Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de prestari ,,Servicii de paza,,


Atribuirea Contractului
Valoarea Contractului:
358.512 RON

Castigatorul Licitatiei: INTERNATIONAL PRIVATE SECURITY S.R.L.
Anunt de atribuire numarul 131278/28.11.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Adresa postala: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Punct(e) de contact: Ec. Daniela Crap, Ing. Acibotarita Dan, Tel. +40 230510659, Email: [email protected], Fax: +40 230520412
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea atribuita contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de prestari , ,Servicii de paza, ,
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava, B-dul 1 Decembrie 1918, Nr.21, Suceava, Cod postal 720237
Codul NUTS: RO215 - Suceava
In cazul categoriilor de servicii 17-27 aprobati publicarea prezentului anunt?Da
II.1.3) Anuntul implica
II.1.4) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se vor presta, in principal, servicii de paza, cu agenti neinarmati pe posturi permanente, conform Planului de paza si care vor asigura paza obiectivelor, a bunurilor, precum si a persoanelor (cadre medicale, pacienti, vizitatori). Durata acordului-cadru 16 luni.
II.1.5) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.6) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.2) Valoarea totala finala a contractului (contractelor)
II.2.1) Valoarea totala finala a contractului sau a contractelor
358, 512RON
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Negociere
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) S-a organizat o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
30444/15.11.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
SECTIUNEA V : ATRIBUIREA CONTRACTULUI
Contract nr: 3659 Denumirea: Acord-cadru de servicii
V.1) Data atribuirii contractului 20.11.2012
V.2) Numarul de oferte primite 2
Numarul de oferte admisibile 3
V.3) Numele si adresa operatorului economic caruia i-a fost atribuit contractul
INTERNATIONAL PRIVATE SECURITY S.R.L.
Adresa postala: STR. VESELIEI, NR. 2, BL.D34, SC.A, ET.1, AP.7, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610149, Romania, Tel. 0233/226616, Email: [email protected], Fax: 0233/226617, Adresa internet (URL): www.ipsecurity.ro
V.4) Informatii privind valoarea contractului
Estimarea initiala a valorii contractului
Valoarea: 442320.00 Moneda: RON Fara TVA
Valoarea totala finala a contractului
Valoarea: 358512.00 Moneda: RON Fara TVA
Numarul de luni: 16
V.5) Contractul ar putea fi subcontractat
Nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul de fata este legat de un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.2) Alte informatii
Se accepta ajustarea pretului contractului. Ajustarea pretului se va face daca vor aparea modificari legislative privind nivelul salariului minim pe economie(Hotarare de Guvern). Formula de ajustare a tarifului/ora = salar minim economie la data solicitarii ajustarii / salar minim economie la data depunerii ofertei X 100% = , ,X??%
VI.3) Cai de atac
VI.3.1) Organismul competent pentru caile de atac
Tribunalul Suceava -Sectia Comerciala
Adresa postala: Str. Stefan cel Mare, Nr. 62, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720062, Romania, Tel. +40 230214948, Fax: +40 230214874
Organismul competent pentru procedurile de mediere
VI.3.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.3.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Judetean de Urgenta , ,Sfantul Ioan cel Nou, , Suceava
Adresa postala: B-dul 1 Decembrie 1918, Nr. 21, Localitatea: Suceava, Cod postal: 720237, Romania, Tel. +40 230510659, Email: [email protected], Fax: +40 230510659
VI.4) Data expedierii prezentului anunt
27.11.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer