Licitatie Publica - Acord cadru de servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
Anunt de participare numarul 133735/07.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Punct(e) de contact: Tiberiu Balog, Tel. +40 0356433114, Email: [email protected], Fax: +40 0356433114, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca, nr.10 Timisoara
Codul NUTS: RO424 - Timis
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 24 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 536, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: CS 1- 2012; CS 2 -2013; Cantitate minimaestimata a acordului cadru 460000 kg ; Cantitate maxima estimata a acordului cadru- 480000 kg.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90524400-0 - Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de colectare, de transport si de eliminare a deseurilor spitalicesti - 480 000 kg/24luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 536, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul GP este de 15 360, 00 lei.Red 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2004 republicata.Pt a benef de red de 50%, societ participanta la proced de achiz va prez impreuna cu GP si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004, actualiz, respectiv Form ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? ? Anexa 1 la Legea nr.346/2004 actualiz. In cazul in care ofertantul a constituit GP la procedura de achizitie publica in calitate de IMM (50 % din valoarea GP) si nu face dov ca este IMM cf alin precedent, of va fi respinsa la deschid.Pt a se putea prevala de prev art. 16 alin. 2 din Legea nr.346/2004 priv stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM toti membrii unei asociatii vor avea oblig prez decl priv incadr in categ IMM.Modul de constituire a GP: Scrisoare de garantie bancara (in original) in facoarea autoritatii contractante elib de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate ? Formularul nr.11;Ordin de plata cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschid of in contul IBAN- RO91 TREZ 6215 005XXX00 0320-Trez Timisoara;Numerar la casieria SCJUT (orar: luni ? vineri intre orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15, 00).GP se poate constitui conf prev art.86 din H.G. nr.925/2006, actualiz, care se prez in orig, in cuantumul si pt per prevaz in DA.Per de valab a GP: 90 de zile de la data de deschid a of.GP se ataseaza de plicul exterior al ofertei.Of care nu prez dovada GP constit in cuantumul, forma si avand per de valab solicit mai sus nu se vor deschide, fiind respinse la dechid.Aceste of vor fi returnate cu plicurile interioare nedeschise.In conformitate cu prev art.87 din H.G. nr.925/2006, actualiz, AC are dreptul de a retine GP.In cazul dep unei contestatii, daca CNSC respinge contest depusa, AC va retine din GP cuantumul stabilit in conformitate cu art. 278^1 din OUG. 34/2006, actualiz.GP se va restitui in conformit cu art.88 din H.G. 925/2006, actualiz. In cuantum de 5% din valoarea contractului subsecvent fara TVA si se constituie prin: Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractului sau Scrisoare de garantie bancara conform formularului nr.19 (model anexat)Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346/2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele; Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante; se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata (persoanele cu functie de decizie din cadrul AC sunt: Asit.Univ.Dr.Noditi Gheorghe-Manager; Ing.Ec.Saracan Maria-Director financiar-contabil;Pascondea Ana-Consilier Juridic);Declaratie privind calitatea de participant Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data deschiderii ofertelor, actul constitutiv al societatii din care sa reiasa ca au ca obiect de activitate: Tratarea si eliminarea deseurilor periculoase precum si Transportul rutier de marfuri (copie); Autorizatia sanitara conf. OMS 219/2002 pentru mijloacele de transport care vor efectua transportul deseurilor periculoase de la unitatea sanitara si pana la eliminatorul final (copie);Autorizatia sanitara de functionareemisa de DSP din care sa rezulte in mod explicit : operatorii economici sunt autorizati sa desfasoare activitatea de colectare, transport si eliminare a deseurilor spitalicesti (copie);Autorizatia de mediu in termen de valabilitate pentru transportator si eliminatorul final din care sa rezulte in mod explicit activitatea de colectare, transport si eliminare a deseurilor spitalicesti periculoase, eliberata in conformitate cu Ordinul Ministrului Mediului si Gospodaririi Apelor nr. 876/2004, in baza H.G. nr. 128/2002 cu modificarile si completarile ulterioare (copie).Informatii privind masurile de protectia mediului: se vor prezenta rezultatele monitorizarii activitatii ofertantului din punct de vedere al protectieimediului, de catre institutii tehnice de specialitate, pentru ultimul an. In acest scop se vor prezenta rapoarte de inspectie ale Garzii de Mediu (copie).Dovada inregistrarii la Autoritatea Rutiera Romana-A.R.R. din care sa rezulte calitatiea de operator de transport deseuri periculoase (copie).Sa faca dovada asigurarii de mediu a mijloacelor de transport autorizate (ADR), pentru transportul deseurilor medicale de la punctul de colectare la punctul de eliminare finala. (copie).Certificat ADRpentru conducatorii de autovehicule valabil atat pentru clasa respectiva de marfa periculoasa, cat si pentru tipul de vehicul rutier utilizat(copie).Certificat de consilier de siguranta (conform art.3 din anexa 1 a OMTCT 1044/2003 modificat si completat prin OMTCT 1934/2006)(copie).Certificat de avizare ADR emisde catre Ministerul Economiei si comertului pentru ambalaje (europubele) cu care vor fi dotate punctele temporare de colectare ale spitalului si care vor fi preluate la schimb in vederea transportului acestora pina la eliminatorul final, inclusiv cele de unica folosinta (copie).
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani
Experienta similara. In cadrul acesteia vor prezentacel putin o recomandare din partea altor unitati medicale care genereaza cantitati similare de deseuri.
Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului
Certificat de etalonare valabil eliberat de catre un laborator de metrologie autorizat pentru mijloacele de masurare folosite la cantarirea deseurilor.
Informatii privind subcontractantii, daca e cazul
Informatii privind asociatii, daca este cazul
Certificate care sa ateste respectarea standardelor de management al calitatii(ISO 9001 ;sau echivalent)
Certificate care sa ateste respectarea standardelor de management al mediului
(ISO 14001 ;sau echivalent)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
AC trans inv de part la LE ofertantilor cu oferte admisibile. Elementul ofertei care ca face obiectul procesului repetitiv este PU/UM, exlusiv TVA.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.04.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.04.2012 14:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.04.2012 10:00
Locul: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr. Iosif Bulbuca nr.10 Timisoara
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa reprezentati ai firmelor participante, nominalizati pe baza de imputernicire privind calitatea de participant la procedura conform formularului nr.12C (model anexat).
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se vor depune doua sau mai multe oferte cu aceleasi pret, la solicitarea comisiei de evaluare se vor depune noi oferte in plic inchis la o data stabilita de catre comisie.Preturile noi ofertate nu pot depasi valoarea ofertata anterior. Pentru ofertantii care nu vor prezenta o noua oferta de pret pana la data stabilita de catre comisia de evaluare se va lua in considerare valoarea din oferta anterioara. Procesul de reofertare se va repeta pana cand ofertele vor avea pret diferit.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Adresa postala: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca, nr.10, Localitatea: Timisoara, Cod postal: 300736, Romania, Tel. +40 0356433127, Fax: +40 0356433114
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
06.03.2012 09:03