Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE SERVICII DE PAZA A OBIECTIVULUI MILITAR "CAZARMA 2845", situata in mun. Targoviste, str. N. Balcescu nr. 2-4


Anunt de participare numarul 71344/29.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
UNITATEA MILITARA NR. 01263 TARGOVISTE
Adresa postala: STR. NICOLAE BALCESCU NR. 2-4 JUD. DAMBOVITA, Localitatea: Targoviste, Cod postal: 130167, Romania, Punct(e) de contact: FLORIN TUDORA, Tel.0245/616512, 0245/611865, Email: [email protected], [email protected], Fax: 0245/611865
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE SERVICII DE PAZA A OBIECTIVULUI MILITAR "CAZARMA 2845", situata in mun. Targoviste, str. N. Balcescu nr. 2-4
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
23 - Servicii de investigatie si protectie, cu exceptia serviciilor de transport cu vehicule blindate
Locul principal de prestare: Cazarma 2845, situata in mun. Targoviste, str. N. Balcescu nr. 2-4, jud. Dambovita, cod postal 130167
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 144, 619RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord- cadru de prestari servicii de paza a obiectivului militar , ,cazarma 2845 situat in mun. Targoviste, str. Nicolae Balcescu nr. 2-4, Jud. Dambovita - cod CPV: 79713000-5Contract subsecvent de servicii de paza a obiectivului militar , ,cazarma 2845, situat in mun. Targoviste, str. Nicolae Balcescu nr. 2-4, Jud. Dambovita - cod CPV: 79713000-5
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
79713000-5 - Servicii de paza (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitatea serviciilor ce se vor presta prin prisma acordului cadru: MINIM 26.460 ore paza;MAXIM - 118.368 ore paza
Valoarea estimata fara TVA: 1, 144, 619RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
garantie participare candidatilor selectati sa participe la etapaa de depunere a ofertelor de 15.000 lei garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat, legea 500/2002, Ordinul ministrului apararii nr. M47/2008.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Contract de asociere legalizat.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Contractele subsecvente ce vor fi atribuite sunt clasificate, nivel de clasificare: SECRET DE SERVICIU, ceea ce presupune obtinerea si mentinerea avizului de securitate, eliberat de structurile abilitate ale M.Ap.N.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Certificat de atestare fiscala eliberat de administratia financiara teritoriala;2. Certificat de cazier judiciar al operatorului economic sau declaratie pe propria raspundere;3.Certificat emis de administratia publica locala care sa ateste plata impozitelor si taxelor locale;4. Cazier fiscal eliberat de D.G.F.P. teritoriala;5. Certificat emis cu cel mult 30 de zile inainte de data deschiderii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial;6. Licenta eliberata de I.G.P.R.;7. Licenta eliberata de I.G.C.T.I.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
18.2 Privind situatia economica-financiara: 1. Cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani sa fie cel putin egala cu 1.000.000, 00 LEI, echivalentul sumei de 232.423, 01 EUR (curs eur :4, 3025 lei valabil la data de 20.01.2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
. Copii ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani consecutivi (2006, 2007, 2008), in care sa fie inscris indicatorul economic solicitat , vizate si inregistrate de organele competente; 2. Scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil, prin care ofertantul isi poate dovedi cifra de afaceri medie pe ultimii 3 ani (2006, 2007, 2008);
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
18.3 Privind capacitatea tehnica si profesionala: 1. Indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani - a cel putin unui contract de prestari de servicii similar, a carui valoare sa fie egala sau mai mare decat suma de 180.000, 00 LEI, echivalentul sumei de 41.836, 14 EUR (curs eur :4, 3025 lei valabil la data de 20.01.2009).
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
2. Sa faca dovada ca la data depunerii ofertelor detine resursele tehnice, considerate strict necesare pentru indeplinirea acordului-cadru de prestari de servicii, prevazute in Formularul nr. 12 din sectiunea II a Documentatiei de atribuire etapa I.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie restransa
IV.1.2) Limitarea numarului de operatori economici invitati sa prezinte oferte sau sa participe
Numar minim preconizat: 1 ; numar maxim: 10
a)Capacitatea tehnica: 70% b)Capacitatea economico-financiara 30%
IV.1.3) Reducerea numarului de operatori economici in timpul negocierii sau al dialogului
Aplicarea unei licitatii care sa se deruleze in etape succesive pentru a reduce progresiv numarul solutiilor care trebuie discutate sau al ofertelor care trebuie negociate
Nu
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
3/2009
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 12.02.2009 15:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
13.02.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 13.02.2009 09:30
Locul: SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, reprezentantii candidatilor, observatorii desemnati de UCVAP
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Serviciul este prevazut in anexa 2B la OUG 34/2006. Se aplica norma proprie M.Ap.N., aprobata orin Ordinul ministrului apararii nationale nr. M.47/2008.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos , nr. 6, sector 3., Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 300300, Romania, Tel.021/310.46.41, Fax: 021/310.46.42, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre contestator despre un act al autoritatii contractante pe care acesta il considera nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Consilier juridic al U.M. 01263 Targoviste
Adresa postala: STR. NICOLAE BALCESCU NR. 2-4, COD POSTAL: , Localitatea: TARGOVISTE, Cod postal: 130167, Romania, Tel.0245/616512, Email: [email protected], Fax: 0245/611865
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.01.2009 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer