Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII COMUNICATII DE BUCLA LOCALA


Anunt de participare numarul 131261/15.10.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0319 Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei 323A, sector 6, Bucuresti, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  O.P.1, C.P.903, Romania, Punct(e) de contact:  Cristina Marmandiu, Tel. 2022668, Email:  [email protected], Fax:  2234150, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII COMUNICATII DE BUCLA LOCALA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 20 agenti economici
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 36, 096, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor achizitiona servicii de comunicatii de bucla locala
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72318000-7 - Servicii de transmisie de date (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Lotul 1 - minim 50 conexiuni - maxim 200 conexiuni
Lotul 2 - minim 50 conexiuni - maxim 100 conexiuni
Lotul 3 - minim 200 conexiuni - maxim 10.000 conexiuni
Lotul 4 - minim 200 conexiuni - maxim 4.000 conexiuni
Valoarea estimata fara TVA: 36, 096, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare: Lotul 1 - 5.000 euro, Lotul 2 - 2.500 euro, Lotul 3 - 50.000 euro, Lotul 4 - 24.000 euro. Garantia de buna executie: 2% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul 1A - Declaratia privind situatia personala
Formularul 1B - Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
- Certif. constatator eliberat de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echiv.
- Certif. de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echiv. din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.
- Certif. privind plata impozitelor si taxelor locale sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertei.
- Cazier judiciar pentru fiecare dintre administratori sau persoanele imputernicite sa reprezinte legal societate precum si pentru persoana imputernicita ce semneaza Declaratia privind situatia personala (daca aceasta este o alta persoana decat administratorul/persoana imputernicita nominalizata in certif. constatator/doc. echivalent)
- Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil)
- Cazier fiscal al companiei
- F. 2 - Certif. de participare cu oferta independenta
- Certif. de inregistrare fiscala, in copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul
- autorizatia de functionare ANCOM, emisa in conformitate cu OUG 79/2002, in copie legalizata sau copie certificata pentru conformitate cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 3 - Informatii generale
Bilanturile contabile intocmite pentru exercitiile financiare 2008, 2009, 2010 vizate si inregistrate de organele competente, in copie certificata pentru conformitate cu originalul
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Media cifrei de afaceri pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010) trebuie sa fie de cel putin: - 130.000 euro pentru Lotul 1- 130.000 euro pentru Lotul 2- 1.800.000 euro pentru Lotul 3- 1.800.000 euro pentru Lotul 4
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Formularul nr. 4 - Experienta similara cuprinzand contractele de prestari servicii similare la a caror derulara ofertantul a participat efectiv in ultimii trei ani.
In vederea sustinerii datelor inscrise in formular, ofertantul va atasa documente suport certificate pentru conformitate cu originalul.
Pentru contractele mentionate in Formularul 4se vor prezenta recomandari emise de catre beneficiarii serviciilor.
- Documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care sa confirme implementarea sistemului de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent.
- Declaratie privind Lista asociatilor si a subcontractantilor
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Ofertantul are obbligatia de a face dovada ca in ultimii trei ani a prestat efectiv servicii similare in valoare de: - 36.000 euro pentru Lotul 1- 36.000 euro pentru Lotul 2- 960.000 euro pentru Lotul 3- 960.000 euro pentru Lotul 4
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 28.11.2011 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.11.2011 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.11.2011 11:00
Locul: Sediul UM 0319, Splaiul Independentei nr. 323A, Sect. 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta o imputernicire de participare si actul de identitate inainte de ora de deschidere a ofertelor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  Str. Stavropoleos nr. 6, sector 3, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021-3104641, Fax:  021-3104642, Adresa internet (URL):  www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UM 0319 Bucuresti
Adresa postala:  Splaiul Independentei nr. 323 A, sector 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  060044, Romania, Tel. 021-2022668, Fax:  021-2234150, Adresa internet (URL):  www.stsnet.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
13.10.2011 16:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer