Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de prestari servicii de intretinere a terenurilor din unitatile de invatamant din sectorul 4, pentru asigurarea functionalitatii si mentinerii unui climat adecvat desfasurarii activitatilor instructiv-educative in unitatile de invatamant din


Anunt de participare numarul 140850/30.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
ADMINISTRATIA SCOLILOR , LICEELOR SI GRADINITELOR SECTOR 4
Adresa postala: B-dul. Metalurgiei, nr. 89, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041832, Romania, Punct(e) de contact: VASILICA VLAD, Tel. +40 214608593, Email: [email protected], Fax: +40 214601420, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de prestari servicii de intretinerea terenurilor din unitatile de invatamant din sectorul 4, pentru asigurarea functionalitatii si mentinerii unui climat adecvat desfasurarii activitatilor instructiv-educative in unitatile de invatamant din sectorul 4, indiferent de anotimp.Serviciile aferente acordului-cadru ce urmeaza a fi atribuit sunt pe Anexa 2A.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: unitatile de invatamant din sectorul 4
Serviciile aferente acordului-cadru ce urmeaza a fi atribuit sunt pe Anexa 2A.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 071, 872.28RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Trimestrial in functie de fondurile bugetare alocate.Valoarea estimata pentru cel mai mare contract subsecvent este de :1.255.020, 08 lei fara TVA.Serviciile aferente acordului-cadru ce urmeaza a fi atribuit sunt pe Anexa 2A.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prin incheierea acordului-cadru se urmareste intretinerea terenurilor din unitatile de invatamant din sectorul 4, pentru asigurarea functionalitatii si mentinerii unui climat adecvat desfasurarii activitatilor instructiv-educative in unitatile de invatamant din sectorul 4, indiferent de anotimp
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
77314000-4 - Servicii de intretinere a terenurilor (Rev.2)
77312000-0-Servicii de inlaturare a buruienilor (Rev.2)
77312100-1-Servicii de erbicidare (Rev.2)
77342000-9-Tunderea gardurilor vii (Rev.2)
90612000-0-Servicii de maturare a strazilor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prin incheierea acordului-cadru si implicit a contractelor subsecvente se va asigura timp de 48 luni, intretinerea terenurilor unitatilor de invatamant din sectorul 4 administrate de ASLG S4, asa cum sunt descrise in Caietul de Sarcini, indiferent de anotimp.
Cantitati maxime acord cadru: prestarea categoriilor de activitati de natura sa asigure indiferent de anotimp, functionalitatea si mentinerea unui climat adecvat desfasurarii activitatilor instructiv-educative in unitatile de invatamant din sectorul 4, pentru o perioada de 4 ani, pe cantitati maxim estimate (anexa nr.3 la caietul de sarcini).
Cantitati minime acord cadru: prestarea categoriilor de activitati de natura sa asigure intretinerea unitatilor de invatamant din sectorul 4, pe o perioada de 4 ani, pe cantitati minim estimate (anexa nr.3 la caietul de sarcini).
Valoarea estimata fara TVA: 12, 071, 872.28RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare 240.000 leiModalitati de constituire : Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari sau prinvirament bancar in contul nr. CONT IBAN: RO45TREZ7045006XXX008368deschis la TREZORERIA SECTOR 4. Pe ordinul de plata se va face mentiunea : ? Garantie de participarelaprocedura de achizitie publica licitatie deschisa in vederea incheierii acordului-cadru avand ca obiect prestarea serviciilor de intretinere a terenurilor unitatilor de invatamant din sectorul 4??.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertei: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul BNR din urmatoare publicarii anuntului de participare.In cazul emiterii de catre Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare, o valoare calculata in conformitate cu prevederile art.278¹ alin.(1) , lit. Cdin O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare.NOTAOfertele care nu sunt insotite la data deschiderii de documentul in original care sa ateste constituiriea garantiei de participare, vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art. 88 din H.G. nr. 925/2006 cu completarile si modificarile ulterioare. Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului subsecvent si se va constitui in conformitate cu prevederile art 90 alin. 1-3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Eliberarea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prev. art.92, alin.2 din H.G. nr.925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Calitatea de participant la procedura , Formularul I.
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul II insotit de:
- cazierul judiciar al administratorului;
- cazierul judiciar al ofertantului(persoana juridica)
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, Formularul III .
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Formularul IV - conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata
a) Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice, eliberat de Administratia Finantelor Publice pentru obligatiile de plata catre Bugetul de stat consolidat, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
b) Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale pentru persoane juridice, eliberat de Directia de Impozite si taxe locale, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;
- cazierul fiscal al ofertantului (persoana juridica) emis nu mai devreme de 30 de zile fata de data limita de depunere a ofertelor.
NOTA:
Certificatele solicitate vor putea fi prezentate in original/ copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69¹ din O.U.G. nr.34/2006
Formularul V.Persoanele cu functii de decizie din cadrul A.S.L.G.S4, sunt:
POPA TRAIAN RAUL, POPESCU GEORGEVICI MARIA, TOADER LUIZA, ANDRONIC ALINA, CRISTEA CAMELIA, BICA LAURA, TUDOSE CRISTIAN, MIHAI MONALISA, NICA ANISOARA, MARINCAS VIOLETA, PETRE NICOLETA, COSTEA MARIANA, ROMANESCU LIVIU, VASILE NICOLETA, CALIN MIHAELA, BACIU AUREL, CONSTANTINESCU RAMONA.
LISTA CONSILIERILOR LOCALI :
BALUTA DANIEL, CIULACU VICTORIA , COMANESCU JEAN VALENTIN, DELEGEANU DAN-BOGDAN, DIACONU GHEORGHITA, DIACONU MIHAI-BOGDAN, DRAGAN ROMEO IONEL, GEORGESCU MIHAI, GIUGLEA FLORIAN, HUIDU FLORIN, IONESCU ALEXANDRU-SILVIU, IONESCU-DE JUAN DECEBAL-DAN, MUNTEAN IOAN-MIRCEA, NAE ANCA MARIA, NEGRESCU MARIANA-CARMEN, PETCU MARIAN, POPESCU ALEXANDRU LEONTE - VICEPRIMAR, POPESCU MARIAN RADU, POPESCU VIOREL DAN , PRICEA DORIN, PUIU FLORIAN, SPIRIDON STEFAN, STOIAN GHIOCEL?DANIEL, TEBESOI DANIELA, TOMA VERONICA, VARTEJARU NICOLAE, ZARA OVIDIU DUMITRU Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului
Ofertantul va prezenta Certificatul constatatoremis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie teritoriala, din care trebuie sa reiasa ca acesta are ca obiect de activitate principal sau secundar prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire. Informatiile cuprinse in certificat vor fi valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.
NOTA:
Certificatul constatator va putea fi prezentat in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul?. Inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, la solicitarea autoritatii contractante, ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru verificarea conformitatii, certificatul solicitat in original sau copie legalizata.Autorizatie pentru:
a)utilizarea produselor de protectie a plantelor clasificate ca toxice (T) si foarte toxice (T+);
b)prestari servicii cu produse de protectia plantelor din grupele de toxicitate T si T+; in conformitate cu prevederile O.G. nr. 4/1995 privind fabricarea, comercializarea si utilizarea produselor de uz fitosanitar pentru combaterea bolilor, daunatorilor si buruienilor in agricultura si silviculturacu modificarile si completarile ulterioare.
Ofertantul va prezenta atat autorizatia pentru utilizarea produselor de protectie a plantelor clasificate ca toxice (T) si foarte toxice (T+) cat si autorizatia pentru prestari servicii cu produse de protectia plantelor din grupele de toxicitate T si T+, valabile pe anul in curs.
NOTA :
Autorizatiile vor putea fi prezentate in original sau in copie lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cifra de afaceri medie globala a ofertantului pe ultimii trei ani trebuie sa fie de minim 2.500.000 lei. Operatorul economicva completa si prezenta Fisa de informatii generale ? Formularul VI, insotit de copii lizibil cu mentiunea ?conform cu originalul? de pe bilanturile contabile din ultimii trei ani sau orice alte documente din care sa reiasa indeplinirea cerintei.NOTA: Ofertantii vor prezenta bilanturile contabile in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Conversia leu-valuta se face prin raportare la cursul mediu BNR aferent fiecarui an in parte
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani. Operatorul economicva completa si prezenta Formularul VII inclusiv anexa.
Experienta similara - Ofertantul va prezenta certificate/documente, care sa confirme prestarea de servicii similare obiectului acordului-cadru.
Informatii referitoare la personalul tehnic de care dispune.Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privindpersonalul propus in derularea acordului-cadru, de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut, in care vor fi indicati
a) personal de conducere;
b) personal calificat/ personal de executie;
Nota:
Declaratia va fi insotita copii lizibile cu mentiunea?conform cu originalul? de peatestatele specialistilor indicati (valabile pe anul in curs)
Informatii privind utilajele, echipamentele tehnice si mijloacele de transport necesare pentru prestarea serviciilor. Ofertantul va prezenta o declaratie pe propria raspundere privind utilajele, echipamentele tehnice si mijloacele de transport de caredispune si intelege sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001:2008 sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa prezinte in copie semnata si stampilata , , conform cu originalul?? certificate, emise de organisme independente, prin care sa se ateste faptul ca respecta anumite standarde de asigurare a calitatii sau certificate echivalente emise de organisme nationale /internationale de certificare/ acreditare valabile la data limita de depunere a ofertelor sau probe/ dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
Standarde de protectie a mediului ISO 14001:2005 sau echivalent.
Ofertantul trebuie sa prezinte in copie semnata si stampilata , , conform cu originalul?? certificate, emise de organisme independente, prin care sa se ateste faptul ca respecta anumite standarde de asigurare a calitatii sau certificate echivalente emise de organisme nationale/internationale de certificare/ acreditare valabile la data limita de depunere a ofertelor sau probe/ dovezi care sa confirme asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
La licitatia electronica pot participa doar operatorii economici care sunt inscrisi in SEAP.Sistemul informatic va transmite simultan invitatii pe cale electronica, numai ofertantilor care au depus oferte admisibile.Licitatia electronica va incepe la 2 (doua) zile lucratoare de la transmiterea invitatiei.Durata unei runde :1 (una) zi.Numarul de runde: 1 (una) zi.Inf. relevante in vederea participarii la lic. electronica: art. 42 din H.G. 1660/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 17.01.2013 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
17.01.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 17.01.2013 10:30
Locul: Sediul A.S.L.G. S4- B-dul Metalurgiei nr. 89, Sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali ai ofertantilor sau imputernicitii acestora ( cu imputernicire scrisa insotita de copia actului de identitate )
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Datorita limitarii aplicatiei in privinta nr. de coduri CPV si a nr. de caractere ce pot fi introduse, mentionam in continuare informatiile suplimentare corespunzatoare sectiunilor: II.1.6)Clasificare CPV: 90511000-2 - servicii de colectare a deseurilor menajere;90512000-9 - servicii de transport de deseuri menajere;90612000-0 - servicii de deszapezire;90630000-2 - servicii de inlaturare a ghetii;In situatia in care vor exista mai multi operatori economici clasati pe primul loc avand pret egal, autoritatea contractanta va atribui acordul-cadru operatorului economic care a ofertat cel mai mic pret pentru activitatea de ?taiat iarba cu masina de tuns/coasa?.Modificarea si retragerea ofertei nu este permisa dupa data si ora limita pentru depunerea ofertelor, data precizata conform invitatiei de participare.Conditii pentru participantii la sedinta de deschidere: imputernicire scrisa din partea reprezentantului legal al ofertantului, copie act identitate.Reducerea de 50% pt criteriile legate de cifra de afaceri, garantia de participare si garantia de buna executie se aplica IMM-urilor precum si asocierii constituite exclusiv din IMM-uri. Astfel, pentru a beneficia de reducerea mai sus mentionata, documentului care atesta constituirea garantiei de participare i se vor anexa in mod obligatoriudocumentele in original privind incadrarea in categoria IMM (Declaratie pe propria raspundere sau Certificate emise de institutii abilitate ).
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 alin 1 lit a)din OUG 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Administatia Scolilor, Liceelor si Gradinitelor Sector 4 -Serviciul Achizitii Publice
Adresa postala: B-dul Metalurgiei nr. 89, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041832, Romania, Tel. +40 0214608593, Fax: +40 0214601420
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.11.2012 16:26
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer