Licitatie Publica - ACORD CADRU DE SERVICII PENTRU REALIZAREA SISTEMULUI INFORMATIC AL REGISTRULUI ELECTORAL
Anunt de participare numarul 119320/09.04.2011
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
AUTORITATEAELECTORALAPERMANENTA
Adresa postala: Bucurest, str Stavropoleos nr 6 sector 3, Localitatea: Bucuresti, Cod postal: 030084, Romania, Punct(e) de contact: Alexe Catalin Mihai, Tel. 0213101386, Email: [email protected], Fax: 0213101386, Adresa internet (URL): www.roaep.ro, Adresa profilului cumparatorului: www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Minister sauorice alta autoritate nationala sau federala, inclusiv subdiviziuni regionale sau locale ale acestora
Activitate (activitati)
- Servicii generale ale administratiilor publice
Autoritatea contractanta actioneaza in numele altor autoritati contractante
Nu
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de autoritatea contractanta
ACORD CADRU DE SERVICII PENTRU REALIZAREA SISTEMULUI INFORMATIC AL REGISTRULUI ELECTORAL
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Servicii
7 - Servicii informatice si servicii conexe
Locul principal de prestare: sediul Autoritatii contractante
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Acord-cadru cu un singur agent economic
Durata acordului-cadru: 31 luni
Valoarea estimata fara TVA: 12, 276, 219.2RON
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
ETAPA 1 CU O DURATA DE 7 LUNI VIZEAZA IMPLEMENTAREA SITEMULUI INFORMATIC LA NIVEL CENTRAL, RESPECTIV SEDIU aUTORITATII ELECTORALE PERMANENTE CU INTERFATA WEB DE VIZUALIZARE A UNOR RAPOARTE SPECIFICE
ETAPA 2 CU O DURATA DE 24 LUNI VIZEAZA EXTINDEREA SISTEMULUI INFORMATIC AL REGISTRULUI ELECTORAL LA NIVEL NATIONAL PE BAZA DE CONTRACTE SUBSECVENTE
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
72212000-4 - Servicii de programare de software de aplicatie (Rev.2)
48000000-8-Pachete software si sisteme informatice (Rev.2)
71356300-1-Servicii de suport tehnic (Rev.2)
72268000-1-Servicii de furnizare de software (Rev.2)
80510000-2-Servicii de formare specializata (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Da
II.1.8) Impartire in loturi
Nu
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
DOMENIUL INFORMATIC
Valoarea estimata fara TVA: 12, 276, 219.2RON
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
31 luni incepand de la data atribuirii contractului
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Depozite valorice ?i garantii solicitate
GARANTIA DE PARTICIPARE 112000 LEI GARANTIA DE BUNA EXECUTIE 5% DIN VALOAREA FIECARUI CONTRACT SUBSECVENT
III.1.2) Principalele modalitati de finantare si plata si/sau trimitere la dispozitiile relevante
FONDURI ALOCATE DE LA BUGETUL DE STAT
III.1.3) Forma juridica pe care o va lua grupul de operatori economici caruia i se atribuie contractul
Asociere conform art. 44 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare
III.1.4) Executarea contractului este supusa altor conditii speciale
Nu
III.2) Conditii de participare
III.2.1) Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
DECLARATIE privind neincadrarea in prevederile art.180 si 181 din OUG34/2006 ? conform Formular nr 2
Prezentarea Certificatelor constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale
Declaratie privind calitatea de participant la procedura
Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta
Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare)
Persoane juridice/fizice romane: 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii
2.Certificatul de inregistrare eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original, copie legalizata sau xerocopie certificata, pentru conformitate cu originalul, cu semnatura si stampila.
Persoane juridice /fizice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Documentele vor fi prezentate insotite de traducerea autorizata in limba romana.
III.2.2) Capacitatea economica si financiara
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind situatia economico-Financiara:
Completarea si prezentarea Fisei de Informatii generale ? conform Formularului nr. 5
III.2.3) Capacitatea tehnica
Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate
Informatii privind capacitatea tehnica: 1.Lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 ani ? conform Formularului nr. 6;2.dovada implementarii in ultimii 3 ani aunui contract de realizare a unor sisteme informatice similare la nivel national;3.dovada implementarii in ultimii 3 ani a cel putin un proiect informatic care a vizat livrareaunui portal;4.dovada implementarii in ultimii 3 ani a cel putin un proiect informatic care a inclus o componenta de prelucrare si centralizare a datelor si editare rapoarte.Valoarea cumulata a celor 3 contracte mentionate anterior va fi de minim 5.600.000 de lei.Se pot prezenta 1, 2 sau maxim 3 contracte cu conditia ca criteriile 1, 2 si 3 precum si conditia de valoare minima sa fie respectate.
Fiecare contract prezentat va fi insotit de o recomandare semnata din partea clientilor-completare Formular 6A. Informatii privindcapacitatea profesionala: Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere (Formular nr 7). Declaratia care contine informatii privind asigurarea cu personal calificat si persoanele direct responsabile de indeplinirea contractului se va completa conform Formularului nr 8. Formularul va fi insotit de CV-urile persoanelor nominalizate ca fiind responsabile cu indeplinirea contractului. Informatii privind subcontractantii:
Completare si prezentare Formular nr 9 - Declaratie privind lista asociatilor si subcontractantilor
In cazul in care ofertantul subcontracteaza anumite parti din contract, subcontractantii declarati vor completa Formularul nr 3. Informatii privind asocierea: Daca oferta este depusa de catre o Asociere, liderul Asociatiei trebuie sa completeze Formularul 9. Documentul se va prezenta in original semnat si stampilat. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii: certificate ISO 27001:2005, ISO 9001:2008, ISO 14001:2005, OHSAS 18001:2008 sau
echivalente.Autorizatie pentru livrarea produselor COTS.Cerinta neaplicabila situatiei in care operatorul este si proprietarul aplicatiei.
III.2.4) Contracte rezervate
Nu
III.3) Conditii specifice pentru contractele de servicii
III.3.1) Prestarea serviciilor in cauza este rezervata unei anumite profesii
Nu
III.3.2) Persoanele juridice au obligatia sa indice numele si calificarile profesionale ale membrilor personalului responsabili pentru prestarea serviciilor respective
Da
IV.1) Tipul procedurii
IV.1.1) Tipul procedurii
Licitatie deschisa
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criterii de atribuire
Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economicin ceea ce priveste:
- criteriile mentionate in continuare
Criterii
Pondere
Punctaj maxim
1.
Pretul ofertei
40%
66.67
Descriere: Componenta financiara
2.
caracteristici calitative, tehnice sau functionale
60%
100
Descriere: gestiunea riscurilor, algoritmi liste alegatori
Punctaj maxim componenta tehnica: 100
Pondere componenta tehnica: 60 %
IV.2.2) Se va organiza o licitatie electronica
Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
1964
IV.3.2) Anunturi publicate (anunt publicat) anterior privind acelasi contract
Nu
IV.3.3) Conditii de obtinere a caietului de sarcini si a documentatiei suplimentare (cu exceptia unui SAD) sau a documentului descriptiv (in cazul unui dialog competitiv)
Termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente: 25.05.2011 00:00
Documente de plata: NU
IV.3.4) Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare
25.05.2011 16:00
IV.3.5) Data transmiterii invitatiilor de prezentare de oferte sau de participare candidatilor selectati
IV.3.6) Limba sau limbile in care poate fi redactata oferta sau cererea de participare
Romana
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.7) Perioada minima pe parcursul careia ofertantul trebuie sa isi mentina oferta
90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
IV.3.8) Conditii de deschidere a ofertelor
Data: 26.05.2011 18:00
Locul: S.E.A.P.
Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: nu
VI.1) Contractul este periodic
Nu
VI.2) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare
Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
VI.3) Alte informatii
VI.4) Cai de atac
VI.4.1) Organism competent pentru caile de atac
CONSILIUL NATIONAL DE SOLUTIONARE A CONTESTATIILOR
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213104641, Email: [email protected], Fax: 0213104642, Adresa internet (URL): www.cnsc.ro
Organism competent pentru procedurile de mediere
VI.4.2) Utilizarea cailor de atac
Precizari privind termenul (termenele) de exercitare a cailor de atac
sesizarea CNSC se fave de catre persoana vatamata in termen de 10 zile incepand cu ziua urmatoare luarii la cunostiinta despre un act al autoritatii considerat a fi nelegal
VI.4.3) Serviciul de la care se pot obtine informatii privind utilizarea cailor de atac
BIROUL ACHIZITII PUBLICE
Adresa postala: STR.STAVROPOLEOS, NR.6, SECTOR 3, Localitatea: BUCURESTI, Cod postal: 030084, Romania, Tel. 0213100827, Email: [email protected], Fax: 0213101386, Adresa internet (URL): www.roaep.ro
VI.5) Data expedierii prezentului anunt
08.04.2011 13:07