 5 , sos. Antiaeriana nr. 6-8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051015, Romania, Punct(e) de contact: Constantin Gheorghe, Tel.4205060, Email: [email protected], [email protected], Fax: 4213685, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de prestare servicii hranire personal in sistem cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Bucuresti, Sos. Antiaeriana nr. 6-8, Sector 5
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 19 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 438, 483 si 8, 316, 199RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor incheia un numar estimativ de 2 contracte subsecvente
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se doreste incheierea unui acord cadru in vederea atribuirii unor contracte subsecvente de servicii pentru prestare servicii de hranire personal in sistem cantina.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 438, 483 si 8, 316, 199RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
19 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
1. Garantia de participare in cuantum de 8000 lei 2. Garantia de buna executie -- 2 % din valoarea fara TVA a contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea de la bugetul de stat, plata - ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea trebuie sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CRITERIU MINIM : Vor fi descalificati ofertantii care se incadreaza in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006.
Documentele care se vor prezenta pentru indeplinirea criteriului sunt:
1.1 Declaratia privind eligibilitatea1.2 Document care sa ateste caprestarea serviciilor de hranire oameni seexecuta curespectarea normelor legale privitoare la protectia si stingerea incendiilor si la conditiile de munca si protectie a munciiDOCUMENTELE SE VORPREZENTA IN ORIGINAL, VOR FI SEMNATE SI STAMPILATE PE FIECARE PAGINA, SI TREBUIE SA SE AFLEIN TERMENUL DE VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA MINIMA : Vor fi descalificati ofertantii care nu fac dovada urmatoarelor cerinte:
1. cifra de afaceri medie pe cel mult ultimii trei ani sa fiecel putin egala cu valoarea de 1.000.000 lei.Documentele care se vor prezenta pentru indeplinirea criteriului sunt:
1 Fisa de informatii generale:
2 Document care sa ateste situatia economica si financiara :
DOCUMENTELE SE VORPREZENTA IN ORIGINAL, COPIE LEGALIZATA SAU IN XEROCOPII CERTIFICATE CU STAMPILA FIRMEI SI AVIND MENTIUNEA CONFORM CU ORIGINALUL SI TREBUIE SA SE AFLEIN TERMENUL DE VALABILITATE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
CERINTA MINIMA : Vor fi descalificati ofertantii care:
1. nu fac dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin unui contract de prestari servicii de cantina si/sau catering si/sau restaurant;
2. nu isi asuma masurile de asigurarea a cerintelor stabilite pentru indeplinirea contractului
3. nu au experienta similara pentru prestari servicii cantina si/sau catering invaloare de cel putin 1.000.000 lei1Declaratia privind lista principalelor prestari de serviciiin ultimii 3 ani:
2Fise de informatii privind experienta similara:
3Declaratie pe propria raspundereprin care prestatorul se angajeaza sa asigure necesarul minimdebunuri materiale de resortul hranirii (utilaje , echipament tehnologic, mijloacele izoterme de transport hrana, laboratoare si alte mijloace fixe) pentru indeplinirea contractului:
4Declaratie pe propria raspundereprin care prestatorul se angajeaza sa asigure necesarul minimdepersonalpentru indeplinirea contractului:
5Declaratie pe propria raspundereprin care prestatorul se angajeaza sa asigure necesarul minimdemijloace auto de transport pentru indeplinirea contractului:
6Daca este cazul --- Declaratie pe propria raspundereprin care prestatorul specifica partea si proportia in care contractul de servicii urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti, si specializarea acestora;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
1.Elemente proces repetitiv ofertare - valoarea totala fara TVA;2.Ofertantii trebuie sa fie inscrisi in SEAP.3. Numarul de runde: 2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.05.2009 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.06.2009 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
100zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.06.2009 12:00
Locul: Sos. Antiaeriana nr. 6-8, Sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
1. Reprezentantul Ministerului de Finante2. Orice oferatant poate participa la deschiderea ofertelor pe baza unei imputerniciri.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Constestatiilor
Adresa postala: Str. Stravopoleus nr. 6, Sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
U.M. 02214 Bucuresti
Adresa postala: Sos. Antiaeriana nr 6-8, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 051015, Romania, Tel.0214103455
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.04.2009 15:14
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer