Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii de asigurare de viata cu componenta de economisire pentru pensionare


Anunt de participare numarul 134248/23.03.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR
Adresa postala: STR. AMIRAL CONSTANTIN BALESCU, NR. 18, SECTOR 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011954, Romania, Punct(e) de contact: GETA BUSCA, Tel. +40 213167880, Email: [email protected], Fax: +40 213167864, Adresa internet (URL): www.csa-isc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate administrativa autonoma
Activitate (activitati)
Altele: Supravegherea asigurarilor
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii de asigurare de viata cu componenta de economisire pentru pensionare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: str. Amiral Constantin Balescu nr.18, sector 1
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 57 luni
Valoarea estimata fara TVA: 27, 724, 800RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii de asigurare de viata cu componenta de economisire pentru pensionare
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66500000-5 - Servicii de asigurare si de pensie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord cadru de servicii de asigurare de viata cu componenta de economisire pentru pensionare
Numar de persoane pentru care se vor incheia servicii de asigurare de viata cu componenta de economisire pentru pensionareminim 178-maxim 190 persoane
1 contract subsecvent luna-178 asigurati
Valoarea estimata fara TVA: 27, 724, 800RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
57 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare in cuantum de 277.248 lei, prin virament bancar, in contul nr. RO29BUCU046549062511RO01 , Cod Fiscal 14045240, sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original Formular orientativ ? Formular nr 10In cazul IMM, cuantumul gar. de participare solicitat mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categoria IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului/ reprezentantilor legal/legali al/ai intreprinderii interesate privind incadrarea in categoria IMM. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modificarile ulterioare si va fi prezentata in original. In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asocierii au obligatia de a depune o Declaratie pe propria raspundere conform Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM. Atentie. In cazul in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadreaza in mod individual in categoria IMM, atunci asociererea va beneficia de reducerea cu 50% prevazuta de Legea nr.346/2004. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin (1) din OUG nr.34/2006.Termen de valabilitate a garantiei de Participare-90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor Garantia de buna executie este de 9% din val contr fara TVA Cuantumul garantiei de buna executie in suma de 2.495.232 lei.Gar. de buna executie se constituie in termen de maxim 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de catre ambele parti, conform prevederilor art. 90, alin. (1) si alin (2) din H.G.R. nr. 925/2006. . Forma de constituire a gar de buna ex: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formular orientativ ? Formular nr.11)Restituirea garantiei de buna executie se va face conform H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006 In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, Anexa nr.1; certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-cf Ordin ANRMAP NR.314/2010-ANEXA NR.2;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 doar lit. a, c^1 si d din OUG nr.34/2006, Formular anexa nr.3;Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din O.U.G. 34/2006 -conflictul de interese - In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor prezenta Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 69^1-Anexa nr.4;Persoane implicate : Busca Geta, Schintee Gheorghe, Cristina Bodnaras;certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social , din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta;certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor de plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ''conform cu originalul''obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator;Documente emise de Comisia de Supraveghere a asigurarilor, ca organism acreditat care confirma autorizarea pentru prestarea de servicii de asigurari care fac obiectul acordului cadru;Documentul va fi prezentat original/ copie lizibila certificata conform cu originalul.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea bilantului contabil pentru anul 2010, vizat si inregistrat de organele competente in oricare din formele: original/ copie legalizata /copie lizibila conform cu originalul;
declararea cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani;Declaratie privind rezultatele investitionale pentru moneda in care se face plata primei de asigurare pentru ultimii 3 ani;
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Listaprincipalelor contractelor de prestari de servicii de asigurarein ultimii 3 ani.
Indormatii privind subcontractantii;
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Suma alocata in contul total de economisire pentru pensionaresi care sa respecte suma asigurata de protectie: 40 puncte(pondere 80%)din care : risc scazut -10 puncte; investitii garantate :10 puncte: dobanzi estimate si rezultate deja obtinute-5 puncte;posibilitatea modificarii contributiei pe durata derularii contractului -10 puncte ;rente viagere pe perioade fixe (10, 15, 25 ani)sau transferabile sotului/sotiei in proportie de 60%-5 puncte;componenta de viata(pondere 20%) -10 puncte
2.
Punctaj tehnic
50%
Descriere: 1.Av contrsuplim fata de cele solicitate, incl bonusuricuprinse in pol de asig 30pct (pondere 60%)din care : nr scazut de excluderi-10 puncte;returde prime bonus-10 puncte, modif beneficii si sume depuse -10 pct)-pt cel mai mare nr de av suplim se acorda pct maxim -30 pct; pt nr de av mai mic pct se acorda direct pr cu pct maxim;2.durata de pl desp si durata de sol retrag din ct de ec de la data dep dosar -5 pct (pond 10%)-pt cea mai mica durata se acorda 5 pct;pt durata mai marepct se acorda invers pr cu pct maxim3.tx de penaliz in caz de incetare a contr -pct maxim 5pct (pondere 10%) pt cea mai mica tx de penaliz5pct;pt tx de penaliz mai mari pct se acorda invers pr cu pct maxim acordat;4.tx de penaliz in caz de retrag partiale sau la termin ctr de munca al angaj cu achizit, din orice motiv cu exceptia pensionarii-(pondere 20%) pct maxim 10 pct a. pt cea mai mica taxa de penaliz 10 pct b. pentru taxe de pen mai mare pct se acorda invers pr cu pct maxim
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 04.05.2012 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
07.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 07.05.2012 12:00
Locul: str Amiral Constantin Balescu nr.18, sector 1
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare, reprezentanti legali ai ofertantilor pe baza unei imputerniciri scrise.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Se vor respecta obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii In cazul in care procedura de atribuire este offline si se constata ca ofertele plasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conform art.256^2, alin 1, lit.a) din OUG 34/2006: Contestatiile se formuleaza in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al Autoritatii Contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comisia de Supraveghere a Asigurarilor
Adresa postala: str. Amiral C-tin Balescu nr.18, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 011954, Romania, Tel. +40 213167880, Email: [email protected], Fax: +40 213167864, Adresa internet (URL): http: //csa-isc.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.03.2012 15:34
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer