Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicarea bolilor la animale


Anunt de participare numarul 138465/29.08.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Buzau
Adresa postala: minicipiul Buzau, strada Horticolei nr. 58 bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120081, Romania, Punct(e) de contact: Dascalu Andreea, Tel. +40 238725001, In atentia: Dascalu Andreea, Email: [email protected], Fax: +40 238725003, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: servicii veterinare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicarea bolilor la animale
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: teritoriul circumscriptiei sanitar veterinare CILIBIA
Codul NUTS: RO222 - Buzau
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 74, 155RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii de supraveghere, prevenire, control si eradicarea bolilor la animale a celor transmisibile de la animale la om, protectia animalelor si protectia mediului de identificare si inregistrare a bovinelor, suinelor si a caprinelor
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru un singur lot
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
In conformitate cufisa de date si caietul de sarcini atasat.
Valoarea estimata fara TVA: 74, 155RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
28 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
LOTUL 1 = 741, 55 lei
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI BUGETARE
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Declaratie privind eligibilitatea-(Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.).Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
.prezentare formular 5 , document semnat, stampilat si inregistrat-Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Cerinta nr. 2-Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181
(Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.)Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Prezentare formular 6 document semnat, stampilat si inregistrat
Incadrarea in situatia prevazuta la art.181din O.U.G. nr 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica
Cerinta nr 3Certificat de atestare fiscala (Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.)Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor( original sau copie semnata ? conform cu originalul)
Cerinta nr 4
Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.(Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.)Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor( original sau copie semnata ? conform cu originalul)
Cerinta nr 5
Declaratii caliatatea de participant la proceduraPrezentare formular 7document semnat, stampilat si inregistrat-IN ORIGINAL
Cerinta nr6
Cazier fiscal-Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.)-Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor original sau copie legalizata.
Cerinta nr7
Cazier judiciar (Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.) Cazier judicira pentru reprezentantul/ti legal/i al/ai operatorului economic.Cazier judiciar pentru persoana imputernicita (daca e cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare(certificate) echivalente in conditiile art.182 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare..
Cerinta nr8
Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta-Declarati pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent formular 9- SE DEPUNE IN ORIGINAL.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
Atentie, nu se folosesc prescurtari.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stablita de lege, nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate pana la data deschiderii ofertelor. Cerinta nr. 1
Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala sau Teritoriala din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator( pentru P.J) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Document original sau copie legalizata, copie lizibila ? conform cu originalul?din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.(Activitatea principala sa cuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare).
Cerinta nr. 2
Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (pentru P.J.) Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii
Document original sau in copie legalizata , copie lizibila semnat si stampilat ? conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al persoanei juridice.
Cerinat nr 3
Certificatul de inregistrare in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare(pentru P.F./PJ) Document original sau in copie legalizata , copie lizibila semnat si stampilat ? conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al persoanei juridice si persoane fizice.
Pentru persoane juridice/fizice straine:
1.Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.
Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat.
Cerinta nr. 2
Fisa de date fionanciare
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Cerinta nr. 1
Atestatul de libera practica
Cerinta nr. 2
Diploma /adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinare acreditate
Cerinta nr 3
Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca faptul ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protecta muncii, care sunt la nivel national, precum si ca le ca respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii.
Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile care sunt in vigoare la nivel national si se refera la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii in munca, cat si norme P.S.I
Cerinta nr 4Declaratie privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic de comunicare, mijloacele de transport si alte mijloace fixe pe care candidatul/ ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului; Formularul 12
Cerinta nr 5
Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului
Cerinta nr 6
Informatii privind subcontractantii / asociatii(INFORMATII PRIVIND PARTEA DIN CONTRACT PE CARE OPERATORUL ECONOMIC ARE EVENTUAL INTENTIA SA O SUBCONTRACTEZE)
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
17490/13.08.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 13.09.2012 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
18.09.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 18.09.2012 10:30
Locul: Sediul DSVSA Buzau
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Reprezentantii operatorilor economici, in baza imputernicirilor emise de operatorii economici
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENTUL JURIDIC SI RESURSE UMANE SI COMPARTIMENTUL ACHIZITII, INVESTITII, PATRIMONIU SI ADMINISTRATIV
Adresa postala: str Horticolei, nr 58bis, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120081, Romania, Tel. +40 238725001, Email: [email protected]
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
28.08.2012 11:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer