Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE CURATENIE SPATII DE INVATAMANT SI CAZARE UNIVERSITATEA BUCURESTI


Anunt de participare numarul 134492/04.04.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Serviciul Tehnic, Tel. +40 0213155524, In atentia: Sef Serviciu, Ing. Virginia Tosca, Email: [email protected], Fax: +40 0213133531, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNIVERSITATE
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE CURATENIE SPATII DE INVATAMANT SI CAZARE UNIVERSITATEA BUCURESTI
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: ELISABETA NR.4-12, CAMIN PALLADY 2, BD. TH. PALLADY NR.22-26, SECTOR3, FACULTATEA DE DREPT BD. M. KOGALNICEANU NR.36-46, CORP A, SOS. PANDURI NR.90, SECTOR5, CAMIN A1, SPL. INDEPENDENTEI NR.204, SECTOR6
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 423, 373.2 si 1, 307, 453.76RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: TRIMESTRIAL
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta servicii de curatenie pe holuri, in grupuri sanitare si in spatiile de invatamant (sali) ale Universitatii din Bucuresti, in locatiile din b-dul R. Elisabeta nr. 4-12, b-dul T. Pallady nr. 22-26, sector 3, b-dul M. Kogalniceanu nr. 36-46, sos. Panduri nr. 90, sector 5 Splaiul Independentei nr. 204 sector 6, conform caietului de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90910000-9 - Servicii de curatenie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Se vor presta servicii de curatenie la imobilele din b-dulR. Elisabeta nr. 4-12, b-dul T. Pallady nr. 22-26, sector 3, b-dul M. Kogalniceanu nr. 36-46, sos. Panduri nr. 90, sector 5 Splaiul Independentei nr. 204 sector 6, conform caietului de sarcini
Cantitatea minima estimata pe durata acordului cadru este de 124.308 mp,
Cantitatea maxima estimata pe durata acordului cadru este de 383.904 mp.
Valoarea estimata fara TVA: intre 423, 373.2 si 1, 307, 453.76RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare: 8.000 LeiModul de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare la procedura de achizitie se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in lei, se prezinta in original, in cuantumul si cu o perioada de valabilitate egala cu perioada de valabilitate a ofertei. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57TREZ7055005XXX000186 deschis la Trezoreria Sectorului 5, Cod fiscal: 4505502Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din H.G. nr. 925/2006, precum si in condi?iile art.278ยน din OUG din 34/2006, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantul a carui oferta a fost desemnata castigatoare ?i dupa constituirea garan?iei de buna execu?ie, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data constituirii acesteia.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cadrul sedintei de deschidere este permisa respingerea ofertelor care nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire (art. 33, alin. (3) lit.(b) din H.G. nr. 925/2006).Conform prevederilor Legii nr.346/14.07.2004 art. 16, alin (2) valoarea garantiilor se diminueaza cu 50% pentru societatile mici si mijlocii.In cadrul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei de participare. Cuantumul va fi 10% din valoarea contractului fara TVA, respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM valabila la data incheierii contractului.Modul de constituire este: a)prin scrisoare de garantie bancara de buna executie(anexa la contract);b)prin depunerea la casierie a sumei in numerar, daca valoarea este redusa;c)prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.Contractantul are obligatia de a deschide un cont la Trezoreria Statului la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.Din cont pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita.Returnarea garantiei se va efectua conf art.92 din HG925/2006.In cadrul unei asocieri, Liderul Asociatiei va face dovada constituirii garantiei.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI RECTORAT 90%, VENITURI CAMINE CANTINA 10%, CU COMPENSARE DIN FONDURILE CONSTITUITE CONFORM LEGII 448/2006
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea: completare Formular 1
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonantade Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formular 2
Declaratie privind calitatea de participant la procedura + certificat de participare: completare Formular 12C si Formular 3
Cerinte privind indeplinirea obligatiilor: 1.Certificat de cazier judiciar in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, pentru P.F. administrator societate ofertanta, valabil la data limita de depunere a ofertelor;2.Certificat de cazier fiscal eliberat de Administratia Finantelor Publice in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, pentru societatea ofertanta, valabil la data limita de depunere a ofertelor;3.Certificatde atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat eliberat de Ministerul Finantelor Publice, Administratia Nationala de Administrare Fiscala, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor;4.Certificat de atestare Fiscala pentru Persoane Juridice privindImpozitele si Taxele Locale, emis de Directia Impozite si Taxe Locale din cadrul Primariei, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelor;5.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), insotite de traducerea legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul.
Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare: completare Formular 4
Conform Deciziei Rectorului Universitatii din Bucuresti, persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
-prof. dr. Maria Voinea,
-ing. Dragos Florescu,
-ing. Florinel Miulescu,
-ing. Virginia Tosca,
-ing. Persida Salcianu Persoanele juridice romane vor prezenta documentul prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional
Cerinta obligatorie: Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantuluiincludeactivitati ce fac obiectul contractului, nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea legii nr. 85/2006 privind reorganizarea sau procedura lichidarii juridice, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata, in original, in copie legalizata, sau copie conform cu originalul, valabil la data limita de depunere a ofertelorOfertantului clasat pe primul loc i se va solicita inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire saprezinte pentru conformitate certificatul constatator in original/copie legalizata.
Persoane juridicestraine vor prezenta orice document edificator care sa dovedeascao forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in traducere legalizata in limba romana, sau in copie conform cu originalul.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Informatii privind situatia economico-financiara2.Informatii privind cifra de afaceri medie: Declaratia prin care ofertantul va demonstra realizarea unei cifre medii anuale de afaceri pentru ultimii 3 ani mai mare sau egala decat echivalentul a 800000 lei(a se folosi cursul mediu BNR la nivelul ultimilor 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor servicii prestate in ultimii trei ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari2.Experienta similara
servicii de curatenie in conditiile Legii 448/2006
-valoare minima cumulata 400.000 lei-3.Informatii privind subcontractantii4.Informatii privind asocierea
Se accepta asocierea unui grup de operatori5.Informatii privind personalul6.Informatii privind dotarile ofertantilor7.Informatii privind autorizarile: Autorizatie de functionare ca unitate protejata, emisa de Ministerul Muncii Familiei si Protectia Sociala, Autoritatea Nationala pentru persoane cu handicap
1. Informatii privind implementarea Sistemelor de Management al calitatii ISO 9001:2008sau standard echivalent
2. Informatii privind implementarea Sistemelor de Management al Mediului ISO 14001:2008sau standard echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Da
Contractul este rezervat unor ateliere protejate
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
A)elementul ofertei: pretul B)eventuale limite ale valorilor pana la care elementele prevazute la lit. A) pot fi imbunatatite: NU exista limite, cu respectarea art. 202 din OUG 34/2006 C)informatiile puse la dispozitia ofertantilor: ?ofertantii pot vedea cea mai buna oferta? si ?ofertantii pot vedea numarul de participanti inscrisi la licitatie? D)licitatia electronica va incepe la 2(doua)zile lucratoare de la transmiterea invitatiei de la adresa de posta electronica (e-mail) inregistrata in sistem ca adresa de contact E)Numarul de runde :1(una) F)Durata unei runde: 1(una)zi G)Licitatia electronica se va incheia dupa terminarea rundei de licitare H)Dupa runda de licitatie electronica, operatorii economici vor transmite autoritatii contractante, prin fax la nr.+40 213133531, in termen de 24 ore, formularul de oferta cu noile valori rezultate in urma procesului de reofertare electronica in forma prevazuta la cap. IV.4.2 din prezenta sectiune
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
22.05.2012 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.05.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Modul de departajare al ofertelor cu punctaje electronice egale : se va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Universitatea din Bucuresti, Directia Juridica
Adresa postala: B-dul M. Kogalniceanu nr. 36-46, Sectorul 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Tel. +40 213077375, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.unibuc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.04.2012 09:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer