Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii de transport aerian de pasageri ocozional, intern si international


Anunt de participare numarul 148632/20.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sect.1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Punct(e) de contact: Cristina Chiran, Tel. +40 213037080/10851/10647, In atentia: Cristina Chiran, Email: [email protected], Fax: +40 213132761, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Ordine si siguranta publica
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii de transport aerian de pasageri ocozional, intern si international
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
3 - Servicii de transport aerian: transporturi de pasageri si de marfa, cu exceptia transportului de corespondenta
Locul principal de prestare: Ministerul Afacerilor Interne
Piata Revolutiei nr.1A, sector 1,
Bucuresti
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Cu reluarea competitiei in SEAP: Nu
Acord-cadru cu 3 agenti economici
Durata acordului-cadru: 4 ani
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 200, 000 si 8, 000, 000RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Minim un contract subsecvent pe luna si ori de cate ori apare necesitatea organizarii unor deplasari externe si interne, corespunzator destinatiilor/claselor/duratelor deplasarilor, stabilite de catre autoritatea contractanta. Reluarea competitiei se va face prin solicitarea de oferte de pret catre toti semnatarii acordului ?cadru, pe toata durataacestuia (4 ani) .
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Asigurarea serviciilor de transport aerian de pasageri (rezervarea si emiterea de bilete pentru destinatiile internationale si interne, prin incheierea unui acord-cadru cu reluarea competitiei intre operatori economici semnatari ai acestuia.In conformitate cu art. 148^1 din OUG nr. 34/2006, republicata si modificata in cazul in care numarul operatorilor economici care au indeplinit criteriile de calificare si care au prezentat oferte admisibile este mai mic decat numarul minim indicat in anuntul de participare, autoritatea contractanta are dreptul: a) fie de a anula procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru;b)fie de a continua procedura de atribuire pentru incheierea acordului-cadru numai cu acel/acei operator/operatori economic/economici care indeplineste/indeplinesc criteriile de calificare solicitate si care au prezentat oferta admisibila.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
60420000-8 - Servicii de transport aerian ocazional (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Estimari ale cantitatilor minime si maxime ale serviciilor de transport aerian intern si international de pasageri(dupa caz) :1)Pe durata intregului acord-cadru se estimeaza achizitionarea unui numar minim de 100 bilete si maxim de 2.000 bilete;
2)Pentru un singur contract subsecvent dintre cele care urmeaza sa fie atribuite pe durata acordului-cadru se estimeaza achizitionarea unui numar minim de 1 bilet si maxim de 30 bilete;
Valoarea estimata fara TVA: intre 3, 200, 000 si 8, 000, 000RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
48 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantumul garantiei pt particip. e de 120.000, 00lei.Valabilitate: 90 zile(de la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalenta leu/alta valuta se va face la cursul de schimb stabilit de BNR in ziua publicarii anuntului de participare in SEAP. Modul de constituire a garantiei pt particip: In conformitate cu art.86, alin.1 din HG.925/2006 se constituie prin orice instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara ori de o societate de asigurari si se va prezenta in conformitate cu Formularul 10;
- in cazul const.garantiei de part. prin virament bancar: Cont RO86 TREZ 7005 005X XX00 0168, deschis la ATCPMB, Cod Fiscal 4267095.In cazul IMM cuant. gar.de part. solicitata mai sus, va fi redus la jumatate. Pentru demonstrarea incadrarii in categ.IMM ofertantul va prezenta in mod obligatoriu declaratia pe propria raspundere a reprezentantului legal al intreprinderii interesate, care va fi completata conform modelului din Anexa 1 din Legea 346/2004, cu modif. si complet ulterioare(Formularul nr.8).Pentru o oferta depusa de o asociere, reducerea cuantumului gar.de part.se aplica numai in cazul in care asoc.este alcatuita exclusiv din IMM-uri, indiferent daca acestea sunt pers.fizice sau juridice, romane ori straine.In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de particip. anumite sume astfel cum se prevede la art.278ยน alin.(1), lit.c)din OUG. nr.34/2006.NOTA-Garantia de particip. nu va fi semnata cu semnatura electronica de banca emitenta, ea se va depune in original la MAI?DGL, Str. Eforie, nr.3, Sect.5, Bucuresti, tel.021.3037080 int.10851/10647 si va fi incarcata si in SEAP, pana la termenul limita de primire a ofertelor. Nerespectarea acestei cerinte va determina ca respectivele oferte sa fie respinse in cadrul primei sedinte a comisiei de evaluare.- Eliberarea garantiei de particip.se va face in conf.cu prevederile art.88 alin.(4)din HG nr. 925/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare/Subcontractare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.A. Declaratie privind eligibilitatea (Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006)-Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Incadrarea tertului sustinator in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.B. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Operatorul economic (lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Formularul nr.2.Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Incadrarea tertului sustinator in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/ 2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.C. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta -Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr.3. Certificatul se solicita conform Ordinului ANRMAP nr. 314/12.10.2010.D. Declaratie privind evitarea conflictului de interese-Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006 (Formularul nr.4 ? Declaratie privind evitarea conflictului de interese).1.ION STOICA ? Secretar General al Ministerului Afacerilor Interne, 2.DRAGULIN STELICA - Director general Directia Generala Financiara, 3.DIMOFTE DORINA - Director general adjunct Directia Generala Financiara, 5.NAN FLORIN ? Imputernicit Director general Directia Generala Juridica, 6.PELIGRAD ION - Director general Directia Generala Logistica, 9.RADU VALERIU - Sef Grup Achizitii Publice, 10.MARTAC DUMITRU GHEORGHE - Imputernicit Sef Serviciu Achizitii Fonduri Europene, In cazul in care operatorul economic este reprezentat de catre o persoana imputernicita, alta decat cea mentionata in certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, se solicita imputernicirea (Formular nr.5) respectivei persoane care semneaza Declaratia pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 si 180 din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modificarile si completarile ulterioare prin Legea nr.
337/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare, precum si restul documentelor depuse in oferta.Documente suport solicitate pentru indeplinirea cerintelor de mai sus: a) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul de stat, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.b) Certificat de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale, sau echivalent.Din datele inscrise in certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale (datorii la bugetele locale) trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.c) Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza CAS la bugetul consolidat general).Din datele inscrise in certificatul pentru plata CAS trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Observatie: In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 si/sau art.69^1 din OUG nr. 34/2006 si/sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.NOTA: Se pot prezenta si orice alte documente doveditoare in conditiile art.182 din O.U.G. nr.34/2006. 1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.Certificat constatator privind obiectul de activitate(Persoane juridice/fizice romane)Informatiile cuprinse in Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului trebuie sa reiasa obiectul de activitate al ofertantului.Prin prezentarea certificatului constatator emis de ONRC ofertantul trebuie sa dovedeasca corespondenta dintre obiectul sau de activitate si obiectul contractului(codul CAEN).Certificatul constatator va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?CONFORM CU ORIGINALUL?.NOTADupa aprobarea raportului procedurii de catre ordonatorul principal de credite, reprezentantii compartimentului specializat in domeniul achizitiilor publice din cadrul autoritatii contractante vor solicita ofertantilor ce vor deveni parte a acordului cadru, in termen de 2 zile lucratoare, Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata sau in original. Dupa prezentarea certificatului se vor transmite catre toti ofertantii comunicarile privind rezultatul procedurii de atribuire a contractului de achizitie publica in conformitate cu prevederile art. 206, alin.(1) din O.U.G. nr.34/2006.Documente privind forma de inregistrare(Persoane juridice/fizice straine)Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin Caietul de sarcini.Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa reiasa ca are ca obiect de activitate prestarea serviciilor solicitate prin prezenta procedura.Ofertantii se vor asigura ca informatiile cuprinse in documentele prezentate sa fie actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana(semnatura si stampila traducatorului autorizat va fi pe fiecare pagina).2. Se solicita prezentarea Certificatului de Acreditare I.A.T.A ? (Asociatia Internationala a Transportatorilor Aerieni), valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor; Documentul va fi prezentat in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. In situatia in care Certificatul de acreditare IATA este depus in alta limba decat cea romana, acesta se va prezenta in traducere autorizata.Toate documentele solicitate de Autoritatea contractanta vor fi depuse de ofertant prin mijloace electronice in SEAP, semnate cu semnatura electronica extinsa bazata pe un certificat calificat, conform Legii nr. 455 din 18 iulie 2001 privind semnatura electronica.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Formularul nr.7 -"Declaratie privind cifra medie globala de afaceripe ultimii 3 ani"
In vederea sustinerii informatiilor din Formularul nr.6 ofertantii vor prezenta bilanturi contabile/extrase de bilant/ rapoarte de audit/rapoarte ale cenzorilor etc. In cazul in care ofertantii vor prezenta situatiile financiare aferente exercitiilor financiare pe ultimii trei ani bugetari incheiati (2010, 2011, 2012)acestea vor fi vizate si inregistrate de organele competente.Nota: 1.Valorile cifrei de afaceri vor fi exprimate in lei la cursul mediu stabilit de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza :
Anul 2012:1 euro = 4, 4560 RON.
Anul 2011:1 euro = 4, 2379 RON;
Anul 2010:1 euro = 4, 2099 RON;
Ofertantii care trebuie sa faca conversia altor monede decat euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana (cursul mediu precizat pe pagina web: eu.europa.budget ) pentru respectivele monede. Toate calculele referitoare la astfel de conversii vor fi prezentate explicit in Formularul nr.6 ? "Declaratie privind cifra medie globala de afaceripe ultimii 3 ani".2.Daca o asociere de operatori economici depune oferta comuna, atunci situatia economico-financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.Pentru persoanele juridice straine se accepta orice act doveditor, eliberat de catre organele competente din tara de origine a operatorului economic, cu traducere autorizata in limba romana.In cazul in care ofertantii sunt infiintati dupa 31.12.2012, acestia trebuie sa prezinte ultima balanta de verificare sau orice alte documente legale edificatoare prin care isi pot dovedi situatia economico-financiara.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului nr.6 -"Declaratie privind cifra medie globala de afaceripe ultimii 3 ani"
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
A.Resursele minime de personal care vor fi disponibile pentru executarea acordului-cadru si a contractelor subsecvente.In relatia cu autoritatea contractanta, prestatorii de servicii vor aloca personal responsabil pentru indeplinirea cu operativitate si in bune conditii a tuturor solicitarilor, respectiv minim 1 persoana responsabila pentru derularea acordului-cadru.Se vor prezenta numele, datele de contact (telefon, fax, tel. mobil, adresa de e-mail, etc.) pentru persoana/persoanele care vor raspunde prioritar la solicitarile autoritatii contractante pentru informatii, oferte si in general, privind contul de client.
Ofertantul va prezenta Formularul nr.14
B.Informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora: In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 13 ?Declaratie privind partea/partile din acordul cadru care sunt indeplinite de subcontractan?i sispecializarea acestora.
Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat si mentine, conform ISO 9001:2008, un sistem de management al calitatii pentru domeniul de activitate ce face obiectul acordului-cadru, sau echivalent.
In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociattrebuie sa detina un astfel de certificat.
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Prezentarea Formularului nr.14Prezentarea Formularulului nr. 13 ?Declaratie privind partea/partile din acordul cadru care sunt indeplinite de subcontractan?i sispecializarea acestora.Prezentare certificat ISO 9001:2008 sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 31.01.2014 16:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
03.02.2014 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: EUR
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 04.02.2014 18:00
Locul: In SEAP
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
A)Prin TS se intelege valoarea maxima a comisionului pentru prestatiile de servicii (rezervare si emitere de bilete de avion), pe care operatorul economic il va putea percepe pe durata acordului ? cadru, exprimata ca valoare fixa.Criteriul de atribuire la reluarea competitiei pentru incheierea comenzilor/contractelor subsecvente acordului ? cadru: pretul cel mai scazut al biletelor de avion ofertate.Pretul biletului de avion care va fi ofertat de fiecare operator economic la reluarea competitiei va evidentia taxa de servicii luata in calcul.Tariful/biletul de avion = PA + TA + TSPA = Pretul de achizitie a biletului de avion platit de operatorul economic catre compania aeriana, calculat exclusiv taxele de aeroport aferente si taxa de servicii;TA = taxele de aeroport;TS = taxa de servicii, valoare fixa care nu va putea fi mai mare decat cea din oferta pe baza careia a semnat acordul cadru.La reluarea competitiei, valoarea maxima a TS ofertata in vederea incheierii acordului ? cadru, va putea fi diminuata in scopul castigarii competitiei.B)Orice ofertant are dreptul de a-si retrage oferta numai inainte de data limita stabilita pentru depunerea ofertei.Ofertantul este obligat sa informeze autoritatea contractanta despre orice modificare intervenita cu privire la situatiile certificate prin prezentarea documentelor solicitate la cap. III.2) si III.3) in termen de maxim 7 zile lucratoare de la interventia sau, dupa caz, luarea la cunostinta asupra acestor modificari.C)Informatii privind asociatii: In cazul in care oferta va fi depusa in asociere se vor prezenta urmatoarele documente: a) Lista cuprinzand asociatii (Formularul nr.12 - Declaratie privind lista asociatilor si partea / partile din acordul cadru care sunt indeplinite de acestia), completata de liderul Asocierii.b) Acord sau o scrisoare preliminara de asociere - Oferta trebuie sa cuprinda un acord sau o scrisoare preliminara de asociere in care sa se mentioneze ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului, ca liderul asociatiei este imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului.c) Ofertantul, in cazul in care este o asociere la care participa mai multi operatori economici, va prezenta o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatea contractanta, inainte de data semnarii contractului.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostinta despre un act al autoritatii contractante considerat nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Ministerul Afacerilor Interne - Directia Generala Juridica
Adresa postala: Piata Revolutiei nr.1A, sector 1, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 010086, Romania, Tel. +40 213141376, Email: [email protected], Fax: +40 213130219, Adresa internet (URL): www.mai.gov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
18.12.2013 17:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer