Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de prestari servicii de curatenie, intretinere si amenajare baze sportive


Anunt de participare numarul 133273/22.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Clubul Sportiv Olimpia
Adresa postala: Sos. Iancului, nr. 128A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021729, Romania, Punct(e) de contact: Sos. Iancului, nr. 128A, sector 2, Tel. +40 212504031, In atentia: Olteanu Daniela, Email: [email protected], Fax: +40 212504545, Adresa internet (URL): http: //www.clubolimpia.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Organism de drept public
Activitate (activitati)
- Recreere, cultura si religie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de prestari servicii de curatenie, intretinere si amenajare baze sportive
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: 1. sos. Iancului, nr. 128A, sector 2, Bucuresti
2. Calea Vitan, nr. 176-204, sector 3, Bucuresti3. str. Valerian Prescurea, nr. 26A, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 304, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Anual se va incheia un contract subsecvent, respectiv: 1.perioada 01.04.2012?31.12.2012 (val estimata ctr: 432.000 lei);2.perioada 01.01.2013 ? 31.12.2013(val estimata ctr: 576.000 lei);3. perioada 01.01.2014?31.12.2014(val estimata ctr: 576.000 lei);4.perioada 01.01.2015?31.12.2015(val estimata ctr: 576.000 lei);5.perioada 01.01.2016 ? 31.03.2016(val estimata ctr: 144.000 lei).
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestare de servicii de curatenie, intretinere si amenajare baze sportive, pentru o perioada de 48 de luni, in trei baze sportive aflate in administrarea C.S. Olimpia
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
50800000-3-Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
77310000-6-Amenajare si intretinere de spatii verzi (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
cca 29.476 mp spatii interioare si exterioare in care se vor presta serviciile ce fac obiectul prezentei achizitii publice
Valoarea estimata fara TVA: 2, 304, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 23.040 lei.Perioada de valabilitate: 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Forma de constituire: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a) conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub) neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care garantia de participare se constituie prin virament bancar, aceasta se va vira in contul: RO08TREZ7025005XXX005910, deschis la Trezoreria sect 2 Bucuresti.Beneficiar: ClubulSportiv Olimpia, cod fiscal 4266227;
- se va prezenta de catre ofertant copia documentului doveditor al platii confirmat debanca emitenta.In cazul ofertantilor din categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, conform Legii nr. 346/2004, garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. In acest caz se va prezenta obligatoriu de catre ofertant Declaratia privind incadrarea societatii in categoria intrepriderilor mici si mijlocii ? conform Legii nr. 346/2004, impreuna cu documentul doveditor de constituire a garantiei de participare.Nota: Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta in conformitate cu prevederile art. 88 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, corelat cu art. 2781din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va depune in acest sens o adresa de solicitareprivind restituirea acesteia, insotita de o copie a documentului de constituire. a)Cuantum: 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent.b)Forma de constituire: b.1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazute in contractul incheiat si care devine anexa la acesta.Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: a)conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; saub)neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.b.2)Prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, in conformitate cu prevederile HG. nr. 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; declaratia se va completa in conformitate cu Formularul nr. 1.
Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; declaratia se va completa in conformitate cu Formularul nr. 2.
- Formularul nr. 2 va fi insotit de :
1. Document emis de catre Autoritatea Nationala de Administrare Fiscala de care apartine ofertantul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetul de stat care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele
si
2. Document emis de catre directia de impozite si taxe locale de care apartine ofertantul privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local care sa faca dovada platii obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus se va prezenta orice document considerat edificator in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, prin care demonstreaza faptul ca nu se incadreaza in niciuna dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.
In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor mentionate mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
c) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; in acest sens ofertantii vor prezenta declaratie pe proprie raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3
Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.
d) Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 4;Pentru persoanele fizice sau juridice straine:
Daca in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se va prezenta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Nota privind cerinta d): Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante: Director ?Neagu Mihaela Elena, Director Adjunct ? Gheorghe Iordache, Director Adjunct ? Anghel Mihai, Sef Birou Economic ? Catuti Dan Constantin; Sef Birou Adm. - Cenusaru Florentin.Alte persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Rosu Octavian, Trelea Iancu, Nicolae Constantin, Pana Horia Mihai, Chisescu Mihaela, Suditu Emil, Bogdan Constantin, Olteanu Daniela a)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor; obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.;certificatul constatator se va prezenta in oricare dintre formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"Pentru persoane fizice/juridice straine: Documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Informatii generale /Declararea cifrei de afaceri, conform formularului nr. 5cuprinzand informatii privind operatorul economic si cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani.
- Din declaratie sa rezulte ca cifra medie de afaceri globala din ultimii 3 ani este de minim 800.000 lei.
Conversia leu-euro se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Lista a principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani conform formular nr. 6;
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere din ultimii 3 ani, conform formularului nr. 7.-Ofertantul va prezenta cel putin un contract de prestari servicii similare in copie stampilata, semnata de reprezentantul legal si avand mentiunea ?conform cu originalul?, care sa confirme prestarea de servicii similare pe o suprafata de minim 10.000 mp;se permite prezentarea atat a copiei contractului respectiv, cat si a copiei dupa informatii relevante din contractul respectiv, pentru demonstrarea indeplinirii cerintei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.04.2012 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
-Pentru departajarea ofertelor clasate pe primul loc ce au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita ca si clarificari (prin intermediul facilitatilor tehnice SEAP), incarcarea electronica, de catre ofertantii in cauza, a unor documente ce vor contine o noua propunere financiara.-Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata si legalizata in limba romana.-Documentele emise de autoritatile competente vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila avand mentiunea conform cu originalul. Operatorului economic declarat castigator i se va solicita de catre autoritatea contractanta, daca nu l-a prezentat asa, certificatul constatator emis de O.N.R.C. si in original.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
In termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile O.U.G. 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Clubul Sportiv Olimpia ? serviciul achizitii
Adresa postala: sos. Iancului, nr. 128A, sector 2, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 021729, Romania, Tel. +40 212504031, Email: [email protected], Fax: +40 212504545, Adresa internet (URL): http: //www.clubolimpia.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.02.2012 14:57
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer