Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe


Anunt de participare numarul 126786/26.07.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Serviciul de Ambulanta Judetean Arad
Adresa postala:  Arad, str.Oituz, nr.1-5, Localitatea:  Arad, Cod postal:  310038, Romania, Punct(e) de contact:  Roberto Schill, Tel. 0257/233144, Email:  [email protected], Fax:  0257/233144, Adresa internet (URL):  www.ambulantaarad.ro, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
unitate sanitara de importanta strategica
Activitate (activitati)
- Sanatate
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: LA SEDIUL PRESTATORULUI
Codul NUTS: RO421 - Arad
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 431, 421 si 5, 299, 592RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50110000-9 - Servicii de reparare si de intretinere a autovehiculelor si a echipamentelor conexe (Rev.2)
34300000-0-Piese si accesorii pentru vehicule si pentru motoare de vehicule (Rev.2)
71631200-2-Servicii de inspectie tehnica a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
MINIM 1431421 LEI SI MAXIM 5299592 LEI
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 431, 421 si 5, 299, 592RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 28.09.2011 pana la 28.09.2015
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE IN SUMA DE 52996 LEI, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5 % DIN VALOAREA CONTRACTELOR SUBSECVENTE
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
VENITURI PROPRII
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Declaratii privind eligibilitatea, Declaratie privind situatia personala a ofertantului, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului nr.314/2010, Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe localeal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, in original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul, valabil la datadeschiderii ofertelor, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscalaal unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat al statului in original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul, valabil la data deschiderii ofertelor., Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul, valabil la datadeschiderii ofertelor, Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului in original sau copie semnata si stampilata conform cu originalul, valabil la datadeschiderii ofertelor, Persoanele fizice/juridice straine vor depune documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in traducere autorizata
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
declararea cifrei de afaceri pe anul 2010 ?formular 4 din sectiunea IV( valoarea cifrei de afaceri pe ultimul an ? 2010).
-Bilantul contabil la data de 31.12.2010 vizat si inregistrat de organele competente
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
experienta similara ? formular 5 din sectiunea IV (cel putin un contract)
-Lista cu numarul si tipul utilajelor, instalatiilor si echipamentelor tehnice de care dispune ofertantul ( formular nr. 6 din sectiunea nr. IV )
- Prestatorul trebuie sa detina o autorizatie tehnica pentru efectuarea reparatiilor pentru autospecialele care fac obiectul contractului (trebuie sa prezinte o copie dupa documentul emis de RAR), notificand achizitorului in termen de 48 de ore daca autorizatia expira sau este retrasa.
- Prestatorul trebuie sa fie autorizat RAR in vederea efectuarii inspectiilor tehnice periodice (stand ITP pentru autoutilitare/autosanitare).
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
80%
Descriere: Componenta financiara
2.
COMPONENTA TEHNICA
20%
Descriere: TIMP APROVIZIONARE PIESE
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
PRETUL OFERTEI ESTE ELEMENT REPETITIV. INFORMATII RELEVANTE PRIVIND PROCESUL LICITATIEI ELECTRONICE SE GASESC IN DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE LA PCT. IV. 2
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 29.08.2011 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
08.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 08.09.2011 10:00
Locul: SEDIUL SAJ ARAD, STR OITUZ, NR 1-5, ARAD
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
SE SOLICITA PREZENTAREA IMPUTERNICIRILOR PT REPREZENTANTII OFERTANTILOR PARTICIPANTI LA SEDINTA DE DECSHIDERE A OFERTELOR
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala:  STR.STAVROPOLEOS NR.6 SECTOR 3, Localitatea:  BUCURESTI, Cod postal:  30084, Romania, Tel. 021 310.46.41
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
serviciul de ambulanta judetean arad
Adresa postala:  ARAD, STR OITUZ, NR 1-5, Localitatea:  ARAD, Cod postal:  310038, Romania, Tel. 02057/233144, Email:  [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
20.07.2011 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer