Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD CADRU DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE, PREVENIRE, CONTROL SI ERADICARE A BOLILOR LA ANIMALE, A CELOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, PROTECTIA ANIMALELOR SI PROTECTIA MEDIULUI, DE IDENTIFICARE SI INREGISTRAREA BOVINELOR, SUINELOR, OVINELOR SI CAPRINE


Anunt de participare numarul 135997/28.05.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Adresa postala: P-ta Marasti, nr.1, Localitatea: Cluj-Napoca, Cod postal: 400906, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Marcela Moldovanu, Tel. +40 264445729, Email: [email protected], Fax: +40 264447997, Adresa internet (URL): www.dsv-cluj.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: activitati sanitare veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE, PREVENIRE, CONTROL SI ERADICARE A BOLILOR LA ANIMALE, A CELOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, PROTECTIA ANIMALELOR SI PROTECTIA MEDIULUI, DE IDENTIFICARE SI INREGISTRAREA BOVINELOR, SUINELOR, OVINELOR SI CAPRINELOR SI A MISCARII ACESTORA, PRECUM SI DE CORECTARE A EVENTUALELOR ERORI SAU NECONFORMITATI GENERATE DE NERESPECTAREA TERMENELOR DE INREGISTRARE SAU DE GRESELI DE INREGISTRATRE.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: CSVA CAMPIA TURZII SI CSVA MANASTIRENI
Codul NUTS: RO113 - Cluj
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 27 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 329, 003.9 si 444, 114.1RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
SERVICII DE SUPRAVEGHERE, PREVENIRE , CONTROL SI ERADICARE A BOLILOR LA ANIMALE, A CELOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, PROTECTIA ANIMALELOR SI PROTECTIA MEDIULUI, DE IDENTIFICARE SI INREGISTRAREA BOVINELOR, SUINELOR, OVINELOR SI CAPRINELOR SI A MISCARII ACESTORA, PRECUM SI DE CORECTARE A EVENTUALELOR ERORI SAU NECONFORMITATI GENERATE DE NERESPECTAREA TERMENELOR DE INREGISTRARE SAU DE GRESELI DE INREGISTRARE.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
IN CONFORMITATE CU DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE ATASATA
Valoarea estimata fara TVA: intre 329, 003.9 si 444, 114.1RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
27 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE EXPRIMAT IN LEIESTE: LOTUL 1 - 2333.34 LEI; LOTUL 2-2996.02 LEI;GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE CONFORM ART.86 DIN HG 925/2006.VALABILITATEA GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE MIN 90 DE ZILE DE LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.GARANTIA DE PARTICIPARE SE POATE CONSTITUI ATAT PRIN VIRAMENT BANCAR IN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE, COD FISCAL 4288390, CONT : RO 29TREZ2165005XXX006892, DESCHIS LA TREZORERIA CLUJ, CAT SI PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CONF HG 925/2006, ART 86, VALABIL PE TOATA DURATA DE VALABILITATE A OFERTEI (90 DE ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR).GARANTIA DE PARTICIPARE, ATUNCI CAND SE CONSTITUIE PRIN OP, SE DEPUNE ASTFEL INCAT SA SE REGASEASCA IN CONTUL DSVSA CLUJ LA DATA SI ORA LIMITA STABILITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR.NEPREZENTAREA LA DATA STABILITA A GARANTIEI DE PARTICIPARE ATRAGE DUPA SINE RESPINGEREA OFERTEI. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE A CONTRACTULUI - 5% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI SUBSECVENT; MODUL DE CONSTITUIRE: A)SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA; B)ORDIN DE PLATA CU VIZA DE CONFIRMARE A BANCII EMITENTE IN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE, COD FISCAL 4288390, CONT RO97TREZ2165005XXX006892, DESCHIS LA TREZ.CLUJ;C)ORICE INSTRUMENT DE GARANTIE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI;D) RETINERI SUCCESIVE DIN FACTURILE INTRODUSE LA PLATA;RESTITUIREA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE SE FACE IN CEL MULT 14 ZILE DE LA DATA FINALIZARII CONTRACTULUI SI/SAU DE LA PLATA FACTURII FINALE.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
BUGETUL DE STATV SI VENITURI PROPRII.
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1.Declaratie privind eligibilitatea (atat ca si cabinet medical veterinar cat si ca SC) - Formularul 5; document semnat, stampilat si inregistrat.
2.Declaratia privind neincadrarea in prevedeile art 181 din OUG 34/2006 (atat ca si cabinet medical veterinar cat si ca SC) - Formularul 6; document semnat, stampilat si inregistrat.
3.Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat(atat ca si cabinet medical veterinar cat si ca SC)- document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertei(original sau copie legalizata)
4.Cazier fiscal (atat ca si cabinet medical veterinar cat si ca SC)- document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor(original sau copie legalizata)
5.Cazier judiciar (atat ca si cabinet medical veterinar cat si ca SC) - pentru reprezentantii legali ai operatorului economic si\sau orice alte acte doveditoare (certificate)echivalente in conditiile art 182 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
6.Certificat contatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale(atat ca si cabinet medical veterinar cat si ca SC);
7)Declaratia privind calitatea de participant la procedura - formularul 7 document semnat, stampilat si inregistrat (inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
8)Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 - formularul 23.Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director executiv - dr.Duma I Alexandru; director executiv adjunct- dr.Nagy Emeric; sef serviciu ec si admin.-ec.Florian Adriana; document semnat, stampilat si inregistrat.
9)Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta- formularul 8 - document semnat, stampilat si inregistrat.
Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Atentie nu se folosesc prescurtari.Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor. Pt.persoane juridice/fizice romane
1)Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator ( pentru SC) - document original sau copie legalizata, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.(Activitatea principala sa cuprinda CAEN ce corespunde activitatilor veterinare);
2)Certificat de inregistrare in registrul unical cabinetelor medical-veterinare(pentru CMV/SC)- document in copie semnat "conform cu originalul" si stampilat.
Pt.persoane juridice/fizice straine:
1.Documente edificatoare(traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
2.Acte (original si copie ) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Sustinerea capacitatii economice si financiare de catre terti.- daca este cazul.
Privind sustinerea capacitatii ec si financiara de catre o terta persoana.
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.
Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat.
Fisa de identificare financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Atestatul de libera practica.
Diploma/adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;
Declaratie prin care ofertantul ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, precum si ca la va respecta pe parcursul indeoplinirii contrctului de servicii.
Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca, cat si normele P.S.I.
Declaratie pe propria rasundere conform careia ofertantul cunoaste modul de operare a computerului.
Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunivare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului;
Informatii privind subcontractantii/asociatii (Informatii privind partea din caontract pe care oparatorul economic are eventual intentia sa o subcontracteze)
Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii, precum securitatea si sanatatea muncii si protectia mediului/Declaratie pe propria raspundere ca se angajeaza in cazul in care este declarat castigator se implementeaza un astfel de sistem.
Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei si pe perioada derularii contractului va asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Punctajul maxim se va obtine pt pretul cel mai mic (pretul minim). Formula de calcul pt punctajul obtinut de celelalte preturi: Punctaj (pret ofertat)=(pret minim/pret ofertat) x punctaj maxim alocat
2.
Dovada detinerii spatiului
15%
Descriere: Dovada detinerii spatiului necesar pt prestarea serviciilor sanitar veterinare din care sa reiasa ca se afla pe raza teritoriala a CSVA in care urmeaza sa se presteze serviciile sanitare veterinare sau declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca in termen de max 45 zile de la semnarea contractului de prestari servicii va face dovada detinerii spatiului necesar pentru prestarea serviciilor si care se afla in raza teritoriala a CSVA
3.
Domiciliul in raza teritoriala a CSVA
25%
Descriere: Domiciliul in raza teritoriala a CSVA unde urmeaza sa se presteze serviciile sanitar veterinare, care se puncteaza astfel: Medic veterinar titular cu domiciliul pe raza teritoriala a CSVA - 20%; Medic veterinar titular fara domiciliul pe raza teritoriala a CSVA - 10 %; personal auxiliar de specialitate angajat - 5%;
4.
Dotare minima obligatorie
5%
Descriere: Geanta izoterma pt transport probe biologice si vaccinuri; Trusa TBC completa (cutimetru, 2 buc seringi pt efectuarea testului alergic); Cititor (dispozitiv de citire) conf standardului ISO 11785 si capabil sa citeasca transponderii HDX si FDX-B, potrivit Regulamentului (CE) 504/2008 al Comisiei din 6 iunie 2008 privind punerea in aplicare a Directivelor 90/426/CEE si 90/427/CEE ale Consiliului privind metodele de identificare ale ecvideelor; Frigider; Clesti aplicat crotalii; Dovada detinerii dotarilor minime obligatorii se va face cu documente justificative - facturi, contract de vanzare cumparare, contract de inchiriere, contract de comodat, act de donatie si alte asemenea;
5.
Experienta profesionala in domeniu a CMV/SC
10%
Descriere: Punctajul maxim se obtine pt minim 24 de luni; Pentru experienta mai mica de 24 lubni se aplica formula in mod corespunzator;
6.
Detinerea de mijloace de transport
5%
Descriere: Autoturism sau autoutilitara pt prestarea serviciilor sanitar veterinare sau declaratie pe propria raspundere din care sa reiasa ca in max 60 zile se va face dovada detinerii cu orice titlu a unui mijloc de transport pt prestarea serviciilor sanitar veterinare;
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 19.06.2012 15:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
20.06.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 20.06.2012 11:00
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Membrii comisiei de evaluare si reprezentantii imputerniciti ai operatorilor economici participanti.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
Atribuirea acordului cadru/ contract subsecvent se va face conform Notei atasate la Documentatia de atribuire.Model solicitare clarificari Formular 4 din Sectiunea Formulare.Durata contractelor subsecvente: de la data incheierii contractului pana la data de 31.12 a fiecarui an, cu exceptia contractului din anul 2014 care se va finaliza pana la data de 01.09.2014. Durata contractelor incheiate in anii 2012-2014 va putea fi prelungita, prin act aditional, in anul urmator pana la cel mult data publicarii HG anuale pt aprobarea actiunilor sanitar veterinare, pt achizitionarea unei cantitati suplimentare de servicii pana la cantitatea maxima din caietul de sarcini cu conditia existentei fondurilor cu aceasta destinatie.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartiment juridic si resurse umane
Adresa postala: Pta Marasti, nr. 1, Cluj, Localitatea: Cluj Napoca, Cod postal: 400906, Romania, Tel. +40 264447997, Fax: +40 264447997
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
25.05.2012 11:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer