Licitatie Publica - Acord cadru de servicii de reparare si intretinere a autovehiculelor
Anunt de participare numarul 135737/22.05.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SOCIETATEA NATIONALA RADIOCOMUNICATII
Adresa postala: Sos.Oltenitei nr.103, Sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Punct(e) de contact: Departamentul Achizitii, Tel. +40 315003044/+40 315003601, In atentia: Violeta Ivanciovici, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 315003066, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Agent economic
Activitate (activitati)
Altele: Telecomunicatii
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii de reparare si intretinere aautovehiculelor
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
1 - Servicii de intretinere si reparare
Locul principal de prestare: Conform caiet de sarcini.
Bucuresti
Codul NUTS: RO32 - Bucuresti - Ilfov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 600, 000 si 2, 000, 000RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Servicii de intretinere si reparare a autovehiculelor care fac parte din parcul auto al S.N. Radiocomunicatii S.A.: Sediul central si Directiile Operationale de Radiocomunicatii Bucuresti, Brasov, Iasi, Cluj, Craiova, Timisoara si Constanta
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Servicii de reparare si intretinere care ar putea fi solicitate pe perioada acordului - cadru: - minim pentru un numar de 212 autovehicule si maxim pentru un numar de 265 autovehicule.
Valoarea estimata fara TVA: intre 1, 600, 000 si 2, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
24 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantia de participare se constituie pentru fiecare lot si este specificata in anexa B.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire a garantiei de participare, in conformitate cu prevederile art.86 din HG nr.925/2006: prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, cu respectarea urmatoarelor cerinte: - sa contina in clar denumirea autoritatii contractante in favoarea careia s-a constituit;
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Surse proprii.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentarea certificatelor de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general si datorii la bugetelelocale) din care sa reiasa situatia obligatiilor exigibile in luna anterioara depunerii ofertelor .
Certificatele fiscale pot fi prezentate in una din urmatoarele forme:
original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?.
In cazul in care grupul de operatori beneficiaza de sustinerea unei/unor terte persoane, atunciacesta/acestia din urma vor prezenta declaratii pe propria raspundere, privind neincadrarea in dispozitiile art.180 si 181 din OUG nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Cerinta nr. 1 Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic - Prezentarea acestui document in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2 Autorizatie tehnica de reparatii auto emisa de R.A.R. pentru revizia si reparatia autovehiculelor corespunzatoare marcilor din lotul/loturile pentru care se depune oferta - Prezentarea acestui document in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 3 Autorizatie ITP - Prezentarea acestui document in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Cerinta nr. 4Contract partener service autorizat de producatorul de autovehicule pentru minim 3 marci din lotul/loturile pentru care depune oferta - Prezentarea acestui document in original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Cerinta nr. 5Informatii privind dreptul de a presta servicii de intretinere si reparatii pentru autovehicule - Prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere, in original, din care sa rezulte ca operatorul economic este abilitat de catre producator sa presteze servicii de intretinere si reparatii pentru minim 3 marci din tipurile de autovehicule continute in lotul/loturile pentru care depune oferta.In situatia participarii la procedura a unui grup de operatori cu oferta comuna, documentelereferitoare la ?Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale? vor fi prezentate de fiecare membru al grupului pentru partea din contract pe care o realizeaza.
In etapa de evaluare a ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele in original sau copie legalizata.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Ultimul bilant contabil sau extrase de bilant.
Cerinta nr. 2
Media cifrei de afaceri globale din ultimii 3 ani
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani.
Cerinta nr. 2
Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca detine cel putin un service auto situat la maximum 20 km de punctele de lucru ale autoritatii contractante si are in dotarea sa cel putin urmatoarele tipuri de echipamente tehnice: elevator, stand de franare, utilaje pentru diagnoza si testare, utilaj pentru verificarea si reglarea computerizata a geometriei directiei.
Cerinta nr. 1
Certificarea sistemului calitatii conform standarduluiISO 9001sau echivalent.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
50%
Descriere: Componenta financiara
2.
Termen de executie de la data intrarii auto in reparatie (se va considera ca exemplu reparatie: inlocuire kit ambalaj)
20%
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Pn = (termen minim/termenn) x punctaj maxim alocat
3.
Tarif pentru tractarea masinii (lei/km )
10%
Descriere: Punctajul se acorda astfel: Pn = (tarif minim/tarifn) x punctaj maxim alocat
4.
Termen de garantie pentru serviciile prestate (se va considera ca exemplu reparatie: inlocuire kit ambalaj)
15%
Descriere: Se va folosi formula: Pn = (termenn/termen maxim) x punctaj maxim alocat
5.
Timpul trecut de la notificarea defectiunii si pana la intrarea auto in reparatie
5%
Descriere: Se va folosi formula: Pn = (timpul minim/timpuln) x punctaj maxim alocat
Punctaj maxim componenta tehnica: 50
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.06.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.07.2012 11:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 05.07.2012 13:00
Locul: Sediul S.N. Radiocomunicatii S.A., Bucuresti, Sos.Oltenitei, nr.103, sector 4
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentanti imputerniciti ai ofertantilor
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Alte fonduri
VI.3) Alte informatii
1. Pretul ofertei, respectiv "Tarif Manopera", exprimat in lei/ora, caruia i-a fost alocata o pondere de 50%, va fi detaliat si prezentat astfel: - tarif manopera mecanica10%- tarif manopera electrica10%- tarif manopera tinichigerie8%- tarif manopera vopsitorie8%- tarif ITP6%- tarif revizie8%, Punctajul pentru factorul de evaluare Tarif Manopera se acorda astfel: a)pentru cel mai scazut dintre tarifele ofertate, se acorda punctajul maxim alocat acestui factor de evaluare;b)pentru alt tarif decat cel prevazut la lit.a), se acorda punctaj astfel: Pn = (pret minim/pretn) x punctaj maxim alocatTarifele care se compara sunt cele ofertate pentru fiecare lot pentru prestarea serviciului, fara TVA.In cazul ofertelor clasate pe primul loc cu punctaje egale, modalitatea de departajare va fi pretul. In situatia in care preturile vor fi egale, atunci se va solicita reofertarea pretului in plic inchis pentru departajarea ofertelor.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Persoana vatamata poate sesiza CNSC in termen de ?10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta, in conditiile OUG 34/2006, despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal?
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Departament Juridic al S.N. Radiocomunicatii S.A.
Adresa postala: Sos Oltenitein nr.103, sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel. +40 315003063, Email: [email protected], Fax: +40 315003072, Adresa internet (URL): www.radiocom.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.05.2012 10:15