Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradale, Comuna Scheia, judetul Suceava


Anunt de participare numarul 139351/04.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
COMUNA SCHEIA (Primaria Comunei Scheia)
Adresa postala: PRIMARIA SCHEIA JUD SUCEAVA, Sat Scheia, comuna Scheia, judetul Suceava, Localitatea: Scheia, Cod postal: 727525, Romania, Punct(e) de contact: Comuna Scheia, Tel. +40 230526588, In atentia: Vasile ANDRICIUC - Primar, Email: [email protected], Fax: +40 230526556, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradale, Comuna Scheia, judetul Suceava
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
16 - Servicii de eliminare a deseurilor menajere si a apelor menajere; servicii de igienizare si servicii similare
Locul principal de prestare: Scheia, jud Suceava
Codul NUTS: RO215 - Suceava
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 285, 456.11 si 6, 460, 001.91RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: 1 contract la 12 luni. Valoarea estimata a celui mai mare contract este cuprinsa intre 1372305, 45 si 1677262, 21 lei (ctr nr.4). Cantitatile estimate sunt cuprinse intre 21.600 si 26.400 mc/contract subsecvent.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord-cadru de servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradale, Comuna Scheia, judetul SuceavaCantitatea minima estimata a acordului cadru: 86.400, 00 mcCantitatea maxima estimata a acordului cadru: 105.600, 00 mc
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90511200-4 - Servicii de colectare a gunoiului menajer (Rev.2)
90512000-9-Servicii de transport de deseuri menajere (Rev.2)
90514000-3-Servicii de reciclare a deseurilor menajere (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Acord-cadru de servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradale, Comuna Scheia, judetul SuceavaCantitatea minima estimata a acordului cadru: 86.400, 00 mcCantitatea maxima estimata a acordului cadru: 105.600, 00 mcCalendar estimativ de atribuire a contractelor subsecvente: 1. Contract subsecvent nr.1 ( data semnarii ctr +12 luni );
2. Contract subsecvent nr.2 (12 luni );
3. Contract subsecvent nr.3 (12 luni );
4. Contract subsecvent nr.4 (12 luni ).
Valoarea estimata fara TVA: intre 5, 285, 456.11 si 6, 460, 001.91RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este in suma de10.000 lei si se va constitui prin: a) virament bancar in contul RO21TREZ5915006XXX000189, deschis la Trezoreria Suceavasaub) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, sauc) prin depunerea la casieria autoritatii contractante: - a unui ordin de plata, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor;
- a sumei in numerar.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine si de a incasa in nume propriu garantia de participare, ofertantul pierzand suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare din urmatoarele situatii: a) revoca oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) fiind declarat castigatorul procedurii, refuza sa semneze acordul ? cadru;c) fiind declarat castigatorul primului contract subsecvent, refuza semnarea acestuia;d) fiind declarat castigatorul primului contract subsecvent, nu constituie garantia de buna executie solicitata.e) ofertantul a contestat un act al autoritatii contractante la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor, iar Consiliul respinge ca nefondata contestatia (suma care va fi retinuta conform prevederilor art. 278¹ alin. (1) O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare este de cca. 5457.26 lei).Garantia de participare pentru acordul - cadru se va returna numai dupa semnarea acordului ? cadru si a primului contract subsecvent. Restituirea garantiei de participare se va face in baza cererii depuse in original, de catre ofertant, la sediul autoritatii contractante. 5% din valoarea contractului, fara T.V.A, si se va constitui prin: - retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Prestatorul are oblig., in termen de 3 zile lucratoare de la data semnarii ctr. de a deschide un cont la dispozitia autoritatii si de a depune in contul astfel deschis o suma initiala de 0, 5% din pretul ctr. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie;
- instr. de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, care va fi depus in termen de 3 zile lucratoare de la data incheierii contractului. Achizitorul se obliga sa restituie garantia de buna executie in termen de 14 zile de la data indeplinirii de catre contractant a obligatiilor asumate prin contractul respectiv, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
? Bugetul local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
?Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in prevederile art. 180 din OUG 34/2006 - Completare Formular 1 din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus dinprocedura de atribuire a contractului de achizitie publica. In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.
?Ofertantul este eligibil, neincadrandu-se in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006
Pentru persoane romane:
-Formular 2 din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
-Certificat de atestare fiscala privind plata obligatiilor catre bugetul consolidat general eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
-Certificat de taxe si impozite locale privind plata obligatiilor catre bugetul local eliberat de autoritatile competente din care sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoane straine:
-Formular 2 din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006.In situatia in care ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.
-Certificate constatatoare privind obligatiilor catre bugetul de stat si bugetul local sau documente echivalente acestor certificate emise in tara de origine sau in tara de rezidenta a operatorului economic. In cazul in care astfel de certificate nu sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta, operatorul economic va prezenta alte documente edificatoare in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca operatorul economic nu are datorii scadente in luna anterioara datei de depunere a ofertelor. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romanaIn cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.Nota:
Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.-Declararea calitatii de participant la procedura
-Completare Formular 3 din Sectiunea Formulare - Declaratie privind calitatea de participant la procedura
In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.
In cazul in care se depune o oferta prin care o parte din contract va fi subcontractata, atunci si operatorul economic subcontractant are obligatia depunerii acestei declaratii.?Ofertantul participa la procedura in concordanta cu regulile de concurenta
-Completare Formular 4 din Sectiunea Formulare - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.?Ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 691 din OUG 34/2006 (evitarea conflictului de interese)
Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (inclusiv care aproba bugetul autoritatii contractante) in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele: Vasile Andriciuc ? primar, Ilie Cojoc ?viceprimar, Luminita RISCA ? Secretarul comunei, Consilieri: PISOSCHI TIBERIU CRISTINEL, SORODOC VASILE, CERLINCA OVIDIU COSTICA, COJOCARIU DUMITRU, LELCU NICOLAIE, PANCIUC VASILE, GROSU MARIUS VIOREL, POLOCOSER IOAN VENIAMIN, POROCH PETRU, BACIUC VALENTIN, BURAC IOAN, BAITAN VASILICA, SFECLIS MIHAI, SCOTNITCHI IOAN, Inspector: PITU RALUCA ELENA.-Completare Formular 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici.
In cazul in care se depune o oferta prin care o parte din contract va fi subcontractata, atunci operatorul economic subcontractant are, la randul sau, obligatia depunerii acestei declaratii. Cerinta 1
Ofertantul are capacitatea legala de a presta activitatile care fac obiectul contractului
Pentru persoane romane:
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului valabil la data depunerii ofertelor (emis cu cel mult 30 de zile inainte de depunerii ofertelor), din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii. De asemenea, certificatul constatator trebuie sa ateste ca obiectul contractului are corespondent in codurile CAEN care descriu activitatea ofertantului. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Pentru persoane straine:
Documente echivalente certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, valabil la data depunerii ofertelor, din care sa rezulte forma de inregistrare, adresa actuala si obiectul de activitate, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere legalizata in limba romana.In cazul in care se depune o oferta comuna de catre un grup de operatori economici asociati, cerinta referitoare la codurile CAEN care descriu activitatea operatorului economic trebuie indeplinita de catre fiecare dintre operatorii economici pentru partea din contract pe care o realizeaza.Ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta, pentru conformitate, certificatul constatator in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, daca nu a fost prezentat initial astfelCerinta 2
Licenta A.N.R.S.C. in termen - in conformitate cu Legea 51/2006 si Legea 101/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Se va prezenta licenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Bilanturile contabile sau extrasele de bilant pe ultimii trei ani, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, sau alte documente edificatoare privind situatia economica si financiara in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.Cifra de afaceri globala medie anuala iu ultimii 3 ani trebuie sa fie de minim 3.354.500 lei.
? Bilanturile contabile sau extrasele de bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, pe ultimii trei ani, vizate si inregistrate de organele competente (Documentele vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Nota:
In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului.Precizari:
Cifra de afaceri medie anuala pentru ultimii 3 ani sa fie de minim 3.354.500 lei.In cazul in care aceste informatii nu sunt disponibile, ca urmare a infiintarii operatorului economic sau inceperii activitatii comerciale la o data mai recenta de 3 ani, Autoritatea Contractanta va lua in considerare data la care operatorul economic a fost infiintat sau si-a inceput activitatea comerciala.
Operatorii economici care se inscriu in categoria IMM-urilor precum si grupul de operatori economici format exclusiv din operatori economici care se incadreaza in categoria IMM-urilor si care depun oferta in asociere, beneficiaza de reducerea cu 50% pentru cerinta legata de cifra de afaceri, conform prevederilor Legii nr. 346/2004. Ofertantii care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri la 50% vor prezenta o declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Valorile vor fi exprimate in LEI folosind pentru conversie ratele medii anuale de schimb LEI/EUR comunicate de Banca Centrala Europeana (www.ecb.int) pentru anii respectivi: 2009 -4, 2399 LEI/EUR, 2010- 4, 2122 LEI/EUR, 2011 -4, 3282 LEI/EUR.
Pentru situatiile financiare exprimate in alte monede decat EURO se va folosi pentru conversie rata medie anuala deschimb comunicata de catre Banca Centrala Europeana.(www.ecb.int).
Capacitatea economica si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva. Cerinta privind cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani poate fi indeplinita de ofertant sau de sustinator.
Operatorul economic care beneficiaza de sustinerea unui tert in ceea ce priveste nivelul minim al cifra de afaceri, trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea:
a) unui angajament ferm (Formularul nr. 10 din Sectiunea Formulare - completat in conformitate cu prevederile art. 11¹ din HG nr. 925/2006) incheiat in forma autentica, semnat de catre persoana care il sustine, valabil la data depunerii ofertelor si care trebuie sa garanteze faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcusul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa;
b) Formularului 1 din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG nr. 34/2006.c) Formularului 2bis din Sectiunea Formulare ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, din care sa reiasa cel putin neincadrarea in situatiile prevazute la literele a), c1)si d) din articolul 181;d) Formularului 5 din Sectiunea Formulare - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691din OUG nr. 34/2006. In Anexa 1 la Formularul 5 sunt nominalizate persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante; si
e) bilanturilor contabile sau extraselor de bilant ori alte documente edificatoare (in masura in care acestea din urma reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a tertului sustinator) din care sa reiasa indeplinirea cerintei minime privind nivelul cifrei de afaceri.
Daca un grup de operatori economici depune, in asociere, o oferta comuna, atunci indeplinirea nivelului minim solicitat al cifrei de afaceri se poate demonstra prin cumularea valorilor cifrelor de afaceri ale tuturor membrilor grupului.
Grupul de operatori economici in asociere poate beneficiade sustinerea economico-financiara a unei terte persoane, in aceleasi conditii care au fost stabilite pentru un singur operator economic
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta 1
Declaratie privind lista principalelor servicii prestateinultimii trei ani, de unde sa rezulte ca ofertantul a executat servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradaleOfertantul va prezenta urmatoarele documente:
1. contractul/contractele sau acord cadru pentru servicii de colectare, transport, sortare si depozitare de deseuri menajere si stradale;(copie) - Se va permite si prezentarea de copii dupa
informatiile relevante din contractul respectiv.
Cerinta 2Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului
Cerinta 3Lista cu subcontractantii si specializarea acestora ? daca este cazul
In cazul in care ofertantul nu subcontracteaza parti din contract, se va face mentiunea in Formularul 9 din documentatia de atribuire.
Cerinta 4Recomandare/recomandari din partea beneficiarului/beneficiarilorTrebuie sa contina cel putin informatii referitoare la :
- modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv;
- daca pe parcursul prestarii serviciilor au fost inregistrate neconformitati
Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al calitatiiconform standardului SR EN ISO-9001/2008 sau echivalent.
Se vor prezenta documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.
Documente care atesta certificarea pentru sistemul de management al mediuluiconform standardului SR EN ISO-14001/2005 sau echivalent.
Se vor prezenta documentele in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul ?.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: : Oferta a carei propunere financiara este cea mai scazuta i se va acorda maximul de puncte, respectiv 80.Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda astfel: Punctaj financiar (P.f.) = (pretminim /pretofertat) x 80, in care pret minim este pretul cel mai scazut.
2.
Gradul de depozitare finala al deseurilor menajere
20%
Descriere: Prezentarea gradului de depozitare finala a deseurilor menajere declarat a fi realizat lunar.Grad de depozitare finala(Gdf) = Cantitatea depozitata finala (Cdf)/Cantitatea colectata(Cc)*100.Cantitatea depozitata finala (Cdf) reprezinta cantitatea de deseuri (fractia inutilizabila) depozitata la o groapa de gunoi autorizata.Cantitatea colectata(Cc) reprezinta cantitatea de deseuri menajere colectata (ridicata) din Comuna Scheia.Algoritm: Oferta a carei grad de depozitare finalaeste cel mai mic i se va acorda maximul de puncte, respectiv 20.Pentru celelalte oferte, punctajul se acorda astfel: Punctaj grad de depozitare finala (P.Gdf) = grad de depozitare finalaminim / grad de depozitare finalaofertat) x 20, in care grad de depozitare finalaminim este gradul de depozitare cel mai scazut.Nota: gradul de depozitare realizat se va demonstra prin rapoartele lunare depuse la autoritatea contractanta.Pentru un grad de depozitare finala mai mare de 85% punctajul este de 0 (zero) puncte
Punctaj maxim componenta tehnica: 20
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S88-144795 din 08.05.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 15.11.2012 09:59
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
15.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 15.11.2012 11:00
Locul: Primaria Comunei Scheia
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti ai ofertantilor, membrii comisiei de evaluare, reprezentanti UCVAP, alte persoane autorizate in conformitate cu legislatia in vigoare.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Stabilirea ofertei castigatoareOferta castigatoare va fi oferta care va obtine punctajul total cel mai mare in baza criteriilor enuntate.In caz de egalitate a punctajelor obtinute de ofertanti, contractul va fi atribuit ofertantului a carui propunere financiara depusa are pretul cel mai scazut. In cazul in care si in aceasta situatie se pastreaza egalitatea, contractul va fi atribuit ofertantului care a obtinut punctajul cel mai mare pentru factorul de evaluare ?grad de depozitare finala (Gdf)?.In cazul extrem in care pe primul loc se vor situa doua sau mai multe oferte cu acelasi punctaj atat pentru total cat si pentru fiecare dintre factorii utilizati in evaluare, in vederea departajarii ofertelor se va solicita respectivilor ofertanti prezentarea unei noi propuneri financiare in plic inchis, caz in care contractul va fi atribuit ofertantului a carui noua propunere financiara are pretul cel mai scazut. Prezentarea noii propuneri financiare se va face in termen de 24 ore de la termenul-limita pentru depunerea ofertelor, stabilit in anuntul de participare.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, conform prevederilor art. 256^2 din OUG nr. 34 / 2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Comuna Scheia
Adresa postala: Sat Scheia, comuna Scheia, jud Suceava, Localitatea: Scheia, Cod postal: 727525, Romania, Tel. +40 230-526588
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
02.10.2012 15:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer