Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii de asigurare obligatorie tip RCA, Carte verde si CASCO


Anunt de participare numarul 143110/14.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
DIRECTIA GENERALA LOGISTICA
Adresa postala: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050035, Romania, Punct(e) de contact: DGL, Tel. +40 213520209, In atentia: NEAGU HORIA, Email: [email protected], Fax: +40 213161061, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii de asigurare obligatorie tip RCA, Carte verde si CASCO
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
6 - Servicii financiare: (a) Servicii de asigurare (b) Servicii bancare si de investitii
Locul principal de prestare: Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 754, 620 si 869, 550RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: -iulie -decembrie 2013/ianuarie -iunie 2014 Valoarea estimata a celui mai mare contract subsecvent -377310 lei
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Contract de servicii de asigurare obligatorie tip RCA, Carte verde si CASCO
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventmin 814 buc -maxim 933 buc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
66516100-1 - Servicii de asigurare de raspundere civila auto (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Pentru acordul-cadru: cantitate minima 814 - cantitate maxima 933 asigurari auto obligatorii (RCA, Carte verde) si facultative(CASCO).
Estimari ale cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecventmin 814 buc -maxim 933 buc.
Frecventa estimata a contractelor subsecvente: 01.07.2013-31.12.2013/01.01.2014-31.06.2014
Valoarea estimata fara TVA: intre 754, 620 si 869, 550RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
In cuantum de 15092 lei.- Retineri intr-una sau mai mule dintre situatiile urmatoare: a) ofertantul si-a retras oferta in perioada de valabilitate a acesteia;bl oferta sa fiind stabilita castigatoare, ofertantul a refuzat sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei, c) a depus o contestatie la C.N.S.C si aceasta a fost respinsa, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participarein raport cu valoarea estimata a contractului o suma prevazuta la art.278^1 Iit b) din O.U.G. 34/2006constituire - prin virament bancar (Ordin de plata), in contul RO31TREZ7055005XXX000169 deschis la Trezoreria Sectorului 5, cod fiscal 4267060- prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se va prezenta in originalPentru l.M.M.-uri garantia - in procent de 50 % din cuantumurile precizate mai sus. Perioada de valabilitate 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Garantia de participare trebuie prezentata, in original, cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Garantia de participare va fi retinuta/restituita in conditiile prevazute la art. 87 si 88 din HG nr. 925/2006 si art. 278^1 Iit b)din O.U.G. 34/2006.Pentru calculul garantiei in alta moneda se va folosi cursul BNR afisat cu 5 zile inaintea datei de deschidere a ofertelor. Garantia de buna executie se constituie in procent de 5 % din valoarea fara T.V.A. a contractului subsecvent si se va constitui conform art90 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formular nr. 4 - Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.
In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, si acestia vor completa Formular nr. 4- Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006.
Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 5. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr.34/2006.
In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, si acestia vor completa Formularul nr. 5. - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 doar la lit.a, c^1 si d.
Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr. 17 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta .
Certificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr. 14 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).
In cazul in care ofertantul are subcontractanti si/sau terti sustinatori, si acestia vor completa Formularul nr. 14 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese.
Persoane cu functie de decizie: - Peligrad Ion: director general;
- Humin Lidia: director general adjunct adjunct
-Dobrescu Dan: director general adjunct adjunct
-Tupan Augustin: director
- Dobre Cristiana: contabil sef- Verzes Mihaela Florica: sef birou juridic
-Radu Valeriu: sef Grup Achizitii Publice
-Stoica Marin: sef serviciu
-Burlacu Constantin: sef serviciu-Neagu Horia: ofiter specialista) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.
b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.
Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTACertificatele vor fi depuse in copii lizibile care vor contine mentiunea ?conform cu originalul?, semnatura si stampila ofertantului.
Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului care sa ateste ca ofertantul desfasoara activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN- ...............) in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul.Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantii care vor fi semnatari ai acordului cadru, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii vor transmite, la solicitarea autoritatii contractante certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata
-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa presteze activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor
legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana. Documente emise de organisme acreditate (CSA), care confirma autorizarea pentru prestarea serviciilor de asigurari auto pe teritoriul Romaniei pentru anul 2013
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (2012, 2011,
2010)
B.Ofertantul sa dispuna de o retea teritoriala proprie, formata din cel putin o
unitate (sucursala, agentie), inregistrata la Oficiul registrului comertului, in
fiecare judet si in municipiul Bucuresti, asa cum se prevede in actele
normative in vigoare, referitoare la asigurari si reasigurari
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care
atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un
sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face
obiectul acordului-cadru, sau echivalent.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
A.Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010)B.Ofertantul sa dispuna de o retea teritoriala proprie, formata din cel putin ounitate (sucursala, agentie), inregistrata la Oficiul registrului comertului, infiecare judet si in municipiul Bucuresti, asa cum se prevede in actelenormative in vigoare, referitoare la asigurari si reasigurariOfertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent careatesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, unsistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce faceobiectul acordului-cadru, sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Intra in licitatie electronica
1.
Pretul ofertei
65%
Descriere: Componenta financiara
2.
punctajul pentru valoarea cumulata a despagubirilor oferite
35%
Descriere: componenta tehnica
Punctaj maxim componenta tehnica: 35
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
elementul ofertei care urmeaza sa faca obiectul procesului de reofertare: pretul ofertei (valoarea totala a primelor de asigurare RCA pentru cele 814 auto)In cazul in care dupa finalizarea etapei finale de licitatie electronica vor exista punctaje in clasament egale, autoritatea contractanta vasolicita operatorilor economici in cauza noi propuneri financiare care se vor depune in plic inchis la sediul autoritatii contractante.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.05.2013 12:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
29.05.2013 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 29.05.2013 11:00
Locul: DIRECTIA GENERALA LOGISTICA : Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
La deschiderea ofertelor vor putea fi prezenti reprezentanti ai operatorilor economici care doresc sa participe si care vor prezenta imputernicire in acest sens.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Acordul cadru se va incheia cu toti cei trei participanti.Algoritm de calculPunctajul total acordat pentru fiecare oferta se calculeaza pe baza formulei: P(total)=P(Vprca)+P(Vdcf)Factorii de evaluarePondere1.Punctajul pentru valoarea cumulata a primelor de asigurare RCA P(Vprca) 65%P(Vprca) = punctajul pentru valoarea cumulata a primelor de asigurare pentru cele 814 autovehicule la care se vor incheia asigurari obligatorii(RCA/Carte verde)Pentru cea mai mica valoare cumulata a primelor de asigurare RCA se acorda punctaj maxim ? 65 de puncte.Calculul punctajului pentru fiecare oferta in parte se realizeaza cu formula: valoare cumulata cea mai mica a primelor de asigurare RCAP(Vprca) = ----------------------------------------------------------------------------------- x 65Valoarea cumulata a primelor de asigurare RCA ofertata2.Punctajul pentru valoarea cumulata a despagubirilor acordate in mod gratuit (CASCO forfetar) P(Vdcf) 35%P(Vdcf) = punctajul pentru valoarea cumulata a despagubirilor oferite, in mod gratuit, pentru cele 814 autovehicule asigurate CASCO forfetarPentru cea mai mare valoare cumulata a despagubirilor CASCO forfetar se acorda punctaj maxim -35 de puncte.Calculul punctajului pentru fiecare oferta in parte se realizeaza cu formula: Valoarea CASCO forfetar ofertataP(Vdcf) = ------------------------------------------------------ x 35Valoarea CASCO forfetar cea mai mareOferta castigatoare va fi cea clasata pe primul loc si care are cel mai mare punctaj total acordat.Modul de departajare a ofertelor cu punctaje egale: Daca ofertele clasate pe primul loc au punctaje egale, autoritatea contractanta va incheia contractul cu ofertantul a carui oferta are cel maimic pret referitor la valoarea cumulata primelor de asigurare RCA. Daca si preturile sunt egale autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul juridic al DGL
Adresa postala: str Eforie nr. 3 sect 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050036, Romania, Tel. +40 3037080-10472, Fax: +40 213161061
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
12.04.2013 16:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer