Licitatie Publica - ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE PROGRAMARE DE SOFTWARE DE APLICATIE PENTRU SISTEMUL INFORMATIC AL REGISTRULUI ELECTORAL
Anunt de participare numarul 113816/07.01.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEAELECTORALAPERMANENTA
Adresa postala: Bucurest, str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Punct(e) de contact: Alexe Catalin Mihai, Tel. 0213101386, Email: [email protected], Fax: 0213101386, Adresa internet (URL): www.roaep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE PRESTARI SERVICII DE PROGRAMARE DE SOFTWARE DE APLICATIE PENTRU SISTEMUL INFORMATIC AL REGISTRULUI ELECTORAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 12, 276, 219.2RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ETAPA 1, CU O DURATA DE 12 LUNI VIZEAZA IMPLEMENTAREA SISTEMULUI INFORMATIC AL REGISTRULUI ELECTORAL LA NIVEL CENTRAL, RESPECTIV SEDIUL AUTORITATII ELECTORALE PERMANENTE, CU INTERFATA WEB DE VIZUALIZARE A UNOR RAPOARTE SPECIFICE
ETAPA 2, CU O DURATA DE 24 LUNI, VIZEAZA EXTINDEREA SISTEMULUI INFORMATIC AL REGISTRULUI ELECTORAL LA NIVEL NATIONAL PE BAZA UNUI CONTRACT SUBSECVENT IN CADRUL CONTRACTULUI CADRU
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DOMENIUL INFORMATIC
Valoarea estimata fara TVA: 12, 276, 219.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIE DE PARTICIPARE 120000 LEIGARANTIE DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOARE CONTRACTULUI FARA TVA
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGET DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere - subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea;
Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006
Documente privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice romane: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. 2.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
3.Dovezile privind calitatea de IMM sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorii pentru criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie(dupa caz).
Persoane juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul va prezenta documente prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatiaeconomico - financiara FORMULAR B3: a)informatii generale; b) rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privindcapacitatea tehnica 1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ?conform formularului nr.12E; 2. dovada incheierii si indeplinirii in ultimii 3 ani a cel putin 3 (trei) contracte al caror obiect a fostimplementarea sistemelor informatice la cheie la nivel national, dezvoltate pentru un beneficiar ce desfasoara activitati specificesistemului public. Se solicita completarea Formularului nr.6, anexat. Suma cumulata a celor trei contracte realizate trebuie sa fie de minim 12.000.000 RON.Fiecare contract prezentat va fi insotit de o recomandare din partea beneficiarilor/clientilor, semnata si stampilata.3.Autorizatie pentru livrarea software-ului. Se solicita ca ofertantii sa fie autorizati pentru livrarea si customizarea software-ului aplicatiei, instruire si suport tehnic (on-line, on-site, up-date, up-grade)
Informatii privindcapacitatea profesionala:
Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular 12 I). Declaratie care contine informatii privind asigurarea cu personal calificat si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului. Formularul va fi insotit de CV-urile persoanelor nominalizate ca fiind responsabile cu indeplinirea contractului, precum si ale oricaror alti specialisti care participa la buna indeplinire a contractului.
Informatii privind subcontractantii(daca este cazul): In cazul in care ofertantul subcontracteaza anumite parti din contract, subcontractantii declarati vor completa si prezenta Formularul 12A, Fomularul 12B si Formularul 12C.
Informatii privind standardele de asigurare a calitatii : a.Certificarea sistemului calitatii;b)declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca respecta si isi asuma masurile prevazute de legislatia in vigoare privind protectia muncii si protectia mediului si ca se obliga sa le aplice si pe timpul indeplinirii contractului
se solicita: SR EN ISO 9001/2008, SR EN ISO 14001,
SR EN OHSAS 18001, SR EN ISO 27001. Nu se accepta firme in curs de certificare, indiferent de stadiul in care se afla procesul de certificare.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
40
Descriere: Componenta financiara
2.
PERFORMANTE TEHNICE
60%
60
Descriere: ARHITECTURA FUNCTIONALA, ARHITECTURA TEHNICA
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11949/1
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.02.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.02.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.02.2011 18:00
Locul: SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sesizarea CNSC se face de catre persoana vatamata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii considerat a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0756062928, Email: [email protected], Fax: 0213101386, Adresa internet (URL): www.roaep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.01.2011 17:58