Licitatie Publica - Acord cadru de reparare si intretinere a autosanitarelor si a echipamentelor conexe
Anunt de participare numarul 90830/14.11.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Ambulanta Judetean Arad
Adresa postala: Arad, str.Oituz, nr.1-5, Localitatea: Arad, Cod postal: 310038, Romania, Punct(e) de contact: Roberto Schill, Tel.0257/233144, Email: [email protected], Fax: 0257/233144, Adresa internet (URL): Arad, str. Oituz nr 1-5, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Unitate sanitara de importanta strategica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de reparare si intretinere a autosanitarelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: La sediul prestatorului
Codul NUTS: RO42 - Vest
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 20 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 336, 134.45 si 1, 100, 840.34RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de reparare si intretinere a autosanitarelor si a echipamentelor conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
minim 336134.45 lei si maxim 1100840.34 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 336, 134.45 si 1, 100, 840.34RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 15.01.2010 pana la 15.09.2011
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantia de participare in suma de 3500 leiGarantia de buna executie: 5% din valoarea contractelor subsecvente
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind situatia personala a ofertantului, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat fiscal eliberat de Comp.Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, valabil la datadeschiderii ofertelor, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului, valabil la data deschiderii ofertelor, Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta in copie legalizata, valabil la datadeschiderii ofertelor, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata, valabil la datadeschiderii ofertelor. Persoane fizice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, Operatorul economic va prezenta documente edificatoare ( certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente ) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizat.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-Bilantul contabil la data de 30.06.2009 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Prestatorul trebuie sa detina o autorizatie tehnica pentru efectuarea reparatiilor pentru autospecialele care fac obiectul contractului (trebuie sa prezinte o copie dupa documentul emis de RAR), notificand achizitorului in termen de 48 de ore daca autorizatia expira sau este retrasa.
- Prestatorul trebuie sa fie autorizat RAR in vederea efectuarii inspectiilor tehnice periodice (stand ITP pentru autoutilitare/autosanitare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
85%
Descriere: Componenta financiara
2.
Timp aprovizionare piese
15%
Descriere: componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Pretul ofertei este element repetitiv. Informatii relevante privind procesul licitatiei electronice se gasesc in documentatia de atribuire pct. IV 2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 21.12.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.12.2009 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 28.12.2009 11:00
Locul: Sediul Serviciului de ambulanta Judetean Arad, Arad str. Oituz nr. 1-5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
- se solicita prezentarea imputernicirilor pentru reprezentantii ofertantilor participanti la sedinta de deschidere a ofertelor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Bucuresti str. Stravropoleos nr 6 Sect III, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213204642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Timisoara
Adresa postala: Timisoara, P-ta Tepes Voda nr. 2 A, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 030041, Romania
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul de Ambulanta Judetean Arad
Adresa postala: Arad, str. Oituz nr. 1-5, Localitatea: Arad, Cod postal: 310038, Romania, Tel.0257233144, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.ambulantaarad.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.11.2009 15:19