Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de servicii bancare pentru efectuarea operatiunilor de incasari si plati in valuta


Anunt de participare numarul 40353/07.12.2007
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii - Directia financiar-contabila
Adresa postala: str. Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Viorel Niculescu, Tel.021/3195858 int.2277, Email: [email protected], Fax: 021/3198168
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Ministerul Apararii - Directia financiar-contabila
Adresa postala: str. Drumul Taberei nr. 7-9, sector 6, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 061352, Romania, Punct(e) de contact: Duminica Eleonard sau Viziru Nicoleta, Tel.021/3195858 int. 2761
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Da
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de servicii bancare pentru efectuarea operatiunilor de incasari si plati in valuta
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurari (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Constanta
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 109, 200RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: se atribuie contracte subsecvente anuale
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii bancare pentru efectuarea operatiunilor de incasari si plati in valuta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66100000-1 - Servicii de intermediere financiara, cu exceptia serviciilor de banca de investitii, servicii de asigurare si de pensie (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii bancare pentru efectuarea operatiunilor de incasari si plati in valuta
Valoarea totala estimata a fi utilizata pentru procurarea valutei in perioada 2008-2011 este de 1.429.405.000 RON
Valoarea estimata fara TVA: 1, 109, 200RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.05.2008 pana la 30.12.2011
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie pentru participare in cuantum de 20000 RON sigarantie de buna executie de 5% din valoarea totala, fara TVA, a contractelor subsecvente incheiate
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asociere/subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
nu au dreptul de a participa doua sau mai multe filiale/sucursale ale aceluiasi ofertant;ofertantii trebuie sa detina sucursale/agentii cel putin in orasele Bucuresti si Constanta;se asigura pastrarea confidentialitatii serviciilor
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc situatia personala/capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale:
1. Declaratie pe proprie raspundere privind eligibilitatea, conform documentatiei de atribuire;
2. a) Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, astfel:
- certificat(e) de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Economiei si Finantelor sau unitatile sale subordonate;
- certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local);b) Declaratie pe propria raspundere din care rezulta ca ofertantul nu este in una dintre situatiile prevazute la art.180 si 181 din O.u.G. nr.34/2006;c) Document emis de Banca Nationala a Romaniei din care sa rezulte cel putin elementele prevazute la art.181 lit. a) si b) din O.u.G. nr.34/2006;
3.Certificatul emis de Oficiul registrului comertului de pe langa Camera de comert si industrie;
4.Autorizarea de functionare emisa de Banca Nationala a Romaniei, in copie legalizata, ori dupa caz notificarea transmisa Bancii Nationale a Romaniei, in cazul ofertantilor din alte state membre U.E., prevazuta de O.u.G.nr.99/2006, in copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc situatia economica si financiara:
1.Fisa de informatii generale-conform documentatiei de atribuire;
2. Solvabilitate patrimoniala-minim 12%;
3. Lichiditate generala-minim 1;4. Nivelul indicatorului de rating acordat cel mai recent, dar nu mai tarziu de anul 2006, de catre o agentie internationala de rating, insotit de o explicare clara a acestuia siprezentarea unui document in copie legalizata.Daca, potrivit uzantelor agentiei internationale, banca nu a primit un document scris in acest sens, se va preciza acest lucru si va fiindicata sursa unde acest indicator poate fi verificat.
Daca, nivelul de rating a fost comunicat printr-un document numai institutiei de credit - mama (care nu are sediul in Romania), acesta poate fi prezentat in copie, certificata prin semnatura si stampila de catre conducerea ofertantului din Romania, insotit de textul: conform cu originalul existent la......(institutia de credit - mama).
In situatia in care banca nu a fost evaluata de o agentie internationala de rating, se va face mentiunea despre acest lucru.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Documente care dovedesc capacitatea tehnica si/sau profesionala:
1. Fisa de informatii privind experienta similara-conform documentatiei de atribuire;
2.Declaratie referitoare la mijloacele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii, reducerea riscului si a costurilor, inclusiv reteaua de banci corespondente (art.9 din O.u.G. nr.146/2002 si art.36 alin.(1) lit.(f) din H.G.nr.925/2006;
3.Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune (activitatea de audit intern) sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant (externalizarea activitatii de audit), in special pentru mentinerea indicatorilor de risc si de calitate in limitele acceptate.Poate fi prezentat in copie certificata de conducerea ofertantului, cel mai recent raport (extras cuprinzand concluziile) al unei activitati de audit intern sau extern (Normele nr.17/2003 ale B.N.R);
4.Document de confirmare a modului de indeplinire a obligatiilor contractuale emis de o autoritate ori de catre un client privat beneficiar, mentionat in fisa de informatii privind experienta similara de la punctul 1, conform prevederilor art.36 alin.1 lit.b1 din H.G. nr.925/2006 si art.188 alin.2 lit.a din O.u.G.34/2006.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.01.2008 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
28.01.2008 15:30
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
50zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.01.2008 12:00
Locul: sediul autoritatii contractante
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii imputerniciti de conducerea ofertantilor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor din cadrul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice
Adresa postala: Str.Stavropoleos nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Procedura de solutionare a contestatiilor este prevazuta de art. 255-287 din O.u.G nr. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.12.2007 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer