Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord Cadru de prestari servicii - Facilitatea de Asistenta Tehnica (FAT)


Anunt de participare numarul 111848/24.11.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Finantelor Publice
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda nr. 44, Bl. M17, Intrarea C, Sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Punct(e) de contact:  Autoritatea pentru Coordonarea Instrumentelor Structurale, Tel. 40 21 302 52 95, In atentia:  Dabu Alexandra, Email:  [email protected], Fax:  40 21 302 52 64, Adresa internet (URL):  www.fonduri-ue.ro/www.poat.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord Cadru de prestari servicii - Facilitatea de Asistenta Tehnica (FAT)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
11 - Servicii de consultanta pentru afaceri si management si servicii conexe
Locul principal de prestare: Romania
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 22, 998, 750RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Numarul contractelor subsecvente atribuite va fi in functie de solicitarile de asistenta tehnica transmise de beneficiari si aprobate pentru finantare din Facilitatea de Asistenta Tehnica. Pentru fiecare solicitare de asistenta tehnica aprobata se va atribui un contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin implementarea acordului-cadru urmeaza sa se realizeze urmatoarele obiective:
- Rezolvarea urgenta a blocajelor de natura procedurala legala legate de implementarea instrumentelor structurale, cu caracter orizontal;
- Imbunatatirea in general a functionarii sistemului printr-o serie de analize si studii care sa furnizeze recomandari si linii directoare comune pentru mai multe programe operationale;
- Sprijinirea schimbului de bune practici la nivelul intregului sistem;
- Sprijinul beneficiarilor si a potentialilor beneficiari in elaborarea / revizuirea unor documentatii de proiect sau de atribuire.
Prin intermediul acordului-cadru se vor realiza o serie de subproiecte ca urmare a solicitarilor de asistenta tehnica primite de la nivelul administratiei centrale, regionale sau locale.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
72221000-0-Servicii de consultanta privind analiza economica (Rev.2)
72320000-4-Servicii de baze de date (Rev.2)
79418000-7-Servicii de consultanta in domeniul achizitiilor (Rev.2)
79950000-8-Servicii de organizare de expozitii, de targuri si de congrese (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Facilitatea de Asistenta Tehnica vizeaza contractarea unui grup de operatori economici care vor actiona ca agenti de reactie rapida la solicitarea autoritatii contractante, care va raspunde cererilor inaintate de autoritatile interesate in elaborarea de documentatii, analize, studii si proiecte aferente Fondurilor Structurale si de Coeziune.
Facilitatea de Asistenta Tehnica urmeaza a fi implementata pe baza atribuirii de contracte subsecvente pentru subproiectele aprobate la finantare din FAT prin intermediul a trei loturi: Lotul 1 - Studii, analize si cercetari; Lotul 2 ? Asistenta pentru imbunatatirea cadrului de implementare a proiectelor finantate din Instrumente Structurale; Lotul 3 - Transfer de expertiza.
Estimarile cantitatilor minime si maxime de zile lucratoare (zile om) care ar putea fi solicitate pe durata acordului ? cadru sunt dupa cum urmeaza: o Lotul 1 intre 23 si 3.800 zile om
o Lotul 2 intre 23 si 3.200 zile om
o Lotul 3 intre 23 si 1.120 zile om.
Estimari ale cantitatilor minime si maxime de zile lucratoare (zile om) care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului ? cadru: pentru fiecare lot: minim 9 zile pentru experti seniori si respectiv 14 zile pentru experti juniori si maxim: 99 zile pentru experti seniori si respectiv 126 zile pentru experti juniori.
Valoarea estimata fara TVA: 22, 998, 750RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 31.03.2011 pana la 01.04.2013
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: 90.000 LEI pentru Lotul 1, 70.000 LEI pentru Lotul 2 si 60.000 LEI pentru Lotul 3.Garantia de buna executie: 5% din valoarea in lei fara TVA a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Finantarea contractului este asigurata din Programul Operational Asistenta Tehnica.Modalitati de plata: conform clauzelor contractuale.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Acord de asociere legalizat pentru ofertele castigatoare cu care se va incheia acordul-cadru.Subcontractarea va fi permisa.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in una sau mai multe dintre situatiile prevazute la art. 180 si la art.181 din OUG 34/2006 cu mod. si compl. ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006
2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.2.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate ofertantilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.2.1.1 Media rezultatelor nete ale exercitiilor financiare ale ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna), pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009) pentru fiecare lot in parte.
2.2.1.2 Media cifrei de afaceri a ofertantului (operator economic sau membrii grupului de operatori economici impreuna) pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009), pentru fiecare lot in parte.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.2.1.1 Sa fie pozitiva.2.2.1.2 Sa fie cel putin echivalentul in moneda nationala a ofertantului, a 250.000 euro pe ultimii trei ani financiari incheiati (2007, 2008, 2009).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
2.3.1 Urmatoarele criterii de selectie vor fi aplicate ofertantilor. In cazul ofertelor depuse de o Asociere (grup de operatori economici), aceste criterii vor fi aplicate Asocierii ca intreg:
2.3.1.1 Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
2.3.1.2 Informatii privind calificarile si experienta profesionala a expertilor-cheie din cadrul echipei de proiect
2.3.2 Neindeplinirea criteriilor de selectie prevazute la punctele 2.3.1.1 si 2.3.1.2 va cauza excluderea ofertantului.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2.3.1.1.Lot 1 ? Studii, analize si cercetariOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 proiect de prestari servicii similar cu una din categoriile de asistenta tehnica necesara identificate in caietul de sarcini pentru Lotul 1, respectiv: servicii IT, studii de piata si cercetare economica, sondaje si statistici, sau servicii si studii pentru programarea si implementarea fondurilor nerambursabile UE, servicii de consultanta in management, care sa fi avut o valoare de cel putin echivalentul in moneda nationala a ofertantului, a 125.000 de Euro.Lot 2 ? Asistenta pentru imbunatatirea cadrului de implementare a proiectelor finantate din Instrumente StructuraleOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 proiect de prestari servicii similar cu una din categoriile de asistenta tehnica necesara identificate in caietul de sarcini pentru Lotul 2, respectiv: servicii in domeniul achizitiilor, servicii juridice in implementarea proiectelor/programelor UE, servicii juridice in domeniul achizitiilor, servicii financiare, servicii de consultanta in management, servicii tehnice specifice necesare verificarii de documentatii de atribuire pentru proiectele de furnizare de bunuri si lucrari care sa fi avut o valoare de cel putin echivalentul in moneda nationala a ofertantului, a 125.000 de Euro.Lot 3 ? Transfer expertizaOfertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) a finalizat, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel putin 1 proiect de prestari servicii de organizare de evenimente/seminarii/congrese sau schimburi de experienta care sa fi avut o valoare de cel putin echivalentul in moneda nationala a ofertantului, a 125.000 de Euro.2.3.1.2. Ofertantul (operator economic sau membrii asocierii impreuna) trebuie sa dispuna de o echipa de experti cheie. Cerintele privind expertii propusi sunt detaliate in Anexa 1 la Fisa de date a achizitiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Alte publicari anterioare
Numarul anuntului in JO: 2010/S72-108132din14.04.2010
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 07.01.2011 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.01.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
80zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.01.2011 11:00
Locul: Ministerul Finantelor Publice ? ACIS, Bd. Mircea Voda nr. 44, Bl. M17, Intrarea C, Sector 3.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si persoanele imputernicite sa asiste la desfacerea ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Da
Trimitere (trimiteri) la proiect(e) si/sau program(e): Programul Operational Asistenta Tehnica finantat din Fondul European de Dezvoltare Regionala.
Tip de finantare: Fonduri europene
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos, Nr.6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 4 021 310.46.41, Email:  [email protected], Fax:  4 021 310.46.42, Adresa internet (URL):  http: //www.cnsc.ro/
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  050091, Romania, Tel. 4 021.319.51.76, Fax:  -, Adresa internet (URL):  http: //portal.just.ro/InstantaOrganizare
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Finantelor Publice? Autoritatea de Management pentru Programul Operational Asistenta Tehnica, Serviciul Implementare
Adresa postala:  Bd. Mircea Voda, nr. 44, intrarea C, Sector 3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030669, Romania, Tel. 4 021 302 52 29, Email:  [email protected], Fax:  4 021 302 52 64, Adresa internet (URL):  ): www.fonduri-ue.ro; www.poat .ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.11.2010 14:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer