Licitatie Publica - Acord cadru de servicii de furnizare de software si servicii de intretinere de software
Anunt de participare numarul 134120/24.03.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Spitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru Obregia
Adresa postala: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041902, Romania, Punct(e) de contact: Andreea Petanca, Tel. +40 0213349069, Email: [email protected], Fax: +40 0213349069, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
spital
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii de furnizare de software si servicii de intretinere de software
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: Sos.Berceni nr.10, Str.Argeselu nr. 4, sector 4, Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 48 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 440, 000 si 1, 512, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: in functie de disponibilitatile bugetare existente.Valoarea celui mai mare contract subsecvent 264.000 lei fara TVA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii de furnizare de software si servicii de intretinere de software
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72268000-1 - Servicii de furnizare de software (Rev.2)
72267000-4-Servicii de intretinere si reparatii de software (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
min.1.440.000lei - max 1.1512.000 lei
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 440, 000 si 1, 512, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
30.240lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertei).In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Cu OP in contul RO39TREZ7045006XXX008767deschis la Trezoreria sector 4, Bucuresti, cu confirmarea existentei sumei in contul spitalului la data procedurii, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila, sau Scrisoare de garantie bancara de participare (conf.formularului 4) sau conf art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau a unei sume in numerar.Aceasta trebuie prezentata in original, la registratura institutiei, pana la data si ora deschiderii.Se va retine in conditiile art.2781 din OUG nr.34/2006 suma de 5292 lei. 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent, fara TVAMod de constituire a garantiei de buna executie: Conf.art.86 alin.2-4 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau in functie de suma rezultata, autoritatea contractanta impreuna cu semnatarul contractului subsecvent pot decide constituirea garantiei de buna executie si prin virament in contul RO39TREZ7045006XXX008767 deschis la Trezoreria Sector 4.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Venituri proprii
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A..Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular nr.1.( conform art.180 din OUG 34/2006 )B.1.Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular nr.11
C.1. Completare Formular nr.2 C.2.Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;C.3. Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.D.1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Dr.Monica Boer Dir.Financiar Contabil- Ec.Simona Tavarlau Oficiul juridic- Cons.Jur.Ioana Suran Sef Serv Achizitii Publice- Elena Faur, sef serv Adm Ing.dipl.Andrei Covalschi
? Formularul nr. 4 E.1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular nr.3 Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, formular Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Leg.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice;Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri de cel putin 360.000 lei pe ultimii trei ani, formular 5
Bilant contabil la 30.06.2011, cu dovada depunerii
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani, continand valori, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau persoane private Ofertantul trebuie sa prezinte max.2recomandari din partea beneficiarilor acestuia pentru contractele prezentate in scopul demonstrarii cerintei privind experienta similara, iar recomandarile vor imbraca forma Formular6;
2.Personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului : Se va completa Formularul 12? Lista cu personalul de specialitate, responsabil pentru indeplinirea contractului (echipa de proiect) Pentru expertii nominalizati se vor prezenta urmatoarele :1.Curriculum vitae pentru fiecare expert, ce va contineinformatii referitoare la experienta anterioara, incluzand detalii referitoare la proiectele realizate, pozitiile detinute in cadrul echipei de proiect, numele angajatorului si pe cel al clientuluiOfertantul va aloca un numar suficient de experti
Personalul de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: Ofertantul va aloca un numar suficient de experti in domeniul IT, pentru a putea implementa sistemul informatic ofertat si pentru a oferi serviciile solicitate prin caietul de sarcini.Personalul nominalizat de operatorul economic, trebuie sa aiba experienta profesionala in dezvoltarea de aplicatii software in domeniul medical.
Experienta relevanta in dezvoltarea /implementarea de solutii software in domeniul medical de minim 3 ani.
Experienta practica rezultata din coordonarea ( in calitate de Team Leader / Manager de proiect / Director de proiect) a cel putin 1 proiect privind sistemele de complexitate similara.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 09.05.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
14.05.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 14.05.2012 12:00
Locul: Amfiteatrul din incinta cladirii directiei, sos.Berceni nr.10, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Imputerniciti in acest sens ai ofertantilor prezentand si copie CI
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care se constata ca ofertele clasate pe primul loc au preturi egale, autoritatea contractanta va solicita reofertarea in plic inchis, in vederea departajarii ofertelor
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serv.juridic al Spit Cl de Psih Prof Dr Alex Obregia
Adresa postala: sos Berceni nr.10, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041914, Romania, Tel. +40 213349069, Fax: +40 213349069
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.03.2012 11:56