Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE SI INGRIJIRE COPII
Anunt de participare numarul 133384/24.02.2012
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE
Adresa postala: Str. Mecanicilor, nr. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500245, Romania, Punct(e) de contact: STEFANIA OLARU, Tel. +40 268428524, In atentia: COMPARTIMENTUL ACHIZITII, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268428524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
servicii publice generale
Activitate (activitati)
Altele: asistenta sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE SI INGRIJIRE COPII
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: CRESA 2, MECANICILOR, 7
CRESA 3, BRAZILOR, FN
CRESA 4, AURORA 6
CRESA 5, TUDOR VLADIMIRESCU 33
CRESA 7, COCORULUI, 6
CRESA 8, JEPILOR, 1A
BRASOV
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 13 luni
Valoarea estimata fara TVA: 810, 540RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: valorile estimate pentru contractele subsecvente1) 06.05.2012-31.12.2012, valoare 472815 ron; 2) 01.01.2013-06.06.2013, valoare 337725 ron. Se pot incheia contracte subsecvente pana in limita valorii maxime estimate in functie de fondurile alocate.
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
servicii de supraveghere si ingrijire copii cu varsta intre 3 luni-4 ani la cresele din subordinea S.P.A. Crese Brasov pentru un numar de 45 ingrijitori/luna; luna august nu sunt solitate aceste servicii.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85310000-5 - Servicii de asistenta sociala (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
45 ingrijitori/luna timp de 12 luni fara luna august cand nu se solicita aceste servicii
Valoarea estimata fara TVA: 810, 540RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
13 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
8105 ron (optmiiunasutacinciron); garantia de participare se constituie conform art 86 din hg 925/2006. se va prezenta in original; pentru IMM garantia se reduce la jumatate; perioada de velabilitate a garantiei: minim 30 zile concomitent cu perioada de valabilitate a ofertei; autoritatea contractanta va retine garantia de participare in situatiile prevazute la art 87 din hg 925/2006 si art 278^1, alin (1) din oug 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) declaratie privind eligibilitatea
b) declaratie pe propri raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art 181 din oug 34/2006
c) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.
d)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG. nr. 34/2006. Persoanele care aproba, semneaza documentele prezentei proceduri de achizitie publica sunt: Gabor Adrian, Olaru Gabriela, Olaru Stefania, Ungureanu Petrut, Gorbonov Elena, Smeu Anca Nicoleta, Votan Anca.
e) Declaratie cu privire la respectarea conditiilor de munca si protectia muncii din care sa reiasa ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea situatiei personale conform cerintelor din documentatia de atribuire. documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte documentele mentionate mai sus.Declaratia privind neincadrarea in art. 181, nu trebuie prezentata de catre tert sustinator, daca este cazul. Acesta va prezenta doar restul documentelor solicitate.
Daca exista subcontractanti, acestia nu sunt obligati sa prezinte declaratia privind neincadrarea in art. 181. Acestia va prezenta doar restul documentelor solicitateDocumentele se vor depune in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul" a) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu obiectul acordului-cadru (aflat in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertelor)Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este nu obligat sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Bilant contabil
b) Declaratie privind cifrade afaceri
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 100.000 lei (unasutamiilei) pentru anii2010, 2009, 2008) in domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru.
Cursul mediu leu/euro aferent fiecarui an pentru calculul nivelului minim impus este:
- anul 2008:3, 68 Ron/euro;
- anul 2009:4, 23 Ron/euro;
- anul 2010:4, 20 Ron/euro.
- anul 2011:4, 23 Ron/euro.
Nota: Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
c)Informatii generale
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
a.) prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare sa fie de cel putin200.000 RON (douasutedemiilei)
b) Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii
c) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
d) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.
Se solicita prezentarea urmatorului document: ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent pentru activitatile ce fac obiectul contractului (asistenta sociala) - Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Da
Inv de part si notif de incepere a lic el vor fi generate si transmise automat catre adresa de posta electronica a op ec. Lic el va incepe la 2 zile luc de la transm inv.et de lic ele consta intr-un proces rep de ofertare a pretului fara tva. doar op ec care au depus of adm in cadrul etapei de eval a of vor participa.Et fin se va desfasura intr-o singura runda cu Durata de 1zi lucr.In momentul fina lic el seap-ul va pune la disp aut ctr clasamentul final. In 48 ore op ec castigator are obl prezentarii in orig a noii prop fin finale
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
394/03.02.2012
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Da
Anunt de intentie
Numarul anuntului in JO: 2012/S13-020903 din 18.01.2012
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 26.03.2012 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
26.03.2012 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.03.2012 13:00
Locul: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE, COMPARTIMENTUL ACHIZITII, STR MECANICILOR, NR7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
COMISIA DE EVALUARE, INSTITUTII AUTORIZATE, OFERTANTISAU IMPUTERNICITEI AI ACESTORA
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: februarie 2013
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
23.02.2012 14:49