Licitatie Publica - Acord cadru de servicii - constand in asigurarea tintelor pentru tragerile cu artileria antiaeriana in poligonul Capu-Midia.
Anunt de participare numarul 95994/15.03.2010
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA 02494
Adresa postala: Str. Gheorghe Cantacuzino, nr.257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100466, Romania, Punct(e) de contact: DAN NITA, Tel.0244582942, Email: [email protected], Fax: 0244582944, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii - constand in asigurarea tintelor pentru tragerile cu artileria antiaeriana in poligonul Capu-Midia.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: Poligonul Capu Midia
Codul NUTS: RO223 - Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201.68RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractul subsecvent nr. 1 in valoare estimata maxima fara TVA de 168067, 23 lei incepand cu data de 04.05.2010. Celelalte contracte subsecvente in functie de necesitatile autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii - constand in asigurarea tintelor pentru tragerile cu artileria antiaeriana in poligonul Capu-Midia.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
98300000-6 - Servicii diverse (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate estimata contract subsecvent nr. 1:
- minim: 1 serviciu,
- maxim: 2 servicii,
Cantitate estimata acord cadru:
- maxim 6 servicii,
Valoarea estimata fara TVA: 504, 201.68RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie participare= 2520 lei. Garantia de buna executie=10% din valoare fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
3.Certificat constatator emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial4.Certificat unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului ( CUI) - xerocopie.
Documentele solicitate trebuie sa fie in termen de valabilitate la data deschiderii ofertelor.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, precum si orice alte documente legale edificatoare (copii de pe bilanturile contabile la 31.12.2008 si la 31.12.2009 vizate si inregistrate de organele competente) prin care ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara (cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani )
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceri globalape ultimii 3 ani (2007, 2008 si 2009) sa fie egala sau mai mare decat 252.000, 00 lei, echivalentul a 61.390, 05 euro.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Etapa finala de licitatie electronica se va desfasura in 2 runde, fiecare runda avand durata de o zi. Intre cele 2 runde va fi pauza de o zi. Mai multe informatii in fisa de date a achiz.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.04.2010 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.04.2010 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.04.2010 09:30
Locul: Sediul U.M. 02494 Ploiesti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala: str. Emil Zola, nr. 4 , ,Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 107071, Romania, Tel.0244/522445, Email: [email protected], Fax: 0244/522452, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul juridic al UM 02494 Ploiesti
Adresa postala: str. Gheorghe Grigore Cantacuzino, nr. 257, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100507, Romania, Tel.0244582942, Email: [email protected], Fax: 0244582944, Adresa internet (URL): [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.03.2010 15:18