Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta
Licitatii hot: 56300 | 56309 | 56663 | 56666 | 56670 | 57908 | 57938 | 584a | 5868 | 59143 +

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii de intretinere si reparare a sistemelor electronice militare


Anunt de participare numarul 80310/18.06.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Ministerul Apararii Unitatea Militara 01835
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km10.5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Punct(e) de contact: Cristian Marius Patrascu, Tel.+40-21-3185467, In atentia: Sectiei Achizitii, Email: [email protected], Fax: +40-21-3185452, Adresa internet (URL): www.roaf.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii de intretinere si reparare a sistemelor electronice militare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Unitatile militare din subordinea autoritaii contractante de pe teritoriul Romaniei
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 38 luni
Valoarea estimata fara TVA: 4, 485, 066.04RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Se vor atribui in medie 2 contracte/an. Valoarea maxima pentru un contract subsecvent este de 1129249.94 lei, fara TVA.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul cadru are ca obiect servicii de intretinere si reparare a sistemelor electronice militare - echipamente din compunerea sistemului de radiolocatie STASA (sitem de transmitere automata a situatiei aeriene).
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50660000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a sistemelor electronice militare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Serviciile se vor presta pentru un numar de 36 echipamente din compunerea sistemului STASA, dispuse in locatii diferite, pe teritoriul Romaniei.
Valoarea estimata fara TVA: 4, 485, 066.04RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 19.10.2009 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de buna executie de 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri bugetare, plata connform OMF 1792/2003
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Prestarea serviciilor ce fac obiectul acordului cadru impune obtinerea de catre prestator a certificatului de securitate industriala, nivel "SECRET" de la ORNISS, in conformitate cu prevederile Legii nr. 182/2002 si H.G. nr. 585/2002.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinte obligatoriiPentru ofertantii din tara: 1)Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea.2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181.3)Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor locale si plata impozitelor la bugetul general consolidat.4)Certificat constatator de la registrul comertului, certificat de inregistrare-copie.Pentru ofertantii din alta tara: Formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul este rezident referitoare la art. 181, plata taxe si impozite, documente care dovedesc o forma de inregistrare, atestare ori apartenenta profesionala conform prevederilor legale din tara in care ofertantul este rezident.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Autorizatia de securitate industriala
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.Prezentarea autorizatiei de securitate industriala, eliberata de ORNISS, in conditiile HG nr. 585/2002.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar de agenti economici preconizat: 5
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
LE o runda de 24 ore, incepand cu 05.10.2009.Inv. de part. la LE va fi transmisa pana la data de 30.09.2009 ofertantilor inregistrati in SEAP pana la data de 30.09.2009 ora 09.00.
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.07.2009 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
04.08.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.08.2009 10:00
Locul: Sediul autoritatii contractante din Bucuresti, sector 1, sos. Bucuresti-Ploiesti, Km10.5
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Persoane imputernicite sa reprezinte operatorii economici la deschiderea candidaturilor/ofertelor
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Nu este limitat numarul candidatilor selectati pentru etapa a doua a licitatiei restranse.Candidatii selectati vor fi invitati sa depuna oferta pentru etapa a II-a pana la data de 14.08.2009, iar oferta va fi depusa pana la data de 23.09.2009, ora 09.00. Deschiderea ofertelor va avea loc la sediul autoritatii contractante in data de 23.09.2009, ora 10.00.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.+4-021.310.46.41, Email: [email protected], Fax: +4-021.310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Bucuresti, Sectia a VIII-a Contencios Administrativ si Fiscal
Adresa postala: Splaiul Independentei nr. 5, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 050091, Romania, Tel.+4-021.319 16 74, Email: [email protected], Fax: +4-021.319 16 74, Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Apararii- Unitatea Militara 01835
Adresa postala: Sos. Bucuresti-Ploiesti, km. 10, 5, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013686, Romania, Tel.+4-021.319.40.00 int. 243, 192, Email: [email protected], Fax: +4-021.318.54.52, Adresa internet (URL): www.roaf.ro;www.mapn.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.06.2009 15:47
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer