Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de servicii asigurari de persoane


Anunt de participare numarul 141773/02.02.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Adresa postala: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Punct(e) de contact: Robert RUSU, Tel. +40 213195858/3163/2628, Email: [email protected], Fax: +40 213122725, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de servicii asigurari de persoane
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa contractelor ce vor fi atribuite: 12 luni. Se pot incheia si alte contracte subsecvente in functie de nevoile autoritatii contractante.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Obiectul procedurii il constituie incheierea unui acord-cadru de servicii privind asigurarile de persoane care executa misiuni in strainatate, in teatrele de operatii si zone de risc.Acordul-cadru va fi valabil 24 de luni de la data semnarii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66511000-5 - Servicii de asigurare de viata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea estimativa minima a acordului-cadru: 16000 zile de asigurare.
Cantitatea estimativa maxima a acordului-cadru: 150000 zile de asigurar.
Cantitatea estimativa minima a unui singur contract subsecvent: 8000 zile de asigurare.
Cantitatea estimativa maxima a unui singur contract subsecvent: 75000 zile de asigurare.
Cantitatea estimativa maxima a celui mai mare contract subsecvent: asigurari de persoane pentru 75000 zile de asigurare.
Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent: 750000 RON.
Valoarea estimata a acordului-cadru (1500000 RON) este calculata pentru cantitatea maxima a acordului-cadru.
Durata estimativa de la semnarea contractului subsecvent pana la incheierea politelor: 48 ore.
Valoarea estimata fara TVA: 1, 500, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Termen limita de depunere: data si ora stabilita pentru depunerea ofertei. Valoarea garantiei de participare: 15000 lei sau 3458 EURO(echivalenta 1 EURO = 4.3373 LEI valabil la data de 18.01.2013). Perioada de valabilitate: cel putin 90 zile de la data limita de depunere a ofertei. Mod de constituire: sub forma de instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau o societate de asigurari in original; Ordin de plata sau fila cec cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data si ora limita de depunere a ofertelor (cont viraent: RO05TREZ7005005XXX007252 deschis la ATCPMB). Potrivit prevederilor art. 87, alin 1, din H.G. nr. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; -oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;
-in cazul in care ofertantul depune contestatie, iar Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor respinge contestatia (autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare o suma calculata conform prevederilor art. 278^1 din OUG nr. 34/2006). Neprezentarea in documentele de inscriere la procedura a dovezii constitiurii garantiei de participare in cuantumul, forma si termenul de valabilitate solicitate, atrage respingerea ofertei. In cazul in care op.ec. se incadreaza in categoria I.M.M., conform Legii nr. 346/2004 privind stimularea I.M.M., acestia au dreptul de a constitui garantia de participare in cuantum de 50% di val. solicitata.Dovada constituirii garantiei de participare va fi postata in SEAP cu semnatura electronica pana la data limita de depunere a ofertelor si va fi prezentata in original la sediul autoritatii contractante(exceptie facand viramentul bancar). Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.Modalitatea de constituire: in conformitate cu prevederile art. 90 alin. (1) din HG nr. 925/2006. Garantia de buna executie se va constitui la semnarea fiecarui contract subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse bugetare-bugetul de stat. Plata serviciilor se va efectua in lei, in termen de 60 zile de la primirea doc. de receptie cu conditia respectarii termenelor de prestare din contractele subsecvente
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Participarea la procedura in concordanta cu regulile de concurenta.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, completat conform formularului F.1.Cerinta nr. 2. Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata conform formularului F.2.Cerinta nr. 3. Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata conform formularului F.3.Cerinta nr. 4. Neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata conform formularului F.4.Persoane cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in legatura cu prezenta procedura de achizitie publica: Calin Almasan, Neculai Hanganu, Petre Dan, Cristina Stefan, Florin Bucur, Mihaela Tudor, Adrian Zlavog, Tania Petre, Robert Rusu, Arina Ungureanu, Stefan Valeanu.
Cerinta nr. 5. Neincadrarea in dispozitiile art. 46 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Declaratiei pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 46 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, completata conform formularului F.5.Cerinta nr. 6. Indeplinirea obligatiilor exigibile fata de bugetul general consolidat si bugetul asigurarilor sociale de stat la data scadenta.Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea certificatului constatator eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonate care au calitatea de creditor bugetar. Din certificatul prezentat trebuie sa reiasa obligatiile exigibile scandente fata de bugetul general consolidat si bugetul asigurarilor sociale de stat la termenul de plata al lunii anterioare celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 7. Ofertantul/ofertantul asociat (daca este cazul) va depune Fisa cu informatii generale completata conform formularului F.6.Note: (1)In cazul asocierii, documentele se vor depune de catre fiecare membru al grupului de operatori economici;(2)In cazul sustinerii, pentru tertul sustinator se vor depune documentele pentru cerinta nr. 2, cerinta nr. 3 (doar pentru lit. a), c1) si d) din art.181 din O.u.G. nr. 34/2006) si cerinta nr. 4; Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial / Oficiul National al Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate si asociatii societatii. In cazul persoanelor fizice autorizate se va depune autorizatia de functionare. Operatorii economici ale caror oferte vor fi declarate castigatoare vor prezenta Certificatul constatator/Autorizatia de functionare in original sau in copie conforma cu originalul.
Cerinta nr. 2: Operatorii sa fie autorizati sa practice asigurarile facultative de viata pe teritoriul Romaniei.
Formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintei: Depunerea autorizatiei privind practicarea asigurarilor facultative de viata pe teritoriul Romaniei emisa de catre Comisia de Supraveghere a Asigurarilor pentru anul 2013, in conformitate cu prevederile art. 5 lit.a) din Legea nr. 136/1995, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1. Media cifrei de afaceri globale(CA) pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) .Nivelul minim solicitat: 1500000 lei. Daca op. ec. a fost infiintat de mai putin de 3 ani, CA se va calcula corespunzator. In cazul asocierii, cerinta se poate demonstra prin luarea in considerare a resurselor membrilor grupului.
In cazul sustinerii, chiar daca exista mai multi sustinatori, cerinta va fi indeplinita in intregime de catre unul singur. Conversia leu-valuta se va face prin raportare la cursul mediu stabilit de B.N.R. pentru fiecare an in parte.
Modalitatea de indeplinire: Depunerea unor documente justificative din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale(CA) care vizeaza activitatea di cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012). In cazul sustinerii de catre o alta persoana, aceasta se va dovedi printr-un angajament ferm, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma ca va pune la dispozitie resursele financiare invocate. Persoana sustinatoare va anexa documente justificative din care sa rezultemedia cifrei de afaceri globale(CA) care vizeaza activitatea di cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Depunerea unor documente justificative din care sa rezulte media cifrei de afaceri globale(CA) care vizeaza activitatea di cel mult ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
-
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
-
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
A6/147 din 23.01.2013
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.03.2013 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.03.2013 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 22.03.2013 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Modalitati de departajare a ofertelor clasate pe primul loc cu preturi egale: In cazul in care mai multi ofertanti au introdus in SEAP acelasi pret (tarif/zi de asigurare), autoritatea contractanta va solicita clarificari prin intermediul SEAP, in vederea incarcarii electronice de catre operatorii economici de documente care contin noi preturi.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a cailor de atac sunt cele prevazute la art. 256^2 din OUG nr. 34/2006.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01151 Bucuresti
Adresa postala: Drumul Taberei, nr. 7B, Sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061416, Romania, Tel. +40 213195858-3163, Email: [email protected], Fax: +40 213122725
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
31.01.2013 12:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer