Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE HRANIRE IN REGIM DE CANTINA


Anunt de participare numarul 55458/13.06.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 01551
Adresa postala: STRCRIZANTAMELOR NR.2, Localitatea: Galati, Cod postal: 800358, Romania, Punct(e) de contact: VIOREL IAURUM;VIORICA BADESCU, Tel.0236453370, In atentia: COMPARTIMENTULUI ACHIZITII, Email: [email protected], Fax: 0236445600, Adresa internet (URL): [email protected], Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE HRANIRE IN REGIM DE CANTINA
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: Unitatea Militara 01551, situata in mun. Galati, str. Crizantemelor, nr. 2, in cadrul pavilionului N- bloc alimentar;
- Unitatea Militara 01552, situata in mun. Galati, str. Stefan cel Mare, nr. 32, in cadrul pavilionului D- bloc alimentar;
- Unitatea Militara 01803 K, situata in mun. Galati, str. Stefan cel Mare, nr. 32, in cadrul pavilionului D- bloc alimentar, apartinand U.M. 015152 Galati.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 41 luni
Valoarea estimata fara TVA: 5, 117, 470RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CONTRACTE SUBSECVENTE PENTRU FIECARE AN BUGETAR, PANA LA 31 DECEMBRIE
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACHIZITIA DE SERVICII DE HRANIRE IN REGIM DE CANTINA A EFECTIVELOR UNITATII SI A CELOR ARONDATE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
HRANIREA IN REGIM DE CANTINA A EFECTIVELOR UNITATII SI A CELOR ARONDATE, CONFORM DOCUMENTATIEI DE ATRIBUIRE
Valoarea estimata fara TVA: 5, 117, 470RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.08.2008 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE IN CUANTUM DE 75000LEI.GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN CUANTUM DE 5%DIN VALOAREA CONTRACTULUI SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
DE LA BUGETUL DE STAT, PRIN MINISTERUL APARARII, CU ORDIN DE PLATA LUNAR
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
INAINTE DE SEMNAREA ACORDULUI CADRU, OPERATORII ECONOMICI TREBUIE SA-SI LEGALIZEZE ASOCIEREA
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in art.180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificate privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale; Certificat constatator emis de catre Oficiul registrului comertului de pe langa tribunalul teritorial, valabil la data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original, copie legalizata sau certificata pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila, din care sa rezulte urmatoarele informatii: - obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul licitatiei;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr.64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment). Certificatul de inregistrare; Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
. Fisa de informatii generale; Bilantul contabil pe anul 2007, vizat si inregistrat de organele competente (xerocopie); Declaratie privind cifra medie de afaceri (proprie), aferenta ultimilor trei ani (aceasta sa fie de cel putin 100.000 euro);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani.2. Recomandari din partea altor beneficiari.
3. Declaratie pe propria raspundere privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.4. Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru mijloacele de transport alimente si/sau hrana preparata, pe care declara ca le detine.5. Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte active fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului de servicii.
6. Asigurarea personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului de servicii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A-2008/04.06.2008
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.07.2008 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.07.2008 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
Pana la: 24.10.2008
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.07.2008 11:30
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
PERSOANELE IMPUTERNICITE DE CATRE OPERATORII ECONOMICI OFERTANTI
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: Str. Stavropoleus nr. 6, sector 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
UNITATEA MILITARA 01551 GALATI, PRIN COMPARTIMENTUL JURIDIC LA CARE ESTE ARONDAT
Adresa postala: STR.CRIZANTEMELOR NR.2, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800358, Romania, Tel.0236/453371, Email: [email protected], Fax: 0236/455600
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
UNITATEA MILITARA 01551 GALATI, PRIN COMPARTIMENTUL JURIDIC LA CARE ESTE ARONDAT
Adresa postala: STR.CRIZANTEMELOR NR.2, Localitatea: GALATI, Cod postal: 800358, Romania, Tel.0236/453371, Email: [email protected], Fax: 0236/455600
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.06.2008 08:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer