Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de servicii de proiectare, servicii conexe si servicii de asistenta tehnica pe durata executiei si pana la receptia finala a lucrarilor, necesare in vederea promovarii, autorizarii si executiei obiectivelor de investitii privind reabilitarea


Anunt de participare numarul 132349/24.12.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Sector 1 (Sectorul 1 al municipiului Bucuresti)
Adresa postala: sos.Bucuresti - Ploiesti nr.9-13 sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Punct(e) de contact: Bogdan Marcel, Tel. +40 0213191013, Email: [email protected], Fax: +40 0213191027, Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Autoritate regionala sau locala
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de servicii de proiectare, servicii conexesi servicii de asistenta tehnica pe durata executiei si pana la receptia finala a lucrarilor, necesare in vederea promovarii, autorizarii si executiei obiectivelor de investitii privind reabilitarea termica a blocurilor de locuinte.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
12 - Servicii de arhitectura; servicii de inginerie si servicii integrate de inginerie; servicii de amenajare urbana si servicii de arhitectura peisagistica; servicii conexe de consultanta stiintifica si tehnica; servicii de testare si analiza tehnica
Locul principal de prestare: Bucuresti, sectorul 1.
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 30 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 671, 915 si 22, 388, 600RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: anul 2012-intre 5 si 30 contracte subsecvente, cu valori intre 11.908.511 si 14.290.213; anul 2013-intre 2 si 12 contracte subsecvente, cu valori intre 3.810.723 si 5.716.085; anul 2014-intre 1 si 5 contracte subsecvente, cu valori intre 952.681 si 2.381.702
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acordul-cadru va asigura elaborarea tuturor documentatiilor tehnice si economice prevazute in Normele metodologice de aplicare a Ordonantei de urgenta nr. 18/2009 privind cresterea performantei energetice a blocurilor de locuinte, in vederea promovarii investitiilor, a proiectarii si autorizarii executiei lucrarilor de reabilitare termica pentru un numar maxim estimat de 470 de imobile.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
71241000-9 - Studii de fezabilitate, servicii de consultanta, analize (Rev.2)
71221000-3-Servicii de arhitectura pentru constructii (Rev.2)
71246000-4-Stabilire si enumerare a cantitatilor necesare in constructii (Rev.2)
71251000-2-Servicii de arhitectura si de masurare (Rev.2)
71314300-5-Servicii de consultanta in eficienta energetica (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Contractul va asigura prestarea urmatoarelor servicii principale:
1. efectuarea expertizei tehnice in conformitate cu Reglementarea tehnica ?Cod de proiectare seismica?, Partea a III-a ? Prevederi pentru evaluarea seismica a cladirilor existente, indicativ P100-3/2008, publicata in Monitorul Oficial, partea I, nr.647bis din 01.10.2009, inclusiv a releveului imobilului
2. efectuarea auditului energetic, cu emiterea certificatului de performanta energetica a blocului de locuinte, corespunzator starii tehnice initiale, precum si dupa realizarea lucrarilor de interventie
3. elaborarea documentatiei de avizare pentru lucrarile de interventie
4. intocmirea proiectului tehnic si a detaliilor de executie
5. elaborarea documentatiei tehnice pentru autorizarea executarii lucrarilor de interventie
6. elaborarea documentatiei tehnice pentru organizarea executiei
7. intocmirea documentatiilor pentru obtinerea avizelor/ acordurilor necesare emiterii autorizatiei de construire si obtinerea acestora
8. verificarea tehnica a documentatiilor tehnice
9. asigurarea asistentei tehnice pe perioada executarii lucrarilor de interventie, inclusiv participarea la inspectie in fazele determinante si elaborarea raportului privind terminarea lucrarilor, cu ocazia receptiei la terminarea lucrarilor, precum si punerea la dispozitia coordonatorului local a certificatului de performanta energetica corespunzator blocului de locuinte izolat termic.
10. emiterea certificatului energetic dupa realizarea lucrarilor de interventie
Valoarea estimata fara TVA: intre 16, 671, 915 si 22, 388, 600RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
30 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garant. de particip.-400 000 lei. Per. de valab. a garant. de participare- cel putin 120 de zile, de la data dep. ofertelor;Garant.de buna exec.- 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul consolidat al autoritatii contractante
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Se solicita: Decl. priv. calit. in cadrul proced. a op. ec., Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din OUG 34/2006, Decl. de neincadrare in situatiile prev la art.180 din OUG 34/2006, Declaratie privind neincadrarea in prevederi ale art. 181, lit. a, c, c ind.1, d din OUG nr. 34/ 2006, Certificate de atestare fiscala in conditiile art. 112 si art. 113, (in cazul ofertantilor straini Dec. pe propria rasp. pt indep. cerintei sau cazier fiscal al ofert. sau decl. notariale daca nu exista prevederi legale in tara de orig. a ofert.), Certificat de participare cu oferta independenta, certifiat costatator,
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Bilantul contabil la 2010
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.va fi prezentat in copie conf. cu orig. cu dovada depunerii si inreg. la autorit.competenta.Cifra de afaceri pe 2010 sa fie de cel putin4.000.000 lei echiv a 921.723 euro (1 euro=4.2099 lei, curs mediu pe 2010 al BNR)In cazul ofert. straini daca evidenta contabila se tine in alta moneda decat euro conversia se va realiza utilizandu-se cursul publicat la adresahttp: //ec.europa.eu/budget/inforeuroNota: Indeplinirea cerintei privind capacitate econ. si financiara se poate demonstra si prin sustinerea acordata de o alta persoana(inclusiv de un eventual subcontractant-caz in care acesta va avea si calitatea de tert sustinator in cond. art 186 din OUG 34/2006 si de art 11 ind. 1, alin2, 4, 5 din HGR 925/2006)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Lista principalelor contracte similare in ultimii trei ani.
2.Ofertantul trebuie sa demonstreze experienta de a derula contracte de valoare similara valorii estimate pentru cel mai mare contract subsecvent.
3.Standarde de asigurare a calitatii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
1.contractul sau contractele prezentate trebuie sa fi avut ca obiect elaborarea de documentatii tehnice si economice pentru lucrari de interventie vizand aceeasi cladire, astfel incat, din toate contractele prezentate sa rezulte ca in baza acestora s-au elaborat toate documentatiile tehnice si economice solicitate (expertiza tehnica, audit energetic, documentatie de avizare a lucrarilor de interventie, proiect tehnic si detalii de executie) pentru acea cladire.2.Ofertantul va prezenta un numar de maximum doua contracte (copii ale partilor relevante de pe contractele respective), in valoare cumulata de cel putin 2 000 000, 00 lei, derulate in ultimii trei ani (calculati pana in ziua depunerii ofertei) care sa confirme elaborarea uneia sau mai multor documentatii tehnice si economice de tipul celor care vor face obiectul unui contract subsecvent (expertiza tehnica si/sau audit energetic si/sau documentatie de avizare a lucrarilor de interventie si/sau proiect tehnic si/sau detalii de executie - pentru lucrari de interventie).Contractele respective vor fi insotite de cate un document emis sau contrasemnat de beneficiar din care sa rezulte valoarea contractelor, tipul documentatiilor elaborate in baza contractelor respective si calitatea serviciilor prestate.Documentele solicitate vor fi depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.3. ISO 9001 sau similarNota: Indeplinirea cerintei privind capacitatea tehnica se poate demonstra si prin sustinerea acordata de o alta persoana(inclusiv de un eventual subcontractant-caz in care acesta va avea si calitatea de tert sustinator in cond. art 186 din OUG 34/2006 si de art 11 ind. 1, alin2, 4, 5 din HGR 925/2006)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 03.02.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
10.02.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 10.02.2012 11:00
Locul: Sectorul 1 al Municipiului Bucuresti, etaj 3, Directia Investitii
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, delegati UCVAP, numai reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici care au depus oferte
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stravropoleos, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 0213104641, Email: [email protected], Fax: +40 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Serviciul Legislatie si spatii cu alta destinatie decat cea de locuinta
Adresa postala: Sos. Bucuresti Ploiesti nr. 9-13, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 013682, Romania, Tel. +40 0213191013/114, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.primariasector1.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
22.12.2011 13:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer