Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia anim. si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor


Anunt de participare numarul 129409/31.08.2011
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Prahova
Adresa postala:  Corlatesti, Nr.11, Ploiesti, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100532, Romania, Punct(e) de contact:  Elisa Dascalu, Tel. 0244571751, Email:  [email protected], Fax:  0244575351, Adresa profilului cumparatorului:  www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Sanitar veterinar
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia anim. si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: In urmatoarele CSVSA de pe raza judetului Prahova: Baltesti, Blejoi, Sinaia, Tinosu, Posesti si Slanic
Codul NUTS: RO316 - Prahova
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 3 ani
Valoarea estimata fara TVA: 496, 540.8RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Frecventa de incheiere a contractelor subsecvente: anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicare a bolilor la animale, a celor transmisibile de la animale la om, protectia anim. si protectia mediului, de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor, ovinelor si caprinelor si a miscarii acestora, precum si de corectare a eventualelor erori sau neconformitati generate de nerespectarea termenelor de inregistrare sau de greseli de inregistrare pentru CSVSA de pe raza judetului Prahova: Baltesti, Blejoi, Sinaia, Tinosu, Posesti si Slanic.
Pentru fiecare lot in parte va fi incheiat acord cadru cu ofertantul declarat castigator. Nu poate fi declarat castigator nici o oferta care nu indeplineste minim 50%din ponderea factorilor de evaluare.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Activitati sanitar veterinare(prestari servicii) pe raza teritoriala a judetului Prahova, pentru urmatoarele CVSSA, impartite pe loturi dupa cum urmeaza:
Lot nr. 1 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Baltesti;
Lot nr. 2 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Blejoi;
Lot nr. 3 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Sinaia;
Lot nr. 4 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Tinosu;
Lot nr. 5 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Posesti;
Lot nr. 6 ? Circumscriptia Sanitar-Veterinara de Asistenta Slanic.
Valoarea estimata fara TVA: 496, 540.8RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
36 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
garantie part.: 350 lei/Lot nr. 1, 150 lei/Lot nr. 2, 120 lei/ Lot nr. 3, 100 lei/Lot nr. 4, 270 lei/Lot nr. 5, 700 lei/ Lot nr. 6, garantie de buna executie: 10% din valoarea estimata a fiecarui lot
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Fonduri din bugetul alocat DSVSA Prahova, conform prevederilor O.G. 42/2004, H.G. 114/2011
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
Cf. Fisei de date a achizitiei din documentatia de atribuire, atasata prezentului anunt, pct. 2.2-Conditii specifice contractului
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Decl. privind eligibilitatea, Decl. privind neincadrarea in prev. art 181/OUG34/2006, Certificat de atestare fiscala, Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata, a impozitelor si taxelor locale si de la bugetul de stat, decl. priv. calitatea de part. la proc., cazier fiscal, cazier judiciar, certificat de part. la licitatie cu oferta independ., certificat de la ORC pentru SC, certificat de inreg in registrul unic al CMV pentru PF/PJ
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, fisa de identificare financiara
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
atestat de libera practica, diploma/adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate, Decl. prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii, Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe, Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului, Dovada implementarii sistem de management al calitatii pentru securitatea si sanatatea muncii si protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
Legea nr. 160/1998 pentru organizarea si exercitatrea profesiunii de medic veterinar, republicata, Hotararea nr. 3 din 31.01.2009 a Colegiul Medicilor Veterinari
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
11821/23.08.2011
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2011 16:30
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.09.2011 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.09.2011 10:00
Locul: Str. Corlatesti, nr. 11, Municipiul Ploiesti, judetul Prahova
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Pot participa la sedinta de deschidere a ofertelor pers. imputernicite de CMV sau SC ofertante, care vor prezenta formularul de imputernicire si actul de identitate.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala:  str. Stavropoleos nr. 6, Localitatea:  Bucuresti, Cod postal:  030084, Romania, Tel. 021- 407.24.49/129, Fax:  0214072449
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti
Adresa postala:  str. Emile Zolla, nr. 4, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  2000, Romania, Tel. 0244522445, Fax:  0244522446
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Conf. art. 205 din OUG 24/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Juridic, Resurse Umane din cadrul DSVSA Prahova
Adresa postala:  str. Corlatesti nr. 11, Localitatea:  Ploiesti, Cod postal:  100532, Romania, Tel. 0244571751, Email:  [email protected], Fax:  0244571751
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
26.08.2011 15:28
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer