Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE PRESTARI SERVICII DE CONEXIUNE INTERNET DE MARE CAPACITATE
Anunt de participare numarul 133832/14.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0319 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 323A, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marmandiu, Tel. +40 212022575, Email: [email protected], Fax: +40 212234150, Adresa internet (URL): http: //www.sts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU DE PRESTARI SERVICII DE CONEXIUNE INTERNET DE MARE CAPACITATE
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 30 agenti economici
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 353, 250EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Valorile estimate ale celor mai mari contracte subsecvente sunt: 81.000euro pt.Lotul A, 36.000euro pt. Lotul B, 36.000euro pt.Lotul C, 3.000euro pt. Lotul D ,
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitia consta in prestarea de servicii de conexiune Internet de mare capacitate pentru perioada 01.05.2012 ? 30.04.2014.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72411000-4 - Furnizori de servicii de internet (ISP) (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
LOT A- 1Conexiune permanenta 1 Internet internationala TIER 1, de mare capacitate, cu posibilitate activare servicii de curatare trafic (?scrubbing?), PENTRU 24 DE LUNI, BANDA MINIMA 1Gbps, BANDA MAXIMA 2Gbps
LOT B- 1Conexiune permanenta 2 Internet internationala TIER 1, de mare capacitate, PENTRU 24 DE LUNI, BANDA MINIMA 1Gbps, BANDA MAXIMA 2Gbps
LOT C- 1Conexiune permanenta 3 Internet internationala TIER 1, de mare capacitate, PENTRU 24 DE LUNI, BANDC MINIMA 1Gbps, BANDA MAXIMA 2Gbps
LOT D- MAXIM 4Conexiuni temporare DE Internetde mare capacitate, PENTRU 6 LUNI, BANDA MINIMA 500Mbps, BANDA MAXIMA 1Gbps
Valoarea estimata fara TVA: 353, 250EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: pt Lotul A - 3.480 euro sau 15.146, 70 lei; pt Lotul B - 1.680 euro sau 7.312, 20 lei; pt Lotul C - 1.680 euro sau 7.312, 20 lei; pt Lotul D- 225 euro sau 979, 31 lei (pt fiecare lot, cuantumul garantiei reprezinta 2% din val estimata a lotului, echivalentul in lei fiind calculat la cursul BNR de 1 euro=4, 3525 lei valabil la data de 28.02.2012, data estimarii).Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 6, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea in lei a garantiei in contul nr. RO49TREZ7065005XXX003954 deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti pe seama U.M. 0319 Bucuresti, cod fiscal14142897, precizand in ordinul de plata numarul lotului pentru care se constituie garantia, urmand ca dovada constituirii (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Termenul de valabilitate a garantiei de participare va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. Garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract subsecvent in parte, printr-un instrument de garantare, emis de o societate bancara sau societate de asigurari, conform Formularului nr. 9, in cuantum de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in prevederile art. 691, 180 si 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.Se vor prezenta urmatoarele documente: 1) Formularul nr. 1 - Declaratia privind situatia personala;
2) Formularul nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006;
3) Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;
4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;
5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;
6) Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil);
7) Cazier fiscal al companiei (pentru statele unde este aplicabil).Nota: a) Formularul nr. 1, precum si documentele de la pct. 6 si 7 se prezinta de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator. In ceea ce priveste tertul sustinator, facem precizarea ca acesta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Astfel, in situatia depunerii Formularului 1 de catre un tert sustinator, acesta va adapta Formularul 1 prin eliminarea situatiilor prevazute la lit. b) si e) din acest formular.b) Formularul nr. 2 se prezinta de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoana cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: dl. Axinia Adrian Ionut - seful U.M. 0319 Bucuresti. Celelalte persoane nu sunt publice conform fiselor de post.
c) Formularul nr. 3 si documentele de la pct. 4 si 5 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant sau ofertant asociat.
d) In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara ori capacitatea tehnica prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, se va prezenta inclusiv angajamentul ferm al acestuia, intocmit in conformitate cu prevederile art. 11^1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Persoane juridice: se va prezenta certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii;
Persoanele fizice autorizate: vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.Persoane juridice/fizice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.
Persoanele fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Media cifrei de afaceri globale inregistrata de ofertant pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin:
- 162.000 euro pentru Lotul A
-72.000 euro pentru Lotul B
-72.000 euro pentru Lotul C
-6.000 euro pentru Lotul D
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani, impliniti la data limita de depunere a ofertelor, servicii de internet, de mare capacitate, in valoare de cel putin:
- 81.000 euro pentru Lotul A
- 36.000 euro pentru Lotul B
- 36.000 euro pentru Lotul C
-3.000 euro pentru Lotul D
Cerinta nr. 2
Autorizatia (certificatul) emisa de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) din care sa reiasa in mod clar faptul ca ofertantul are dreptul de a presta servicii INTERNET
Cerinta nr. 1
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific achizitiei
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 18.04.2012 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
24.04.2012 09:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 24.04.2012 10:00
Locul: Sediul UM 0319 Bucuresti, Splaiul Independentei nr.323A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta o imputernicire de participare si actul de identitate inainte de ora de deschidere a ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu preturi egale: Daca doi sau mai multi operatori economici au ofertat acelasi pret (cel mai scazut) pentru aceeasi conexiune (permanenta/temporara), autoritatea contractanta va solicita numai acelor operatori depunerea de noi oferte de pret, in plic inchis. Operatorii economici nu au decat dreptul sa imbunatateasca pretul ofertat anterior, urmand ca oferta al carei nou pret este cel mai scazut sa fie declarata castigatoare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac este cel prev la art. 2562 din OUG nr34/2006, respectiv 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE ? UNITATEA MILITARA 0319 BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei nr.323A, sector 6, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 060044, Romania, Tel. +40 212022575, Fax: +40 212234150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.03.2012 14:13