Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE SERVICII DE DEZINSECTIE SI DERATIZARE.


Anunt de participare numarul 136427/12.06.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Universitatea din Bucuresti
Adresa postala: B-dul Mihail Kogalniceanu 36-46 sector 5, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050107, Romania, Punct(e) de contact: Cristi Sandu, Tel. +40 213077376, Email: [email protected], Fax: +40 213139575, Adresa internet (URL): www.unibuc.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
UNIVERSITATE
Activitate (activitati)
- Educatie
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE SERVICII DE DEZINSECTIE SI DERATIZARE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
14 - Servicii de curatenie pentru cladiri si servicii de administrare a proprietatilor
Locul principal de prestare: Bd. M. Kogalniceanu nr. 36-46, sector 5, Bucuresti//Bucuresti -Ilfov.
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 720, 116RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: contractele subsecvente vor fi incheiate in functie de necesitati, fara reluarea competitiei /Valoarea estimata fara TVA a achizitiei pentru cel maimare contract subsecvent :700, 000.00 RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare se va realiza la toate sediile de invatamant, cazare, cantinei-restaurant aleUniversitatii, in spatiile specificate incaietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
90921000-9 - Servicii de dezinfectie si de dezinsectie (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare se va realiza la toate sediile de invatamant, cazare, cantinei-restaurant aleUniversitatii, in spatiile specificate incaietul de sarcini.Serviciile de dezinsectie: cantitatile minime vor fi de 1 mp, iar cantitatile maxime estimate vor fi10 289 840 mpServicii de deratizare: cantitatile minime vor fi de 1 mp, iar cantitatile maxime estimate vor fi1 766 400 mpAtat serviciile de dezinsectie cat si cele de deratizare se vor efectua laurmatoarele intervale de timp: a)spatii de invatamantla 90 zile-16 treceri /48 luni
b) spatii de cazare la 45 zile -32 treceri / 48 luni
c) spatii destinate Cantinei M Kogalniceanu si Casa Universitarilor la 30 zile-48 treceri/ 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: 1, 720, 116RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare este de 30, 000.00 leiGarantia de participare se poate constitui, conform art. 86 din HG 925/2006, cu completarile si modificarile ulterioare, in unul din urmatoarele moduri: - Virament bancar, care va fi efectuat pana cel traziu la data depunerii ofertelor, in contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO57 TREZ 7055 005X XX00 0186 deschis la Trezoreriea Sectorului 5.- Depunere la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti- Scrisoare de garantie bancara- Instrument de garantare emis de o societate de asigurare1. In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare. Aceasta se demonstreaza prin completarea pe proprie raspundere a declaratiei conform art. 6 din Ordonanta 27/2006, anexa 1, care modifica Legea 346/2004.2. Valabilitarea garantiei de participare va fi de 90 zile de la data limita de depunere a ofertelor.3. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.4. Avand in vedere valoarea estimata, nu se va retine contestatorului contravaloare din garantia de participare in cazul in care CNSC respinge contestatia, in conditiile art.2781 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Garantia de buna executie va fi de 10% din pretul contractului subsecvent, fara T.V.A./Garantia de buna executie va fi exprimata in lei si se poate constitui conform art. 90 din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, intr-unul din urmatoarele moduri: Instr de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul prevazut anterior/Numerar, depus la casieria Universitatii din Bucuresti, b-dul Mihail Kogalniceanu 36-46, sector 5, Bucuresti;In cazul in care operatorul economic face dovada de IMM, atunci beneficiaza de prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004, privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare;Autoritatea contractanta are obilgatia de a elibera/restitui valoarea garantiei de buna executie in conformitate cu art. 92, alin. (1) din HG 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea Formularului 1 - incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea acordului cadru de achizitie publica
Cerinta nr. 2
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea Formularului 2 - Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta, conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta.
Cerinta nr. 3
Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea Formularului 3 - In situatia in care documentele prezentate confirma ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din O.U.G nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.
Cerinta nr. 4
Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din Ordonanta de Urgenta a Guvernului nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
Conform Deciziei Rectorului Universitatii din Bucuresti, persoanele din cadrul autoritatii contractante responsabile cu organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt urmatoarele:
- prof. dr. Maria Voinea,
- ing.Dragos Florescu,
- ing. Florinel Miulescu,
- ec. Cristi Sandu- ing. Mariana Lazarean- Paraschiva Apostol- Felicia TurcuModalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- Completarea unei declaratii pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - formularul 4 in original- semnat si stampilat;
-completare Formular 4
Cerinta nr. 5
Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiei pentru asigurarile sociale de stat (din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele). Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- prezentarea Certificatului de Atestare Fiscalaeliberat de Ministerul Finantelor Publice, Agentia Nationala de Administrare Fiscala.- prezentarea Certificatului de atestate fiscalaprivind impozitele si taxele locale.
Originale sau in copie legalizata valabil in luna anterioarea deschiderii ofertelor.
Documentele cerute la punctul 1-5 se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul Cerinta nr. 1
Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului. (Persoane juridice romane) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
- prezentarea Certificatului constatator eliberat de Ministerul Justitiei ? Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate
Nota:
-in cazul in care prestrea de servicii solicitate, nu este activitatea principala, operatorul economic are obligatia de a sublinia codul activitatii in baza caruia poate desfasura in mod legal activitatea (prestarea serviciilor solicitate prin prezenta documentatie de atribuire)
- se va prezenta documentul in original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul, in termen de valabilitate la data depunerii ofertelor (emis cu maximum 30 zile inainte de data depunerii ofertelor), cu stampila si semnatura reprezentantului legal al operatorului economic.
Cerinta nr. 2
Informatii privind autorizarileModalitatea de indeplinire
a) se prezinta Autorizatie privind prestarea serviciilor DEZINSECTIE si DERATIZARE peteritoriul municipiului Bucuresti, eliberata de Primaria Municipiului Bucuresti, intermen de valabilitate, la data deschiderii ofertelorDocumentele cerute la punctul 1 si 2 se pot prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Bilantul contabil
ultimul bilant contabil, inregistrat si vizat de catre organele competente.
Cerinta nr. 2
Informatii privind cifra de afaceri pe ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Lista principalelor servicii similare prestate prin prezentare de contracte finalizate / semnate / stampilate / incepute in ultimii 3 ani
b) Prezentareacel putin a unui document / contract/proces-verbal de receptie sau a unui numar maxim de documente /contracte/procese ?verbale de receptie care sa confirme prestarea de serviciicerute
Cerinta nr. 2
Declaratie referitoare la echipamentele tehnice
Cerinta nr. 3
a)Declaratie privind personalul de specialitate de care dispune ofertantulb) Personalulvafipregatit, instruit siabilitatindomeniulDD
Cerinta nr. 4
Prezentarea de mostre pentru produsele biocide (insecticide si raticide) ofertate
a) Ofertantul va prezentacate o mostra din fiecare produs biocid cerutinCaietul de sarcini.
b) Fiecare mostra va reprezenta produsul biocid propus spre utilizare in propunerea tehnica in forma de comercializare.c) Mostrele prezentate vor fi inscriptionate cu destinatie serviciului pentru care sunt prezentate (DEZINSECTIEsau DERATIZARE) si denumirea comerciala.d) Mentionam ca mostrele nu pot fi inlocuite pe perioada desfasurarii contractului acord -cadru.
e) Mostrele prezentate de ofertantul castigator vor fi pastrate de Autoritatea Contractanta pe intreaga perioada de derulare a acordului ?cadru.f) Mostrele prezentate de ofertantii ale caror oferte au fost declarate necastigatoare, se vor restitui dupa semnarea contractului de prestare de serviciidedezinsectie si deratizare
Cerinta nr. 5
a)se va face dovada ca produsele ofertate pentru prestarea serviciilor de dezinsectie si deratizare fac parte dinREGISTRULNATIONALALPRODUSELOR BIOCIDE de pe site-ul Ministerului Sanatatii www.ms.ro, actualizat.
Cerinta nr. 7
a) SR ENISO 9001:2008 -Certificatul sistemului de management al calitatii;b) SR EN 14001:2004-Certificatul sistemului de management de mediu
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Se va organiza o runda de licitatie electronica. Se va avea in vedere completarea precizarilor de la art. 164 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.07.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 25.07.2012 12:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii legali imputerniciti ai operatorilor economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
Daca dupa faza electronica, doua sau mai multe oferte se situeaza pe primul loc, departajarease va face prin solicitarea de catre autoritatea contractanta a reofertarii pretului ofertei intr-un plic inchis in vederea deparatajarii ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta in conditiile prevederilor OUG nr.34/2006, de catre contestar despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.06.2012 09:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer