Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Licitatie Publica - Acord cadru de servicii pentru hranirea efectivelor in regim de cantina


Anunt de participare numarul 70935/20.01.2009
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Unitatea Militara 01951 Buzau
Adresa postala: General Grigore Bastan nr. 3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120148, Romania, Punct(e) de contact: Costel Zorzonel, Tel.0238 421769 sau 0743017411, Email: [email protected], Fax: 0238 719816, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
Acord cadru de servicii pentru hranirea efectivelor in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: SediulUM 01951 Buzau si punctele de lucru din U.M. 01454, U.M. 01654 si U.M. 01640, in spatiiledestinate exclusiv hranirii, ce se vor pune la dispozitie conform caietului de sarcini.
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 45 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 320, 971 si 32, 028, 018RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Prestarea de servicii hranire efective in regim tip cantina.
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Drepturile de hrana ale personalului din sectorul de aparare, conform O.U.G. 26/1994, aprobata cu modificari prin Legea 142/1994, republicata, modificata si completata prin legea 523/2003, in conformitate cu H.G. 501/1994.
Valoarea estimata fara TVA: intre 12, 320, 971 si 32, 028, 018RON
II.2.2) Optiuni
Da
Contractele subsecvente acordului-cadru se vor incheia de regula pe ani calendaristici,
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2009 pana la 31.12.2012
Sectiunea III: INFORMATII JURIDICE, ECONOMICE, FINANCIARE SI TEHNICE
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
Cuantumul garantiei de participare este de 48042 lei.Scrisoare de Garantie Bancara de buna executie, reprezentand 3% din valoarea contractului fara T.V.A.
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
Bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea mai multor operatori economici legalizata anterior depunerii ofertei.
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Declaratie privind eligibilitatea- ofertantulnu se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.b. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 intelegand prin acesata ca in cazul in care aceasta declaratie nu este conforma cu realitatea este exclus din procedura de atribuire.
c. prezentarea Certificatului unic de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului in copie legalizata;
d. prezentarea Certificatului constatator emis de catre Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalul teritorial cu maxim 30 de zile calendaristice inainte de data sedintei de deschidere a ofertelor, prezentat in original sau in copie legalizata, din care sa rezulte ca:
- obiectul de activitate al ofertantului include prestarea serviciilor care fac obiectul cererii de oferte;
- asociat unic/asociati;
- administratorul societatii;
- sediul social;
- punctele de lucru;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995 privind organizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment) sau ca societatea se afla in incapacitate de plata;
-date privind situatia financiara pe anul 2008.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Fisa de informatii generaleb. Fisa privind experienta similaraOfertantul va face dovada incheierii si indeplinirii, in ultimii 3 ani, de contracte avand ca obiect prestarea de servicii similare.
c. Bilantul contabil - din 2007 vizat si inregistrat de organele competente (copie autentificata), precum si balanta de verificare la 31.12.2008 (copie autentificata).Cerinta minima: Ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri la valoarea de 4.200.000 euro. Cifra medie de afaceri va fi aferenta ultimilor 3 ani.
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
a. Listaa principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani, care va contine valori, perioade de prestare si beneficiarii prestarilor de servicii de hranire in regim de cantina.Autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima, indeplinirea si finalizarea in ultimii 3 ani, a unui contract (a mai multor contracte) care a (au) avut ca obiect prestarea unor servicii similare (aceiasi grupa CPV), in valoare de 2.100.000 euro.
b. Recomandari din partea altor beneficiari.
Autoritatea contractanta stabileste ca cerintaminima prezentarea a cel putin uneirecomandari din partea unui beneficiar pentru un contract similar.
c. Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului.
d. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, ale personalului angajat, asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor de conducere, precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului.
e. Autorizatii sanitare (sanitar-veterinare) pentru punctele de lucru si mijloacele de transport mentionate in oferta pe care declara ca le detine.
f.daca este cazul, ofertantii vor prezenta o lista cuprinzand subcontractantii
g. prezentarea de catre ofertant a documentelor emise de organismele acreditate, care atesta ca este implementat sistemul de management al calitatii (SR-EN- ISO 9001/2001 sau echivalent) la nivelul propriei societati comerciale. Autoritatea contractanta accepta certificate privind implementarea sistemului de management al calitatii la ofertant emise pentru prestarea serviciului de hranire, valabile cel putin pana la data semnarii contractului.h.prezentarea de catre ofertant a documentelor emise de organismele acreditate care sa ateste, ca la nivelul propriei societati comerciale este implementat sistemul de management al sigurantei alimentare, conform H.G. nr. 924/2005, la nivelul propriei organizatii si ca isi asuma respectarea principiilor impuse de HACCP.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
    - criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
1.
1 financiar
80%
Descriere:
2.
2 tehnic
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
24
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 06.03.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 50 RON
Conditii si modalitate de plata: la sediulU.M.01951 Buzau, biroul achizitii, (telefon 0238/421414, Buzau, str.General Grigore Bastan nr.3, judetul Buzau,
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
09.03.2009 09:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 09.03.2009 10:00
Locul: Unitatea Militara 01951 Buzau, BUZAU, Str. General Grigore Bastan, nr.3, judetul BUZAU.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
Comisia de evaluare si reprezentantii ofertantilor avand asupra lor documente de identitate si mandat imputernicire
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliului National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: strada Stavropoleus, nr.6, sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.021/3104641, Email: [email protected], Fax: 021/3104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro.
Organism competent pentru procedurile de mediere
Curtea de Apel Ploiesti,
Adresa postala: str. Emile Zola, nr.4, Localitatea: Ploiesti, Cod postal: 100043, Romania, Tel.0244/522445, Fax: 0244/522452
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
Termenul de depunere a contestatiilor este de cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de catre operatorul economic de actul autoritatii contractante pe care il considera nelegal.
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
Compartimentul Achizitii
Adresa postala: str. General Grigore Bastan nr.3, Localitatea: Buzau, Cod postal: 120148, Romania, Tel.0238/421414, Email: [email protected], Fax: 0238/421414
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
16.01.2009 19:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer