Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii hranire in regim cantina


Anunt de participare numarul 44909/29.02.2008
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01407
Adresa postala: str. G-ral Nicolae Dascalescu nr. 239 jud. Neamt, Localitatea: Piatra-Neamt, Cod postal: 610191, Romania, Punct(e) de contact: MIHAI CIPRIAN JAPALELA, Tel.0040233212860, Email: [email protected], Fax: 0040233212860
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
Altele: Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii hranire in regim cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: str. G-ral Nicolae Dascalescu nr. 239 Piatra Neamt ROMANIA
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 44 luni
Valoarea estimata fara TVA: 2, 147, 352.96RON
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: Contractele subsecvente se incheie anual
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Acord cadru de prestare a serviciului de hranire a personalului militar si civil
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.1)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Conform documentatiei de atribuire; ofertele se depun pentru toate normele de hrana
Nr. ratii: minim - maxim:
Norma 1:0-960; Norma 6:32267-92196; Norma 11:0-40; Norma 6A: 0-10220; Norma 12B: 3350-41900; Norma 12D: 1884-6168
Valoarea estimata fara TVA: 2, 147, 352.96RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
44 luni incepand de la data atribuirii contractului
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Garantie de participare 42947 lei valabila 90 de zile de la data deschiderii ofertelor: garantie de buna executie 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
sursa de finantare: bugetul de stat; plata - cu ordin de plata
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
asocierea trebuie sa fie legalizata
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Ofertantul sa nu se incadreze in prevederile art. 180 si 181din OUG 34/2006;Documente solicitate
- Declaratie privind eligibilitatea si/sau cazier judiciar
- Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art 181 din OUG 34/2006;
- Certificat de atestare fiscala valabil;
- Certificat fiscal privind taxele si impozitele locale;
- copie legalizata a Certificatului unic de inregistrare ;
- Certificat constatator , autorizatie de functionare sau alte echivalente
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Prezentare declaratie privind cifra de afaceri;
Prezentarea bilantului pe ultimii 3 ani sau extrase de bilant, rapoarte anuale
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Cifra medie de afaceripe ultimii 3 ani sa fie cel putin 1917111 leiDupa caz, prezentarea unui angajament ferm de sustinere a ofertantului (sustinatorul sa nu se afle in situatiile ce determina excluderea)
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- Dovada indeplinirii in ultimii 3 ani a minim un contract de servicii hranire sau similare;
- Informatii privind personalul;
- Informatii privind utilajele, instalatiile si echipamentele;
- Informatii privind subcontractantii
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
Sa detina cel putin o autoizoterma pentru transport alimente;Completarea documentelor: - Declaratie scrisa privind prestarea a cel putin un contract de prestare servicii hranire sau similare;
- Declaratie privind personalul de conducere;
- Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului;
- Declaratiei privind partile de contract ce vor fi subcontractate si subcontractantii;
- Declaratii privind asumarea implementarii HACCP conform HG 925 / 2005;
- Declaratie privind respectarea masurilor de sanatate si securitate in munca si protectia mediului
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
32 / ...
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 14.04.2008 08:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
21.04.2008 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 21.04.2008 11:00
Locul: la sediul U.M. 01407 Piatra Neamt str. G-ral Nicolae Dascalescu nr. 239 jud. Neamt
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentanti imputerniciti ai operatorilor economici ofertanti
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
Oferta se depune pentru toate normele de hrana
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stravapoleus nr. 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro www.anrmap.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel
Adresa postala: str. Oltenitei nr. 107-111 sector 4, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 041303, Romania, Tel.0213321245, Email: [email protected], Adresa internet (URL): www.cabuc.ro
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Unitatea Militara 01407
Adresa postala: str. G-ral Nicolae Dascalescu nr. 239, Localitatea: Piatra Neamt, Cod postal: 610191, Romania, Tel.0233212860, Email: [email protected], Fax: 0233216250
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
27.02.2008 19:06
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer