Licitatie Publica - acord cadru de servicii pentru hranirea efectivelor in regim de cantina
Anunt de participare numarul 70721/13.01.2009
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
MINISTERUL APARARII - UNITATEA MILITARA 01256 CARACAL
Adresa postala: STR. WALTER MARACINEANU, NR. 25, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Punct(e) de contact: STEFAN CRISTIAN CHESNOIU, Tel.0249511222, Email: [email protected], Fax: 0249511221
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Aparare
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
acord cadru de servicii pentru hranirea efectivelor in regim de cantina
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
17 - Servicii hoteliere si restaurante
Locul principal de prestare: UM 01256 Caracal si unitatile arondate acesteia, prevazute in caietul de sarcini
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 21 luni
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 476, 454.61 si 15, 166, 577.94RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
prestarea de servicii hranire efective in regim de cantina
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
55510000-8 - Servicii de cantina (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Drepturile de hrana ale personalului din sectorul de aparare, conform OUG 26/1994, aprobatacu modificari prin Legea 143/1994, republicata, modificata si completta prin Legea 523/2003, in conformitate cu HG 501/1994
Valoarea estimata fara TVA: intre 9, 476, 454.61 si 15, 166, 577.94RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului sau termenul pentru finalizare
Incepand de la 01.04.2009 pana la 31.12.2010
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice i garantii solicitate
- garantia de participare: 151665.78 lei- garantia de buna executie: 5% din valoarea contractului
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
bugetul de stat
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Se accepta asocierea mai multor operatori economici, legalizata anterior depunerii ofertei
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- declaratie privind eligibilitatea
- prezentarea cazierului judiciar
- declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG 34/2006
- certificat de atestare fiscala
- certificat constatator privind plata impozitelor si taxelor catre stat
- prezentarea certificatului unic de inregistrare
- prezentarea certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- fisa de informatii generale
- bilanturile contabile din ultimii 3 ani
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- ofertantul va face dovada unei cifre medii de afaceri de cel putin 15000000 lei
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
- lista principalelor servicii prestate in ultimii 3 ani
- recomandari din partea altor beneficiari
- prezentarea autoriztiilor sanitare pentru mijloacele de transport
- declaratie privind dotarile specifice
- declaratie privind personalul de specialitate angajat in ultimele 12 luni
- prezentarea unui standard de calitate
- prezentarea unui standard de implementare a sistemului de management al sigurantei alimentare
- declaratie privind respectarea masurilor de protectia muncii si a mediului
Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e)
- finalizarea in ultimii 3 ani a unui contract/mai multe contracte din aceeasi grupa CPV, in valoare cumulata de cel putin 6000000 lei cu TVA- cel putin o recomandare din partea unui beneficiar pentru un contract similar finalizat- Standard SR-EN-ISO 9001/2001 sau echivalent- standard HACCP sau echivalent
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Nu
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
- criteriile enuntate in caietul de sarcini, in invitatia de a prezenta o oferta sau de a participa la negociere sau in documentul descriptiv
Criterii
Pondere
1.
financiar
80%
Descriere:
2.
tehnic
20%
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
29
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 27.02.2009 15:00
Documente de plata: DA
Pretul: 10 RON
Conditii si modalitate de plata: plata se face la sediul autoritatii contractante
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
05.03.2009 15:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 06.03.2009 10:00
Locul: la sediul autoritatii contractante, UM01256 Caracal, str. Walter Maracineanu, nr.25
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da
reprezentantii operatorilor economici, pe baza de imputernicire
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor
Adresa postala: str. Stavropoleos, nr.6, scetor 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Tel.0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
in cel mult 10 zile de la data luarii la cunostinta de un act al autoritatii contractante
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
compartimentul achizitii, interior 189
Adresa postala: str. Walter Maracineanu, nr.25, Localitatea: Caracal, Cod postal: 235200, Romania, Tel.0249511222, Email: [email protected], Fax: 0249511221
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
10.01.2009 16:05