Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - ACORD-CADRU DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE,PREVENIRE,CONTROL SI ERADICARE A BOLILOR LA ANIMALE,A CELOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM,PROTECTIA ANIMALELOR,PROTECTIA MEDIULUI,DE IDENTIFICARE,INREGISTRAREA BOVINELOR,SUINELOR,OVINELOR,CAPRINELOR,A MISCARII A


Anunt de participare numarul 139622/13.10.2012
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Directia Sanitar Veterinara si Siguranta Alimentelor Vrancea
Adresa postala: Focsani, str.Brailei nr.121b, jud.Vrancea, Localitatea: Focsani, Cod postal: 620122, Romania, Punct(e) de contact: Ilie Victor, Tel. +040 237215561, In atentia: Ilie Victor, Email: [email protected], Fax: +040 237236566, Adresa internet (URL): FOCSANI, JUD. VRANCEA, BD. BRAILEI NR. 121 BIS, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: SANATATE ANIMALA SI SIGURANTA ALIMENTELOR
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD-CADRU DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE, PREVENIRE, CONTROL SI ERADICARE A BOLILOR LA ANIMALE, A CELOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, PROTECTIA ANIMALELOR, PROTECTIA MEDIULUI, DE IDENTIFICARE, INREGISTRAREA BOVINELOR, SUINELOR, OVINELOR, CAPRINELOR, A MISCARII ACESTORA, PRECUM SI DE CORECTARE A EVENTUALELOR ERORI SAU NECONFORMITATI GENERATE DE NERESPECTAREA TEMENELOR DE INREGISTRARE SAU DE GRESELI DE INREGISTRARE PENTRU CSVSA BOGHESTI, CORBITA, JITIA, TANASOAIA, VARTESCOIU.
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
27 - Alte servicii
Locul principal de prestare: JUDETUL VRANCEA - COMUNELE
BOGHESTI, CORBITA, JITIA,
TANASOAIA, VARTESCOIU
Codul NUTS: RO226 - Vrancea
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu maxim 2 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: 1, 175, 960RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: ANUALA
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ACORD-CADRU DE SERVICII DE SUPRAVEGHERE, PREVENIRE, CONTROL SI ERADICARE A BOLILOR LA ANIMALE, A CELOR TRANSMISIBILE DE LA ANIMALE LA OM, PROTECTIA ANIMALELOR, PROTECTIA MEDIULUI, DE IDENTIFICARE, INREGISTRAREA BOVINELOR, SUINELOR, OVINELOR, CAPRINELOR, A MISCARII ACESTORA, PRECUM SI DE CORECTARE A EVENTUALELOR ERORI SAU NECONFORMITATI GENERATE DE NERESPECTAREA TEMENELOR DE INREGISTRARE SAU DE GRESELI DE INREGISTRARE PENTRU CSVSA BOGHESTI, CORBITA, JITIA, TANASOAIA, VARTESCOIU.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85200000-1 - Servicii veterinare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
TOTAL VALOARE 1175960 LEI FARA TVA;PERIOADA AN 1-2012, AN 2-2013, AN 3-2014, AN 4-2015;
LOTUL 1 CSVA BOGHESTI TOTAL VALOARE ESTIMATA ACORD CADRU 274794 LEI FARA TVA, DIN CARE ANUL 1-68698, 50 LEI, ANUL 2-68698, 50 LEI, ANUL 3-68698, 50 LEI, ANUL 3-68698, 50 LEI;
LOTUL 2 CSVA CORBITA TOTAL VALOARE ESTIMATA ACORD CADRU 253666, 80LEI FARA TVA, DIN CARE ANUL 1-63416, 70 LEI, ANUL 2-63416, 70LEI, ANUL 3-63416, 70LEI, ANUL 3-63416, 70LEI;
LOTUL 3 CSVA JITIA TOTAL VALOARE ESTIMATA ACORD CADRU 204465, 60 LEI FARA TVA, DIN CARE ANUL 1-51116, 40 LEI, ANUL 2-51116, 40LEI, ANUL 3-51116, 40LEI, ANUL 3-51116, 40LEI;
LOTUL 4 CSVA TANASOAIA TOTAL VALOARE ESTIMATA ACORD CADRU 266829, 60LEI FARA TVA, DIN CARE ANUL 1-66707, 40 LEI, ANUL 2-66707, 40 LEI, ANUL 3-66707, 40 LEI, ANUL 3-66707, 40 LEI;
LOTUL 5 CSVA VARTESCOIU TOTAL VALOARE ESTIMATA ACORD CADRU 176204 LEI FARA TVA , ANUL 1-44051 LEI, ANUL 2-44051 LEI, ANUL 3-44051 LEI, ANUL 3-44051 LEI;
Valoarea estimata fara TVA: 1, 175, 960RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Garantie de participare in cuantum de 1% din valoarea estimata pentru fiecare lot in parte, astfel: lot 1-CSVA BOGHESTI2748 lei;lot 2-CSVA CORBITA2537 lei ;lot 3-CSVA JITIA2045 lei;lot 4-CSVA TANASOAIA2669 lei;lot 5-CSVA VARTESCOIU1763 lei.In conformitate cu art. 86 alin. 1 din HG 925/2006, garantia de participare se va constitui prinprintr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara, ori de o societate de asigurari, in original, in cuantumul prevazut in prezenta documentatie de atribuire. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (art 43^1 alin 2. lit b), adica 90 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Prin exceptie, garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria Directiei Sanitar-Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (D.S.V.S.A.) Vrancea, Bd. Brailei nr. 121 bis , Focsani.jud Vrancea , prin Ordin de plata in contul de trezorerie: RO30TREZ6915005XXX000085, deschis la Trezoreria Focsani sau fila CEC cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor. Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia de catre CNSC suma calculata conform prevederilor art.278 indice 1 din OUG 34/2006. 5 % din valoarea fiecarui contract subsecvent incheiat, fara T.V.A. Neconstituirea garantiei de buna executie a contractului subsecvent reprezinta clauza de reziliere pentru acordul cadru. Modul de constituire a garantiei de buna executie: ?Scrisoare de garantie bancara de buna executie (formularul C), garantia constituita la data semnarii acordului cadru sau sub oricare alta forma prevazuta in art. 90 Hotararea de Guvern nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare cu respectarea prevederilor HG 1045/2011.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
finantare de la bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Da
In temeiul art.15 alin 2 din OG 42/2004 privind organizarea activitatii sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor cu modificarile si completarile ulterioare si ale art 4 din legea 160/1998 pentru organizarea si exercitarea profesiunii de medic veterinar.
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Declaratie privind eligibilitatea( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.) Prezentare formular 5, document semnat, stampilat si inregistrat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;
2)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr. 34/2006(Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J.)Prezentare formular 6, document semnat, stampilat si inregistrat.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica;3)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul consolidat( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata).
4)Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale. ( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata).
5)Declaratii privind calitatea de participant la procedura. Prezentare formularul 7 document semnat, stampilat si inregistrat.(Inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular)
6)Cazier fiscal( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. Document semnat, stampilat si inregistrat valabil la data depunerii ofertelor (original sau copie legalizata);
7)Cazier judiciar( Atat ca P.F. autorizata cat si ca P.J. )Cazier judiciar pentru reprezentantul/tii legal/i al/i operatorului economic. Cazier judiciar pentru persoana imputernicita (daca e cazul) a operatorului economic si/sau orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile
art.182 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare;
8)Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art 69^.1 din OUG 34/2006 (atat P.F. cat si P.J.) formular 23;
9)Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta. Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent formular 8.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana.
Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.
Atentie, nu se folosesc prescurtari.
Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data deschiderii ofertelor.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi mai vechi de 60 de zile calculate pana la data stabilita pentru deschiderea ofertelor.Persoana cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste propunerea proiectului de buget , aprobarea si executia bugetului este ordonatorulsecundar de credite Director Executiv Dr. Necula Botezatu.
Persoanele cu functii de decizie in ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii deatribuire sunt: Dr. Botezatu Necula , Director Executiv; Dr. Doru Sava Calistru-Director Executiv Adjunct, Dr. Ion Gheorghe Modoran; Costel Patrascanu - Consilier Juridic; Victor Ilie -Sef ServiciuEconomic si Adminstrativ. 1)Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, , din care sa rezulte adresa, forma de inregistrare si obiectul de activitate al ofertantului conform obiectului procedurii si din care sa rezulte ca medicul veterinar este actionar majoritar sau administrator (pentru persoane juridice) .
Activitatea principala sa cuprinda Codul CAEN ce corespunde activitatilor veterinare ;
2.Certificatul de inregistrare a persoanelor fizice autorizate sau persoane juridice in registrul unic al cabinetelor medical-veterinare , conform art. 31, lit b din legea 160/1998 republicata. Document in copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pentru ?? conform cu originalul?;
Pentru persoane juridice/fizice straine: 1. Documente edificatoare (traduse si legalizate) care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident.2. Acte (original si copie) din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Informatii generale si cifra de afaceri pe ultimii 3 ani, in masura in care informatiile respective sunt disponibile. Autoritatea contractanta are obligatia de a lua in considerare si data la care operatorul economic a fost infiintat.
2)Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Aceasta va fi centralizata de liderul asocierii. Situatia se va prezenta si separat de catre fiecare ofertant asociat. Capacitatea econ. si financiara a operatorului economic poate fi sustinuta si de o alta persoana , indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva, operatorul economic care beneficiaza de sustinere trebuie sa dovedeasca aceasta, prin angajament ferm incheiat in forma autentica semnat de catre persoana care il sustine.Persoana care sustine operatorul economic nu trebuie sa se afle intr-una din situatiile care determina obligatia excluderii din procedura de atribuire.Autoritatea contractanta va solicita tertului sustinator documentele prin care acesta face dovada existentei resurselor pe care le va pune la dispozitie conform angajamentului .
3)Fisa de identificare financiara.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
1)Atestatul de libera practica ;
2)Diploma/ adeverinta de absolvent al unei facultati de medicina veterinara acreditate;
3)Declaratie pe propria raspundere conform careia ofertatul cunoaste modul de operare a computerului;
4)Informatii privind subcontractantii / asociatii (INFORMATII PRIVIND
PARTEA DIN CONTRACT PE CARE OPERATORUL ECONOMIC ARE
EVENTUAL INTENT .IA SA O SUBCONTRACTEZE);
5)Decalaratie privind dotarile specifice , utilaje, echipament tehnic si de comunicare, mijloace de transport , alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pe parcursul indeplinirii contractului;
6)Recomandari din partea autoritatilor contractante privind indeplinirea obligatiilor contractuale, privitor la servicii veterinare minim o scrisoare de recomandare din care sa rezulte modul de indeplinire a obligatiilor contractuale in ultimii 2 ani si ca nu s-au reziliat contracte;
8)Daca se constata ca unul sau mai multi candidati/ofertanti au omis sa prezinte anumite documente prin care sa confirme indeplinirea cerintelor privind situatia personala, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale , situatia economica financiara, capacitatae tehnica si profesionala, comisia de evaluare va solicita celor specificati sa prezinte documentele care lipsesc.
Se acorda o perioada detimp rezonabila in limita a 24 ore din momentul solicitarii , pentru prezentarea documentelor care lipsesc .
Ofertantul/candidatul care a omis sa prezinte mai mult de 3 documente solicitate in documentatia de atribuire este respins de catre comisia de evaluare.
7)Declaratie prin care ofertantul sa dovedeasca ca la elaborarea ofertei, a tinut cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii, care sunt la nivel national, si ca le va respecta pe parcursul indeplinirii contractului de servicii. Informatii detaliate privind conformitatea cu reglementarile in vigoare la nivel national referitor la conditiile de munca si protectia muncii, securitatii si sanatatii in munca, cat si norme P.S.I;
1)Declaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte faptul ca la elaborarea ofertei si pe perioada derularii contractului va asigura un nivel corespunzator al protectiei mediului.
2)Dovada implementarii unui sistem de management al calitatii pentru sanatatea si securitatea muncii, protectia mediului/Declaratie pe proprie raspundere ca se angajeaza in care va fi declarat castigator sa implementeze astfel de sistem.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Da
In temeiul art.15 din O.G. 42/2004 privind organizarea activitatii sanitare eterinare si pentru siguranta alimentelorcu modificarile si completarile ulterioare si ale art.4 din Legea 160/1998 pentru organizarea si exercitarea profesiei de medic veterinar.
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
Pretul ofertei
40%
Descriere: Componenta financiara PUNCTAJ MAXIM 40 PUNCTE
2.
FACTORI TEHNICI
60%
Descriere: COMPONENTA TEHNICA MAXIM 60 PUNCTE
Punctaj maxim componenta tehnica: 60
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
9348
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 20.11.2012 14:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
27.11.2012 10:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 27.11.2012 11:00
Locul: DSVSA VRANCEA, Focsani, Bd. Brailei nr. 121 bis, jud Vrancea
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
persoane imputernicite de catre ofertanti/candidati conform cerintelor din fisa de date publicata.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenele de exercitare a caii de atac sunt cele prevazute la art.256 indice 2 din O.U.G. 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
COMPARTIMENT JURIDIC
Adresa postala: DSVSA VRANCEA, Localitatea: FOCSANI, Cod postal: 620122, Romania, Tel. +40 237215561, Email: [email protected], Fax: +40 237236566
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
11.10.2012 13:40
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer