Licitatie Publica - ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE CONTINUT DIGITAL DE CANALE LIVE TV
Anunt de participare numarul 142194/27.02.2013
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0319 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei 323A, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: O.P.1, C.P.903, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marmandiu, Tel. +40 212022668, Email: [email protected], Fax: +40 212234150, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE CONTINUT DIGITAL DE CANALE LIVE TV
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
5 - Servicii de telecomunicatii
Locul principal de prestare: Sediul autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 770, 832RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui in principiu 3 contracte subsecvente, pe structura anilor bugetari 2013, 2014, 2015. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent (corespunzatoare unui numar maxim estimat de 400 de utilizatori, pe durata intregului an 2014): 385.416 lei.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul achizitiei consta in prestarea de servicii de continut digital de canale Live TV pe o perioada de doi ani de la data intrarii in vigoare a acordului cadru.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
64228100-1 - Transmisie de programe de televiziune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pe parcursul acordului-cadru vor fi prestate servicii de continut digital de canale Live Tv pentru un numar minim estimat de 100 de utilizatori pentru o perioada de 24 de luni si pentru un numar maxim estimat de 400 de utilizatori pentru o perioada de 24 de luni. In cadrul celui mai mare contract subsecvent ce se estimeaza ca va fi atribuit (cel aferent anului 2014), vor fi prestate servicii de continut digital de canale Live Tv pentru o perioada de 12 luni, pentru un numar minim estimat de 100 de utilizatori si pentru un numar maxim estimat de 400 de utilizatori.
Valoarea estimata fara TVA: 770, 832RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 15.416, 64 lei (reprezentand 2% din valoarea estimata a achizitiei).Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 6, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea in lei a garantiei in contul nr. RO49TREZ7065005XXX003954 deschis la Trezoreria sector 6 Bucuresti pe seama U.M. 0319 Bucuresti, cod fiscal14142897, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (extras bancar sau ordin de plata purtand viza bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Termenul de valabilitate a garantiei de participare va acoperi perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii.Nota: In vederea evaluarii in mod unitar a cuantumurilor garantiilor de participare depuse in euro sau in alte valute, echivalentul in lei al fiecareia dintre acestea va fi calculat la cursul monedei nationale (RON) comunicat de Banca Central Europeana, valabil la data publicarii in SEAP a anuntului de participare (in acest sens se va consulta site-ul oficial www.ecb.int). Garantia de buna executie se va constitui pentru fiecare contract subsecvent in parte, printr-un instrument de garantare, emis de o societate bancara sau societate de asigurari, conform Formularului nr. 9, in cuantum de 5% din valoarea totala fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in prevederile art. 691, 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.Fiecare ofertant va prezenta urmatoarele documente: 1) Formularul nr. 1 - Declaratia privind situatia personala;
2) Formularul nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006;
3) Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;
4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;
5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor.Nota: a) Formularul nr. 1 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat sau tert sustinator. In ceea ce priveste tertul sustinator, facem precizarea ca acesta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, urmand ca Formularul nr. 1 sa fie adaptat in mod corespunzator prin eliminarea situatiilor prevazute la lit. b) si e) din cadrul acestuia.
b) Formularul nr. 2 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant, ofertant asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functii de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: dl. Opris Marcel ? directorul Serviciului de Telecomunicatii Speciale, dl. Axinia Ionut ? seful UM 0319 Bucuresti, dl. Tuvichi Gabriel ? loctiitorul sefului UM 0319 Bucuresti si doamna Sarateanu Manuela - loctiitorul sefului UM 0319 Bucuresti. Ofertantul, ofertantul asociat, tertul sustinator va prezenta documente eificatoare pentru a demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006 (Registrul Actionarilor, Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului).In conformitate cu prevederile art. 692 alin. (2) din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, autoritatea contractanta va publica in SEAP denumirea si datele de identificare ale ofertantului/ofertantului asociat/subcontractantului/tertului sustinator, in maxim 5 zile de la expirarea termenului limita de depunere a ofertelor, cu exceptia persoanelor fizice pentru care va publica numai numele.
c) Formularul nr. 3 si documentele de la pct. 4 si 5 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de ofertant sau ofertant asociat.
d) In cazul in care, in conformitate cu prevederile art. 186 si 190 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul isi demonstreaza situatia economico-financiara ori capacitatea tehnica prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, se va prezenta inclusiv angajamentul ferm al acestuia, intocmit in conformitate cu prevederile art. 111 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea "Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea de la data limita de depunere a ofertelor", sub semnatura reprezentantuluilegal/semnatarului imputernicit. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Cerinta nr. 1
Persoane juridice/fizice romane: Persoane juridice: Vor prezenta Certificatul constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii.
In cazul unei oferte depuse in asociere, acest document se prezinta de catre fiecare ofertant asociat.
Persoanele fizice autorizate: vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.Persoane juridice/fizice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.
Persoanele fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a presta serviciile care fac obiectul prezentului contract.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana. In cazul documentelor pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, acestea vor purta in mod obligatoriu mentiunea "Confirm pe propria raspundere ca prezentul document contine informatii actuale, conforme cu realitatea de la data limita de depunere a ofertelor", sub semnatura reprezentantului legal/semnatarului imputernicit.
Cerinta nr. 2
Avizul de retransmisie, inclusiv anexa cuprinzand grila de programe, eliberat de CNA. - Ofertantul va prezenta avizul de retransmisie, inclusiv anexa cuprinzand grila de programe, eliberat de CNA, conform prevederilor Legii audiovizualului nr. 504/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, si Deciziei CNA nr. 72/2012 privind conditiile de eliberare si modificare a avizului de retransmisie
Acesta va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul depunerii unei copii certificate pentru conformitate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea autorizatiei in original.Cerinta nr. 3
Certificatul-tip de furnizor de retele sau de servicii de comunicatii electronice - Ofertantul va prezenta certificatul-tip prin care se atesta dreptul de furnizare de retele si comunicatii electronice eliberat de Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in conformitate cu prevederile O.U.G. nr. 111/2011 privind comunicatiile electronice, cu modificarile si completarile ulterioare si ale Deciziei presedintelui ANCOM nr. 987/2012 privind regimul de autorizare generala pentru furnizarea retelelor si a serviciilor de comunicatii electronice.
Acesta va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul depunerii unei copii certificate pentru conformitate, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea autorizatiei in original.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de informatii generale privind cifra de afaceri globala si rezultatele ultimelor trei exercitii financiareSe va prezenta Formularul nr. 4 ? Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Echivalentul in euro al cifrei de afaceri va fi determinat la cursurile medii de schimb euro/lei comunicate de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru anii 2010 (4, 2122 lei/euro), 2011 (4, 2391 lei/euro) si 2012 (4, 4593 lei/euro). Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede in lei vor utiliza cursurile de schimb medii anuale stabilite de catre BCE publicate pe www.ecb.int.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea de informatii privind experienta similara
Se va prezenta Formularul nr. 5, cuprinzand contractele de prestari servicii similare la a caror derulare ofertantul a participat efectiv in ultimii trei ani calculati pana la data limita de depunere a ofertelor.
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii conform standardului ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific achizitieiOfertantul va prezenta documente emise de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2008 sau echivalent in domeniul specific obiectului achizitiei.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Pentru convertirea in euro a valorilor livrarilor denominate in lei, efectuate in unul din anii 2010, 2011 sau 2012, se vor utiliza cursurile medii de schimb euro/leu comunicate de Banca Centrala Europeana (BCE) pentru anii 2010, 2011 si 2012, respectiv 4, 2122 lei/euro pentru anul 2010, 4, 2391 lei/euro pentru anul 2011 si 4, 4593 lei/euro pentru anul 2012. Pentru livrarile efectuate in anul 2013, se va utiliza cursul euro/leu comunicat de BCE, valabil in data publicarii in SEAP a anuntului de participare.Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat lei in euro vor utiliza cursurile de schimb medii anuale stabilite de catre BCE pentru anii 2010, 2011 si 2012, respectiv cursurile de schimb comunicate de Banca Centrala Europeana, valabile in data publicarii in SEAP a anuntului de participare, pentru monedele respective(a se consulta in acest sens site-ul oficial www.ecb.int).In cazul unei asocieri, aceasta conditie trebuie indeplinita individual de fiecare asociat, pentru partea din contract (activitatea) pe care acesta o indeplineste.Operatorii economici nerezidenti (straini): vor prezenta certificatele/ documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.04.2013 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.04.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.04.2013 11:00
Locul: sediul U.M. 0319 Bucuresti, Splaiul Independentei nr. 323A, sect. 6
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor care vor prezenta o imputernicire de participare si actul de identitate inainte de ora de deschidere a ofertelor.
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu preturi egale: Daca doi sau mai multi operatori economici au ofertat in cadrul etapei finale de LE acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita numai acelor operatori depunerea de noi oferte de pret, in plic inchis. Operatorii economici nu au decat dreptul sa imbunatateasca pretul ofertat anterior, urmand ca oferta al carei nou pret este cel mai scazut sa fie declarata castigatoare.NOTA: Dupa finalizarea LE, la solicitarea autoritatii contractante operatorul economic castigator va transmite un nou formular de oferta, inclusiv anexa, continand noile preturi unitare in conformitate cu pretul licitat in cadrul etapei de LE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exerc a caii de atac este cel prev la art. 2562 din O.U.G. nr. 34/2006, respectiv 10 (zece) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al aut contract pe care il cons nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - Unitatea militara 0319 Bucuresti
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 323A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel. +40 212022575, Fax: +40 212234150
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.02.2013 11:49