Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de Service postgarantie echipamente Rohde Schwarz.


Anunt de participare numarul 133458/29.02.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Punct(e) de contact: Departament Achizitii, Tel. +40 315003044, In atentia: Violeta IVANCIOVICI, Email: [email protected], Fax: +40 315003666, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
Altele: Telecomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de Service postgarantie echipamente Rohde Schwarz.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Conform caietului de sarcini.
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 76, 000 si 200, 000EUR
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de mentenanta si intretinere postgarantie pentru echipamentele Rohde&Schwarz instalate in reteaua de radio si televiziune a S.N. Radiocomunicatii S.A.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50341000-7 - Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de televiziune (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatile estimate de echipamente de reparat, care ar putea fi solicitate pe durata intregului acord- cadru :
Minima: 40 buc;Maxima: 105 buc.Cantitatile estimate de echipamente de reparat, care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent:
Minima: 14 buc;Maxima: 35 buc.
Valoarea estimata fara TVA: intre 76, 000 si 200, 000EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Valoarea garantiei de participare: 2000 euro.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi de 3 luni de la data limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare: va fi orice instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original, cu respectarea urmatoarelor cerinte: - sa fie irevocabila;
- sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
- sa faca referire expresa la procedura organizata de autoritatea contractanta;
- sa prevada modul de executare a platii garantiei: neconditionat.Garantia de participare se poate constitui si prin ordin de plata, care trebuie sa contina urmatoarea precizare: ?Garantie de participare la procedura de achizitie de Service postgarantie echipamente Rohde Schwarz?.Nr.cont: RO64 RNCB 0082 0435 6984 0003, BCR ? Sucursala Unirea; CIF: RO10881986.In cazul in care garantia de participare se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.11 din sectiunea Formulare si Modele.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile de la art.87 alin.(1) punctul a) si punctul c)din HG 925/2006.Conform art.278^1din OUG nr.34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare 4650 lei. 5% din valoarea contractului subsecvent, fara TVA.Garantia de buna executie se poate constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia trebuie sa fie irevocabila. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul in care valoarea garantiei de buna executie este redusa ca valoare, garantia de buna executie se poate constitui prin depunerea la casieria autoritatii contractante a sume respective in numerar.In cazul in care garantia de buna executie se constituie sub forma de scrisoare bancara de garantie, se va utiliza modelul din Formularul nr.12 din sectiunea Formulare si Modele.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Prezentarea Formularului nr.1, din sectiunea Formulare si Modele
2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art.181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-Prezentarea Formularului nr.2, din sectiunea Formulare si Modele
3. Certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa situatiaobligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor- in una din urmatoarele forme:
original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
4.Certificatul de taxe si impozite locale (datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor -in una din urmatoarele forme:
original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
5.Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010-se va completa Formularul nr.3, din sectiunea Formulare si Modele.
6.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 (evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.-se va completa corespunzator Formularul nr.4 din sectiunea Formulare si Modele
In situatia participarii la procedura a unui grup de operatori cu oferta comuna, toate documentele solicitate la sectiunea III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, vor fi prezentate de toti membrii grupului.
In cazul in care grupul de operatori beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, atunciacesta/acestia din urma vor prezenta declaratii pe propria raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. a) Pentru persoane juridice romane
1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc inainte de transmiterea comunicariiprivind rezultatul proceduriii de atribuire , pentru conformitate , documentul original /copie legalizata . In cazul in care oferta este depusa de o asociere fiecare asociat va prezenta documentul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant
2)Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Certificarea sistemului calitatii conform standarduluiISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.04.2012 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
12.04.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
3luni (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 12.04.2012 13:00
Locul: Sediul autoritatii contractante: Bucuresti, sos. Oltenitei 103, sector 4.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Departajarea ofertelor cu preturi egale se va face prin solicitarea de noi propuneri financiare, in plic inchis, ofertantilorcare au oferit cel mai mic pret.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesizaConsiliul National de Solutionare a Contestatiilor potriv.art.2562 din OUG nr.34/2006, in 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal?
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic
Adresa postala: Sos Oltenitei 103, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel. +40 3015003602
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2012 11:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer