Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de prestari servicii de imagistica medicala(rezonanta nucleara)


Anunt de intentie numarul 19486/22.02.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumire, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala:  B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea:  Suceava, Cod postal:  720237, Romania, Punct(e) de contact:  ec.Daniela Crap;tehn.Buburuzan Gheorghe, Tel. 0230/510659, Email:  [email protected], Fax:  0230520412
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II.B: OBIECTUL CONTRACTULUI (FURNIZARE SAU SERVICII)
II.1) Denumirea data contractului de catre autoritatea contractanta
Acord cadru de prestari servicii de imagistica medicala(rezonanta nucleara)
II.2) Tipul de contract si locul de livrare sau de prestare
Servicii
25 - Servicii de sanatate si asistenta sociala
Locul principal de livrare sau de executare : Spitalul Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din municipiul Suceava, Bdul 1 Decembrie 1918 nr.21, Suceava, Cod postal 720237
Cod NUTS: RO215 - Suceava
II.3) Descrierea succinta a naturii si a cantitatii sau a valorii bunurilor sau serviciilor
Valoarea estimata fara TVA: intre 2, 793, 600 si 7, 339, 200RON
Acord cadru de prestari servicii de imagistica medicala(rezonanta nucleara).- ptr. proceduri IRM native: minimum 46buc/luna - maximum 96buc/luna.- ptr. proceduri IRM cu substanta c.i.v.: minimum 52buc/luna - maximum 143buc/luna.
Impartire in loturi
Nu
II.4) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile publice)
85150000-5 - Servicii de imagistica medicala (Rev.2)
II.5) Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de atribuire
Data prevazuta pentru inceperea procedurilor de adjudecare: 25.02.2011
II.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.7)
Informatii suplimentare
Durata acordului-cadru: 4 ani.
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Principalele conditii financiare si modalitati de plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Contracte rezervate
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
VI.3) Informatii privind cadrul de reglementare general
Site-uri Internet guvernamentale de unde se pot obtine informatii privind
Legislatia fiscala: www.mfinante.ro
Legislatia in domeniul protectiei mediului: www.mmediu.ro
Protectia muncii si conditii de munca: www.mmuncii.ro
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
21.02.2011 11:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer