Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE INSTALARE ABONATI WIMAX


Anunt de participare numarul 138515/31.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Telecomunicatii Speciale - U.M. 0328 BUCURESTI
Adresa postala: BUCURESTI, SPLAIUL INDEPENDENTEI NR.323A, SECTOR 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN MANU, Tel. +40 212022350, In atentia: FLORIN MANU, Email: [email protected], Fax: +40 213131781, Adresa internet (URL): http: //www.sts.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE INSTALARE ABONATI WIMAX
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: sediile beneficiarilor legali ai STS de pe teritoriul Romaniei
Codul NUTS: RO - ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 267, 800EUR
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 2012-subsecvent nr.1, 2013- subsecvent nr.2, 2014- subsecvent nr.3. Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata intregului acord-cadru: minim 120 servicii; maxim 600 servicii. Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent este de 111.560 euro fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul acordului cadru este instalarea si punerea in functiune de abonati SS WiMAX, in cadrul retelei WiMAX administrata si operata de STS.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
51311000-5 - Servicii de instalare de echipament radio (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata intregului acord-cadru: minim 120 servicii; maxim 600 servicii.
Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi achizitionate pe durata celui mai mare contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru: minim 120 servicii; maxim 250 servicii.
Valoarea estimata fara TVA: 267, 800EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 24.850 lei, (echivalentul a 5.356 eur, reprezentand 2% din valoarea estimata a acordului cadru, calculat la cursul BNR valabil la data estimarii, respectiv 1 euro = 4, 6397 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de minim 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modalitatea de constituire a garantiei de participare este reglementata de art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul nr. 6, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul IBAN RO31TREZ065005XXX000107 deschis la Trezorerie sector 6 Bucuresti pe seama U.M. 0328 Bucuresti, cod fiscal 11085851, urmand ca dovada constituiriigarantiei de participare(extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.In cazul unei asocieri, instrumentul de garantare privind garantia de participare va fi emis in numele si pentru liderul asocierii. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie se face in conformitate cu prevederile art. 89 alin. (2) din H.G. nr. 925/2006. Garantiei de buna executie se va constitui sub forma de instrument de garantare, emis de o societate bancara sau societate de asigurari, conform Formularului nr. 9, in baza art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006. Cuantumul garantiei de buna executie, este de 10% din valoarea totala fara TVA a fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Incadrarea in prevederile art. 69(1), 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.
Fiecare ofertant va prezenta urmatoarele documente:
1) Formularul nr. 1 - Declaratia privind situatia personala;
2) Formularul nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69(1) din O.U.G. nr. 34/2006;
3) Formularul nr. 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;
4) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;
5) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile exigibile la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor;6) Cazier judiciar al companiei (pentru statele unde este aplicabil);
7) Cazier fiscal al companiei;Nota: a) Formularul nr. 1, precum si documentele de la pct. 6 si 7 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat sau tert sustinator. In ceea ce priveste tertul sustinator, acesta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile prevazute la art. 180 si 181 lit. a, c^1 si d din OUG 34/2006. In cazul depunerii Formularului 1 de catre un tert sustinator, Formularul 1 nu va contine cerintele de la lit. b) si e).
b) Formularul nr. 2 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: dl.Opris Marcel ? director S.T.S., dl. Vasilca Ionel-Sorinel ? adjunct tehnic director S.T.S., dl. Muresan Adrian- seful U.M. 0328 Bucuresti si dl. Baranescu Mihail ? loctiitorul sefului U.M. 0328 Bucuresti.
c) Formularul nr. 3 si documentele de la pct. 4, 5 si 6 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat.
Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Toate documentele (cu exceptia certificatului de atestare fiscala si a certificatului privind plata impozitelor si taxelor locale) trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la data limita de depunere a ofertelor. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Persoane juridice: se va prezenta certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratori;
Persoanele fizice autorizate: vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.Persoane juridice/fizice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.
Persoanele fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contract.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Media cifrei de afaceri globala inreg de ofertant pe ultimii trei ani (2009, 2010, 2011) trebuie sa fie de cel putin 223.000 euro.In sust inform se vor prez bilant contab intocmite pentru exerc financ 2009, 2010 si 2011, vizate si inreg de org competente. Daca operat ec nu are posibde a prezenta bilant contab, op ec are dreptul de a-si demonstra sit ec si financ si prin prezent altor doc care sa reflecte o imag fidela a sit ec si financ (rap anual al cenzorilor, rap de audit financi si contabil, etc). Toate doc solic la acest pct tb sa fie prez in copie certif pt conform cu originalul. Certif pt conform va fi facuta de catre reprez legal al ofert (sau semnatarul ofertei imputernicit de ac) prin inscrierea pe fiecare pag a mentiunii ?conf cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective.Daca oferta este depusa de o asoc, fiecare asociat va prez ac form sau doc solicit la ac pct, iar indepl cerintei minime va fi analizata prin luarea in consid a CA ale tuturor memb asoc.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Experienta similara
Ofertantul trebuie sa fi prestat in ultimii 3 ani, impliniti la data limita de depunere a ofertelor, servicii de instalare si punere in functiune de echipamente similare celor care fac obiectul acordului cadru, in valoare de cel putin 111.500 EURO, reprezentand contravaloarea cumulata a serviciilor similare prestate in baza a maxim 3 contracte. Prin echipamente similare celor care fac obiectul acordului cadru se vor intelege orice tip de echipamente de comunicatii radio pe microunde, a caror instalare presupune o complexitate a operatiunilor cel putin similara cu serviciile descrise in caietul de sarcini.
Resursele minime de personal si dotarile necesare prestarii serviciilor de instalare terminale de abonat WiMAX
Ofertantul va face dovada ca poate aloca, oricand pe durata acordului cadru, dar nu in mod exclusiv pentru executarea acestuia, impreuna cu asociatii si subcontractantii, minim 6 echipe de instalare terminale de abonat WiMAX (1 testor ? tehnician sau inginer de telecomunicatii si 1 montor-cablor ? tehnician de constructii-montaj atestat pentru lucrul la inaltime), fiecare echipa dispunand de dotarea tehnica minima necesara (echipament de protectie si asigurare pentru lucrul la inaltime;trusa de scule pentru lucrari de constructii montaj si lucrari de telecomunicatii; computer portabil (laptop); busola; binoclu; camera foto digitala; telefoane mobile; masina adecvata transportului echipamentelor, materialelor, sculelor si mai ales a suportilor de antena).
Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatii ISO 9001 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Informatii suplimentare despre licitatia electronica sunt prezentate la pct. VI.3) ALTE INFORMATII.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 08.10.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
16.10.2012 11:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 16.10.2012 12:00
Locul: STS-UM 0328Bucuresti - Splaiul Independentei nr. 323A, sector 6, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Se va prez imputer de particip+copie act identit. Ac va fi semnata de catre reprez legal al ofert si va contine date de identif ale proced de achiz pub.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A. Precizari privind licitatia electronica (LE)Elementul care face obiectul reofertarii: pretul. Inainte de lansarea LE, autoritatea contractanta va realiza o evaluare integrala a ofertelor conform criteriului de atribuire stabilit in documentatia de atribuire, urmand a fi invitati la LE doar ofertantii care au depus oferte admisibile (pentru a participa la LE acestia trebuie sa fie inregistrati in SEAP si sa detina certificat digital valid pentru acces in sistem). Invitatia la etapa de LE se va transmite simultan, electronic, tuturor acestor ofertanti. Notificarile de incepere a LE vor fi transmise automat de sistem la adresa de e-mail inregistrata in sistem ca adresa de contact, fiind totodata disponibile in sectiunea ?Notificari de sistem?. Pentru realizarea acestei etape, autoritatea contractanta va introduce in SEAP informatiile solicitate automat de sistem. Ofertele depuse in cadrul LE nu pot decat sa imbunatateasca ofertele depuse anterior. Daca un ofertant nu modifica pretul in cadrul fazei de LE, la stabilirea clasamentului final se va lua inconsiderare pretul ofertat initial de acesta, introdus in prealabil in SEAP de autoritatea contractanta. Numar runde: 1 runda. LE va incepe la doua zile lucratoare de la transmiterea invitatiei. Durata rundei: 1 zi.B. Departajarea ofertelor cu preturi egale: Daca doi sau mai multi operatori economici au ofertat in cadrul etapei finale de LE acelasi pret, autoritatea contractanta va solicita numai acelor operatori depunerea de noi oferte de pret, in plic inchis. Operatorii economici nu au decat dreptul sa imbunatateasca pretul ofertat anterior, urmand ca oferta al carei nou pret este cel mai scazut sa fie declarata castigatoare.NOTA: Dupa finalizarea LE, la solicitarea autoritatii contractante operatorul economic castigator va transmite un nou formular de oferta, inclusiv anexa, continand noile preturi unitare in conformitate cu pretul licitat in cadrul etapei de LE.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de exercitare a caii de atac este cel prevazut la art.2562 din O.U.G.34/2006, 10 (zece) zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL DE TELECOMUNICATII SPECIALE ? UNITATEA MILITARA 0328 BUCURESTI
Adresa postala: Splaiul Independentei 323A, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 060044, Romania, Tel. +40 212022350, Email: [email protected], Fax: +40 213131781, Adresa internet (URL): http: //www.sts.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.08.2012 16:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer