Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord-cadru de servicii educare si ingrijire copii


Anunt de participare numarul 142968/09.04.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE
Adresa postala: Str. Mecanicilor, nr. 7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500209, Romania, Punct(e) de contact: MARIANA ANDRA LUPU, Tel. +40 268428524/+40 721983063/+40 726203130, In atentia: compartimentul achizitii, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 268428524, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
Adresa de la care se pot obtine informatii suplimentare:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Caietul de sarcini si documentele suplimentare (inclusiv documentele pentru dialogul competitiv si sistemul de achizitie dinamic) pot fi obtinute la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
Ofertele sau solicitarile de participare trebuie transmise la:
Punctul (punctele) de contact mentionat(e) anterior
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
servicii publice generale
Activitate (activitati)
Altele: asistenta sociala
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord-cadru de servicii educare si ingrijire copii
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
25 - Servicii de sanatate si servicii de asistenta sociala
Locul principal de prestare: Cresa1-Carierei20;Cresa2-Mecanicilor7;Cresa3-Brazilor68;Cresa4-Aurora6;Cresa5-T.Vladimirescu33;Cresa6-Prahova26;Cresa7-Cocorului6;Cresa8-Jepilor8
Codul NUTS: RO122 - Brasov
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 12 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 105, 352RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contr.subs.pt.lim.min.ce se va achiz.;CTR.1(07.05.2013-31.07.2013)216288 lei far tva-val.min(295488 lei fara tva val.max);CTR.2(01.09.2013-31.12.2013)588784 lei fara tva-val.min.(804384 lei fara tva val.max)CTR3(01.01.2014-06.05.2014)735980 lei fara tva -val.min.(1005480 lei fara tva-val.max)
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Se solicita servicii de supraveghere copii cu varsta intre 3 luni-3 ani, la cresele din subordinea S.P.A. Crese Brasov. Cantitate solicitata: pentru primul ctr.subs.48 de persoane/luna iar pentru celalalte doua ctr.subs.cite 98 pers./luna. Serviciile vor fi prestate in doua schimburi, conform specificatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
85310000-5 - Servicii de asistenta sociala (Rev.2)
80110000-8-Servicii de invatamant prescolar (Rev.2)
90900000-6-Servicii de curatenie si igienizare (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform caietului de sarcini
Valoarea estimata fara TVA: 2, 105, 352RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
12 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
Cuantum: 21, 054.00 RON (douazecisiunademiicincizecisipatrulei)Garantia de participare se constituie conform art 86 din HG 925/2006, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Potrivit art. 87, alin 1, din H.G. 925/2006, autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia pentru participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia (perioada de valabilitate a ofertei, minim 30 zile, concomitent cu perioada de valab. a ofertei);? oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica in perioada de valabilitate a ofertei.Viramentele se pot face si prin ordin de plata in contul RO 49TREZ 1315006XXX013849deschis la Trezoreria BRASOV.Observatie: In cazul constituirii garantiei prin scrisoare bancara, aceasta se va depune in original la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Observatie: Forma, cuantumul si valabilitatea garantiei pentru participare trebuie sa respecte intocmai cerintele autoritatii contractante, in caz contrar oferta fiind declarata inacceptabila.Observatie: Cade in sarcina exclusiva a ofertantilor toate demersurile pe care acestia le considera necesarePentru I.M.M.-uri garantia de participare se reduce la jumatate. In urma semnarii contractului, ofertantul castigator are obligatia deschiderii unui cont de garantie de buna executie pus la dispozitia beneficiarului.a) Cuantumul garantiei de buna executie: 1% din valoarea de atribuire a contractului, exclusiv TVA.(21054 ron)b) Mod de constituire a garantiei de buna executie: retineri succesive din sumele datorate pentru facturile emise, conform art. 90, alin (3) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006. In acest sens, ofertantul castigator are obligatia depunerii unei sume de minim 0, 5% din pretul contractului, conform art. 90, alin (3)din H.G. nr. 925/2006.c) Returnarea garantiei de buna executie se va face conform art. 92, alin. (2) din H.G. 925/2006 privind normele de aplicare a O.U.G. 34/2006.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
buget local
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a) Declaratii privind eligibilitateaa)Se va depune conform formularului anexat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.
In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest formular.
b) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.b)Se va depune conform formularului anexat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest formular.
c) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010. c)Se va depune conform formularului anexat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest formular.
d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG. nr. 34/2006. d)Se va depune conform formularului anexat.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul sustinerii din partea unui tert, Declaratia 69^1 va fi semnata si de catre acesta.
NOTA: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.
Persoanele care semneaza, aproba documentele prezentei proceduri de achizitie publica sunt: Lupu Andra, SerbanLaura-Cristina, Gorbonov Elena, Albert Florian-Stefan.Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice docum.edific.pt.demonstrarea sit.pers.cf.cerintelor din docum.d atribuire.Docum.se vor prezenta insotite de traducerea autoriz.si legaliz.a acestora in lb.rom.
In cazul unei asocieri, fiecare asociat ete obligat sa prezinte docum.mentionate mai sus.Declaratia privind neincadrarea in art.181, nu trebuie prez.de catre tert sustinator, daca este cazul.Acesta va prezenta doar restul docum.solicitate.
Daca xista subcontractanti, acestea nu sunt obligati sa prezintedecl.privind neincadrarea in art.181, vor prezenta doar restul docum.solicitate.
Documentele se vor depune in original, copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?. a) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.
Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu obiectul de activitate al resp.op.economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent cu obiectul acordului cadru iar informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/valabile la data limita de depunere a ofertelor.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.
In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta comuna, atunci capacitatea economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii.a) Bilant contabil b) Declaratie privind cifrade afaceri
Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 500.000 lei (cincisutemiilei) pentru anii2011, 2010, 2009) in domeniul de activitate aferent obiectului acordului-cadru.(raportarea se face la val.celui mai mare ctr.subs.
Cursul mediu leu/euro aferent fiecarui an pentru calculul nivelului minim impus este;
- anul 2009:4, 23Ron/euro
- anul 2010:4, 20 Ron/euro.
- anul 2011:4, 23 Ron/euro.
- Anul 2012:4, 45 Ron/euro
Pentru echivalenta leu/euro se va avea in vedere cursul mediu anual comunicat de BNR.
Nota: Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.
In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2012, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2012, 2011, 2010.
c)Informatii generale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
a)Prezentarea ultimului bilant vizat de Directia Generala a Finantelor Publice.Copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?b)Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani sa fie de cel putin 500.000 lei(cincisutemiilei)pt.anii 2009, 2010, 2011 in domeniu de activit. aferent obiectului ac.-cadru..Cursul mediu leu/euro aferent fiecarui anpentru calculul niv.minim.impus este : pt.2009 4.23ron/euro;pt.2010-4.20 ron/euro;pt.20114.23 ron/euro.Nota: Cifra de afaceri a operatorilor economici incadrati conform legii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa.Operatorii economici nerezidenti (straini): In masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a situatiei economice si financiare a operatorului economic.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autoriza ta si legalizata a acestora in limba romana.c)Ofertantul trebuie sa completeze formularuldin sectiunea ?Formulare?In cazul in care oferta este depusa de o asociere, se va prezenta o fisa de informatii generale centralizatoare pentru totii asociatii, semnata si stampilata de reprezentantul legal al asocierii desemnat ca lider, precum si fise de informatii generale individuale semnate de reprezentantii legali ai fiecarui membru al asocierii, inclusiv liderul.In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest formular.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Daca o asociere de operatori economici depune o oferta sau o candidatura comuna, atunci capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii
a)Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati
a.) prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare sa fie de cel putin500.000 RON (cincisutemiilei)
b) Declaratie referitoare la echipamentele tehnice si la masurile aplicate in vederea asigurarii calitatii.
c) Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului.
d) Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.e) Informatii privind subcontractantii/asociatii(daca este cazul)f) Informatii privind tertii sustinatori(daca este cazul)In cazul in care ofertantulisi demonstreaza situatia economica si financiara sau situatia tehnica si proefsionala, invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 si 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.La semnarea contractului, se va prezenta angajamentul ferm in forma autentica prin care sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Angajamentul ferm va face parte integranta din contractul de achizitie publica.
Se solicita prezentarea urmatorului document: ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent pentru activitatile ce fac obiectul contractului (asistenta sociala) - Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Lista principalelor servicii similare prestate in ultimii 3 ani, continind valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestea din urma sunt autoritati contractante sau clienti privatia)prezentarea cel putin a unui document/contract/proces-verbal de receptie prin care sa confirme prestarea de servicii a caror valoare sa fie de cel putin 500.000 ron(cincisutemiilei).Copie lizibila cu mentiune ?conform cu originalul?.Pentru echivalenta leu/euro se va tine cont de cursul mediu anual comunicat de BNR: PT.2009-4.23RON/EURO, PT.2010-4.20 RON/EURO;PT.2011-4.23 RON/EURO;PT.2012-4.45 RON/EUROPentru situatia in care sunt subcontractanti, ,asociat sau ofertantul vine cu sustinator, se va tine cont de anexa 2 din ordinul presedintelui anrmap nr.509/2011 referitor la aceasta cerinta.Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.b)Ofertantulva prezenta o lista cu echipamentele tehnice disponibile pentru indeplinirea acestui contract.Dovada detinerii sau accesului la resurse se face prin prezentarea de facturi de provenienta, contracte de inchiriere, liste de inventar.In cazul contractului de inchiriere, acesta trebuie sa acopere perioada estimatadefinalizare a contractului si trebuie sa fie insotit de documente justificative.c)Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale prsoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului-conform formularului din sectiunea Formulare-original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.d)Declaratie referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani-conform formularului din sectiunea Formulare-original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se solicita prezentarea urmatorului document: e)Conform formularului din sectiunea formulare.Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere/subcontractare semnate de parti.Acordurile de asociere/subcontractare semnate de parti vor fi prezentate inainte de semnarea si inregistrarea acordului-cadru.In cazul unei asocieri se completeaza si se prezinta formularul model?Acord de asociere?.Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociere la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare, va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Achizitorului, inainte de data semnarii contractului, aceasta fiind o conditie necesara si obligatorie pentru semnarea si indeplinirea viitorului acord-cadru.In cazul in care la realizarea contractului vor fi implicati si subcontractanti, se va completa Formularuldin sectiunea ?Formulare? si un formular model (acord de subcontractare) cu subcontractantii si specializarea acestora. Daca parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti, in acest caz ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii nominalizati in oferta.Contractele de subcontractare trebuie sa fie in concordanta cu oferta si vor constitui anexe la contractul de achizitie publica. Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcon.f)prezentarea unui ang.ferm, incheiat in forma aut., prin care acesta conf.faptul ca va pune la disp.of.resursele invocate(cf.art.186, 190 dinOUG34/2006)Se solicita prezentarea urmatorului document: ISO 9001 in domeniul calitatii sau echivalent pentru activitatile ce fac obiectul contractului (asistenta sociala) - Copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".In cazul unei asocieri, cerinta trebuie indeplinita individula de catre fiecare asociat, in cazul sustinerii din partea unui tert, tertul nu este obligat sa prezinte acest document.De asemenea nici subcontractantii, daca este cazul, nu sunt obligati sa prezinte acest document.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 23.05.2013 10:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
23.05.2013 12:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 23.05.2013 13:00
Locul: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE BRASOV, COMP.ACHIZITII, STR.MECANICILOR NR.7
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare, instit.autorizate, ofertanti sau imputerniciti ai acestora.
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Da
Programul estimat de publicare a anunturilor viitoare: Martie 2014
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
In cazul in care doua sau mai multe oferte clasate pe primul loccontin acelasi pret, aut.contractanta va solicita acestor ofertanti, o noua propunere in plic inchis, caz in care, contractul va fi atribuit ofertantului a carei noua propunere financiara are pretul cel mai scazut.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: Str. Stavropoleos, nr. 6, sector 3, Bucuresti, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel. +40 213104641, Email: [email protected], Fax: +40 213104642 / +40 218900745, Adresa internet (URL): http: //www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
conform legislatiei, art.256 indice 2 din OUG 34/2006
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE -COMP.ACHIZITII, JURIDIC
Adresa postala: Str.Mecanicilor Nr.7, Localitatea: Brasov, Cod postal: 500245, Romania, Tel. +40 0268/428524, Email: [email protected], [email protected], Fax: +40 0268/428524, Adresa internet (URL): www.cresebrasov.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
05.04.2013 13:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer