Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii hranire in regim cantina


Anunt de participare numarul 71396/31.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01407
Adresa postala: str. G-ral Nicolae Dascalescu nr. 239 jud. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610191, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI CIPRIAN JAPALELA, Tel.0233212860, Email: [email protected], Fax: 0233212860, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- AparareAltele: Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii hranire in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: UM 01407 Piatra Neamt str. G-ral. N. Dascalescu 239 jud Neamt Romania
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 2 ani
Valoarea estimata fara TVA: 2, 279, 223.58RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: In cadrul acordului cadru se vor incheia contracte subsecvente , pe fiecare an bugetar, cu posibilitatea prelungirii pana la 4 luni
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de servicii hranire a personalului militar si civil
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire; Ofertele se depun pentru toate normele de hrana;
Nr. ratii: minim-maxim:
Norma 1:0-380; Norma 6:28896-65824; Norma 11 cu 4360 calorii: 0-380; Norma 11 cu 5010 calorii: 0-680; Norma 12B: 18250-25050; Norma 12C suc: 66-594; Norma 12C vin: 280-3060; Norma 12C bere: 0-3060; Norma 12D lapte: 0-3096; Norma 12D apa minerala: 516-3096
Valoarea estimata fara TVA: 2, 279, 223.58RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 04.05.2009 pana la 31.12.2010
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 45584.47 lei valabila 90 de zile de la data deschiderii ofertelor; garantie de buna executie 5% din valoarea contractului subsecvent
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Sursa finantare: bugetul de stat; plata-cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asocierea trebuie sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa nu se incadreze in prevederile art. 180 si 181 din OUG 34/2006 modificata;Documente solicitate:
- Declaratie privind eligibilitatea si/sau cazier judiciar;
- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG/2006;
- Certificat de atestare fiscala valabil, original sau copie legalizata;
- Certificat fiscal privind taxele si impozitele locale - valabil, original sau copie legalizata;
- Certificat unic de inregistrare - copie legalizata;
- Certificat constatator emis de ORC (valabil, original), autorizatie de functionare sau alte echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- prezentare declaratie privind cifra de afaceri pe u;timii 3 ani (2005, 2006, 2007);
- prezentare bilant 2005, 2006, 2007 sau extrase de bilant, rapoarte anuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
cifra medie de afaceri pe 2005, 2006 si 2007 sa fie cel putin 3418835 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- dovada indeplinirii in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) a unui contract de hranire sau similar;
- asumarea obtinerii autorizatiilor sanitar-veterinare;
- informatii privind personalul;
- informatii privind utilajele si echipamentele;
- informatii privind subcontractantii;
- respectarea standardelor de protectia mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- dovada indeplinirii in ultimii 3 ani (2005, 2006, 2007) a cel putin unui contract de hranire/similar;
- sa detina cel putin o autoizoterma transport alimente;
-completarea documentelor: declaratie scrisa privind prestarea cel putin a unui contract de hrani/similar; declaratie privind asigurarea calitatii; declaratie cu personalul de conducere; declaratie privind efectivele medii anuale; declaratie privind personalul necesar indeplinirii contractului; ; declaratie privind subcontractantii; declaratie privind implementarea HACCP conform HG 924/2005; declaratie privind respectarea normelor de sanatate si securitate in munca si protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32/
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 24.03.2009 11:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
30.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Altele
Documentatia de atribuire este disponibila in format electronic la adresa www.e-licitatie.ro
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 30.03.2009 10:00
Locul: Sediul UM 01407 str. G-ral N. Dascalescu nr. 239 Piatra Neamt jud Neamt Romania
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta se depune pentru toate normele de hrana; Primul contract subsecvent se incheie pentru perioada 04.05.2009-31.12.2009.
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleu nr. 6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104642, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cnsc.ro, www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de apel
Adresa postala: Str. Oltenitei nr. 107-111 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.0213321245, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01407
Adresa postala: str. G-ral N. Dascalescu nr. 239, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 6109517, Romania, Tel.0040233212860, Email: [email protected], Fax: 0040233216250, Adresa internet (URL): www.e-licitatie.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
29.01.2009 16:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer