Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de prestari servicii : servicii de examinari radiologice si imagistice (CT, CT ANGIO, ECO,RMN, Scintigrafie)


Anunt de participare numarul 106502/20.08.2010
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV
Adresa postala:  STR.CALEA BUCURESTI, NR.25-27, BRASOV, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500326, Romania, Punct(e) de contact:  GIORGETA DRAGOI, Tel. 0268/327998, Email:  [email protected], Fax:  0268/327998, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
SPITAL
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de prestari servicii : servicii de examinari radiologice si imagistice (CT, CT ANGIO, ECO, RMN, Scintigrafie)
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de prestare: PRELUAREA PACIENTILOR DE LA SPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA BRASOV, Str. Calea Bucuresti nr. 25-27
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 15 luni
Valoarea estimata fara TVA: 504, 163.25RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de prestari servicii : servicii de examinari radiologice si imagistice (CT, CT ANGIO, ECO, RMN, Scintigrafie) in situatii de urgente sau altele, determinate de situatii neprevazute (lipsa de capacitate la instalatiile proprii sau defectarea acestora), conform documentatiei de atribuire.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85150000-5 - Servicii de imagistica medicala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 504, 163.25RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
15 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE SOLICITATA IN VALOARE TOTALA DE 10000 RONGARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI ALOCATE DIN CONTRACTELE CU C.J.A.S. BRASOV
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
SE SOLICITA LEGALIZAREA ASOCIERII INAINTE DE SEMNAREA CONTRACTULUI, CONFORM ART.44/OUG NR.34/2006
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din O.U.G. nr. 34/2006, Formular Anexa10 ? Declaratie privind situatia personala a operatorului economic SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAPDeclaratie privind calitatea de participant la procedura, formular 12C SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP
Persoane juridice/fizice romane, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul- SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP
Persoane juridice /fizice straine, Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional -SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Autorizatia de functionare, in copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul - SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP
-Autorizatie de utilizare echipament emisa de C.N.C.A.N. in copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul - SE DEPUNE SUB FORMA SCANATA IN SEAP- Documente emise de organisme acreditate care sa certificeimplementarea unui sistem de management al calitatii furnizorului de serviciiin conformitate cu unul din standardele ISO 9001-2001 sau echivalent, in copie semnata si stampilata in conformitate cu originalul - SE DEPUN SUB FORMA SCANATA IN SEAP
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
19925
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.09.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.09.2010 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.09.2010 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Curtea de Apel, sectia contencios administrativ si fiscal
Adresa postala:  Str. B-dul Eroilor nr. 5, ,Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500007, Romania, Tel. 0268411081, Email:  [email protected], Fax:  0268411081
Organism competent pentru procedurile de mediere
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6 sector.3, ,Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 0213104642, Email:  [email protected], Fax:  0213104642
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art. 256 alin.2 din O.U.G 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Brasov, Birou Achizitii Publice
Adresa postala:  Calea Bucuresti nr. 25-27, Localitatea:  Brasov, Cod postal:  500326, Romania, Tel. 0372676265, Email:  [email protected], Fax:  0372676352
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.08.2010 10:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer